Česta pitanja

Što je user-generated content?
User-generated content (UGC) je sadržaj koji stvaraju korisnici, obično putem interneta i društvenih medija. To može uključivati slike, videozapise, recenzije, komentare, blogove i koje stvaraju sami korisnici umjesto tvrtke ili brenda.

Kroz ponovno dijeljenje user-generated sadržaja, možete predstaviti svoje proizvode na način koji je autentičan i originalan. Time pružate priliku svojim sljedbenicima da se istaknu na vašoj stranici, što može doprinijeti izgradnji osjećaja zajedništva oko vaše marke i potaknuti angažman korisnika.

... Saznajte više
Što je Linktr.ee?
Linktr.ee je online platforma koja omogućuje korisnicima da stvore jedinstvenu poveznicu koja vodi do kolekcije linkova. To omogućuje korisnicima da na jednom mjestu podijele više veza, kao što su linkovi do svojih društvenih mreža, web stranica, blogova i drugih online sadržaja.
Saznajte više
Što je Pinterest ploča?
Pinterest ploča je zbirka u koju korisnici mogu spremiti i organizirati slike, ideje i inspiraciju na tematski način, odnosno pribadače. To je kao virtualna pregrada na koju korisnici "prikvače" slike koje žele sačuvati ili dijeliti s drugima. Obično svaka ploča ima svoju neovisnu temu ili svrhu. Na primjer, možda imate marketinšku ploču za društvene medije ili ploču za grafički dizajn. Saznajte više
Što je Meta Business Suite i kako se koristi?
Meta Business Suite je sveobuhvatna platforma za upravljanje marketingom i oglašavanjem na Facebooku i Instagramu. Centralizira alate za povezivanje s korisnicima, stvaranje objava, zakazivanje oglasa i pristupanje uvidima radi optimizacije. 

Također, iz Meta Business Suitea na stolnom računalu možete brzo pristupiti drugim Meta alatima kao što su Ads Manager, Commerce Manager, Business Settings i ostalo.

... Saznajte više
Kako uključiti notifikacije za nove objave korisnika na Instagramu?

 

Ako ne želite propustiti objave nekog korisnika na Instagramu, primjerice neke super agencije za digitalni marketing koja često ima dobre i korisne savjete ;) ;), možete uključiti notifikacije kako bi vas aplikacija obavijestila svaki put kada taj korisnik objavi novi sadržaj. Još bolje, možete birati i za koju vrstu objava ćete biti obaviješteni.

Kako bi ste uključili obavijesti, pratite sljedeće korake:

1. Otvorite aplikaciju, a potom otvorite profil za koji želite primati obavijesti.

 

 

2. Na pregledu profila kliknite na ikonu zvona gore desno.

 

... Saznajte više
Koja je razlika između Facebook stranice i profila?

Ukratko, za stvarne, fizičke osobe namijenjen je profil, a za tvrtke, poznate osobe, udruge namijenjene su stranice.

 

Facebook račun, odnosno profil, može registrirati svatko, a u njega ćete se prijaviti korisničkim imenom i lozinkom. No, da bi kreirali Facebook stranicu, potreban vam je profil fizičke osobe. Za upravljanje Facebook stranicom se ne prijavljujete zasebnim korisničkim imenom i lozinkom, već se morate ulogirati u svoj osobni profil, tom profilu moraju biti dodijeljena administratorska prava na stranici, te ćete tako imati pristup upravljanju stranici.

 

Napomenimo i da male tvrtke često rade grešku te umjesto stranice otvaraju... Saznajte više

Kako pogledati Instagram feed bez preporučenih objava?

Sigurno ste primjetili unazad nekoliko mjeseci kako vam se u feed-u često pojavljuju preporučene objave profila koje ne pratite. Instagram će preporuke odabrati na temelju profila koje pratite, s kojima ste prethodno komunicirali ili pak na temelju vaših interesa.

 

Većina korisnika nije oduševljena tom promjenom te samo želi stari pregled nazad. Postoji dobra vijest za sve njih, a posebice one koji se još uvijek nisu oprostili s kronološkim pregledom newsfeed-a. Iako se sugestije ne mogu isključiti, možete ih isfiltrirati. 

 

Sve što trebate je dodirnuti (ili kliknuti, ako ste na računalu) Iz njega odaberite... Saznajte više

Kako sakriti listu pratitelja na Instagramu?

 

Bez obzira radi li se o vašem poslovnom ili osobnom profilu, mogućnosti potpunog sakrivanja liste onih koje vi pratite ili koji prate vas - nema. Broj onih koji mogu vidjeti te liste možete značajno smanjiti, no to donosi i neka druga ograničenja.

 

Jedini način kako možete sakriti liste pratitelja od većine drugih je učiniti svoj profil privatnim u postavkama korisničkog računa. Ukoliko imate privatni profil, svakog tko vas želi zapratiti morate posebno odobriti, a vaše liste pratitelja mogu vidjeti samo ti korisnici. No, ta privatnost se odnosi i na sav vaš sadržaj, odnosno objave,... Saznajte više

Kako dodati osobu za admina Facebook page-a?


Bez obzira na to upravljate li stranicom brenda ili osobnom stranicom na Facebooku, ponekad vam je potreban tim ljudi koji može uređivati ​​i objavljivati ​​sadržaj, pregledavati informacije o vašim pratiteljima i još mnogo toga. Evo kako dodati dodatnu osobu za admina Facebook page-a:
 
    
  1. Otvorite svoju Facebook stranicu. Na izborniku s lijeve bočne trake pomaknite se prema dolje i kliknite na ‘Postavke’.
  2. 
  3. Otvorit će se ‘Page settings’, a pomaknete li se prema dolje, ponovno po lijevoj bočnoj traci, naći ćete ‘Page roles’ - kliknite na njih.
  4. 
  5. Saznajte više
Što su Viber promo poruke?


Viber promo poruke su vrsta promotivne aktivnosti putem koje tvrtke mogu krajnjim korisnicima slati promotivne poruke direktno na njihove mobilne uređaje. Ove poruke šalju se korisnicima koji su pretplaćeni na primanje poruka od vaše tvrtke te korisnicima s kojima ste u prošlosti već ostvarili neku vrstu interakcije, a prikazuju se u istom obliku kao i privatne Viber poruke. 


Ovaj tip promo aktivnosti ima brojne prednosti: ... Saznajte više
Koliko je korisnika Facebooka i Instagrama u Hrvatskoj?


Facebook u Hrvatskoj ima oko , odnosno oko čak 48% stanovnika. Instagram koristi oko iz Hravtske, odnosno oko 30% stanovništva. 


Podaci se odnose na stanje u listopadu 2021., a detaljnju demografsku i geografsku strukturu korisnika možete otkriti u Arboninoj .

 

... Saznajte više
Kako do informacija o Instagram pratiteljima?


Najjednostavniji način za prikupljanje osnovnih informacije o Instagram pratiteljima je . Ovo je analitički alat koji pruža uvid u podatke o trendovima na Instagram profilu. Pomoću jednostavnih statistika i grafova omogućuje uvid u gotovo sve aspekte profila, contenta i pratitelja. 

Neke od informacija koje su dostupne na Insightsu: 
Instagram Insights je dostupan samo za poslovne profile.

 

... Saznajte više
Što je gamifikacija?
Gamifikacija je implementacija principa igre u situacijama koje nisu direktno povezane s igrama, a posebice je primjetna na društvenim mrežama. Na ovaj način korisnici društvenih mreža imaju priliku osvojiti nagradu u zamjenu za aktivnosti poput lajkanja, ostavljanja komentara ili osmišljavanja kreativnih elemenata (fotografija ili kratkih tekstova). Unošenjem gamifikacije u marketinške aktivnosti tvrtke potiču angažman i lojalnost kupaca, ali i rast svijesti o brendu. ... Saznajte više
Što je gerila marketing?
Gerila marketing je naziv za ili proizvodu, odnosno poticanje brand awareness-a. Ova marketinška strategija zahtijeva out-of-the-box razmišljanje i kreativan pristup, a vrlo često i relativno niska financijska ulaganja. Osnovni cilj gerila marketinga je iznenaditi javnost i tako potaknuti širenje priče o brendu. ... Saznajte više
Što je to LinkedIn Sales Navigator?

Sales Navigator olakšava prodaju putem odnosa pomažući vam da se povežete s pravim ljudima. Putem LinkedIn Sales Navigatora možete omogućiti prodavačima da ovladaju virtualnom prodajom, integrirati se s CRM-om kako biste zabilježili aktivnosti i oslobodili vrijeme za prodaju, ojačati odnose s korisnicima pomoću LinkedIn-ove mreže za povezivanje. LinkedIn Sales Navigator omogućuje da brzo utrvdite interes kupaca i identificirate načine za izgradnju odnosa.... Saznajte više
Zašto koristiti LinkedIn grupe?

Uključivanje u relevantne LinkedIn grupe i aktivno sudjelovanje u istima mogu biti vrlo efikasan marketinški alat. Putem LinkedIn grupa možete informirati tržište o svojem postojanju, graditi osobni ili kredibilitet tvrtke u određenom području, privući potencijalne kupce na svoju web stranicu, povezati se s brojnim ljudima na društvenim mrežama, prezentirati svoju ponudu.... Saznajte više
Kako Instagram Questions mogu doprinijeti poslovanju?

Instagram Questions jedna je od mogućnosti unutar Instagram aplikacije koja vas može dodatno povezati s vašim pratiteljima ili ciljanom skupinom. Questions su sjajan način da direktno od samih pratitelja saznate informacije koje vam trebaju. Npr. unutar Instagram pitanja od vaših pratitelja možete zatražiti feedback na posljednji blog koji ste pisali. Možete ih pitati koji su im trenutno najveći izazovi u poslovanju. Možete ih pitati o kojim temama žele znati više, što je sjajan način da iz prve ruke saznate kako unaprijediti svoje poslovanje.
 
 
... Saznajte više
Što su to zbirke na Instagramu?

Pronašli ste inspiraciju za uređenje doma? Cipele koje želite oduvijek kupiti? Mjesta koja želite posjetiti? I sve to želite imati dostupno na nekoliko klikova? Spremite ih u zbirke na Instagramu!

Naime, uz pomoć zbirki na Instagramu lako možete tematizirati objave i organizirati spremljene.

Za pohranjivanje objava u posebnu mapu koju možete u bilo kojem trenu pregledati, odaberite tri vodoravne linije u gornjem desnom kutu iznad profilne slike i odaberite karticu Spremljeno. Kliknite na plus znak u gornjem desnom kutu kako biste napravili novu kolekciju i imenovati je. Nakon toga za pohranjivanje objave u arhivu samo trebate pritisnuti... Saznajte više
Što je Instagram Story Highlights te kako koristiti?
ili naglasci, omogućavaju kreiranje zasebnih mapa unutar vlastitog Instagram profila u koje ćete dodavati određene Storyje. S obzirom na to da Storyji mogu trajati samo 24 sata, ovo je odličan način da svoje priče spremite i dulje.

Unutar jednog Instagram naglaska moguće je dodati sto priča, a možete ih imenovati po želji - npr. putovanja, restorani, prijatelji, obitelj te slično, ovisno o tematici samog naglaska. Postoje i besplatne aplikacije, poput Highlight Cover & Logo Maker for Instagram preko kojih jednostavno možete odabrati ujednačene fotografije za istaknute naglaske te tako uljepšati svoj feed.

... Saznajte više
Što je Instagram IGTV?
ujedno je samostalna aplikacija, ali i dodatak unutar Instagrama koji korisnicima omogućava objavljivanje videozapisa duljih od jedne minute.

Maksimalna duljina IGTV videozapisa kada se on prenosi putem mobilnog uređaja jest 15 minuta, a kada se prenosi putem stolnog računala, sat vremena (60 min).

Maksimalna veličina videozapisa može biti 650MB za zapise kraće od 10 minuta te 3.6 GB za zapise do 60 minuta.

... Saznajte više
Što je Instagram Shopping?
također je jedna od značajki Instagrama koja putem fotografija i videozapisa omogućuje korisnicima kupovinu.

Dok smo prije morali pretraživati web stranicu proizvođača kako bi pronašli modni dodatak koji promovira naš omiljeni influencer, sada to možemo napraviti direktno preko objave ili Storya.

Kako biste mogli na ovaj način prodavati svoje proizvode na Instagramu, morate zadovoljiti sljedeće kriterije:
Morat ćete povezati svoj Instagram profil s Facebook katalogom putem Catalogue Managera ili putem Facebook Partner poput Shopify ili BigCommerce.... Saznajte više
Što je Instagram Story?
značajka je Instagrama koja omogućuje postavljanje fotografija ili videozapisa u duljini od 15 sekundi koje će automatski nestati s feeda korisnika po isteku 24 sata. Opcije su uistinu raznolike te je iz istog razloga Story jedan od omiljenih dodataka brojnih korisnika.

Na vlasitit Story korisnik može dodati ankete, upitnike, emotikone, hashtagove, naljepnice te mnoge druge opcije, no zahvaljujući naglascima, u koje možete dodati do 100 svojih priča, ne moraju biti zauvijek izgubljeni nakon proteka roka od 24 sata.


Instagram Story može biti korisno rješenje i za brojne tvrtke. Oni su još jedan način da iskoristite strast... Saznajte više
Što je nagradni natječaj, a što nagradna igra?
Često na društvenim mrežama možete susresti, tzv. “giveaway”, postove gdje se nešto daruje pri čemu je potrebno ispuniti određene definirane uvjete.

Jedan od popularnijih načina izgradnje online zajednice na društvenim platformama svakako su nagradne igre ili nagradni natječaji. Prilikom osmišljavanja kako povećati pozornost korisnika uvijek dođe odluka na neko darivanje koje će zasigurno privući korisnike, pogotovo ako su uvjeti za sudjelovanje jednostavni.

Međutim, upravo zbog toga često nailazimo na svakojake nagradne natječaje i nagradne igre koji nisu u skladu s propisanim zakonima Republike Hrvatske.




Svaka platforma ima također... Saznajte više
Što je Facebook proračun koji se postavlja tijekom cijelog trajanja kampanje?
proračun koji se postavlja za cijelo vrijeme trajanja kampanje daje se Facebook-u koji onda s njime raspolaže na dnevnoj bazi, ali odabire se datum završetka kampanje.

Facebook na ovaj način proučava performanse kampanje i na temelju njezinih rezultata.

Ako primijeti da su jedan dan prilike kampanje veće, onda će taj dan potrošiti više proračuna kako bi što više iskoristio danu mogućnost. Nakon toga, snizit će dnevnu potrošnju i rasporediti po danima u kojima mogućnosti nisu toliko velike dok opet ne dođe neki od boljih dana. Na kraju dana, ukupna potrošnja izjednačit će se s izvornim proračunom... Saznajte više
Što je Facebook dnevni proračun (budžet)?
je iznos koji ste spremni potrošiti na određeni skup oglasa .

, a ne na razini cijele kampanje. Njega je najlakše postaviti, ali treba pripaziti ako je više aktivnih setova oglasa postavljenih na računu.

Uz dnevne proračune Facebook će trošiti samo onaj iznos proračuna koji je postavljen po setu oglasa. Ako se pitate je li to jednostavno - jest! Svakog dana možete računati na to da ćete , što olakšava kontrolu proračuna i planiranje.

Nakon što se postavi dnevni proračun, postavi se prosjek. Što to znači? Facebook će tako pokušati dobiti očekivane rezultate u vrijednosti... Saznajte više
Koje su metrike vidljive samo kod YouTube kampanja?
koje su vezane za i ne mogu se koristiti niti kod jedne druge kampanje (pretraživačke, prikazivačke):
  ... Saznajte više
Što je response rate i response time na Facebook stranici?
Stopa odgovaranja na Facebook stranici (response rate) i vrijeme odaziva (response time) prikazuju koliko brzo i dosljedno upravljate Facebook stranicom. Ako imate visoku brzinu odgovora i brzo vrijeme odziva, korisnici koji posjete vašu FB stranicu će vidjeti bedž “Very responsive to messages”.


Zamislite ovaj scenarij: 

Večerate i osoba (nazovimo je Marko) pored vas vam postavlja pitanje. Ne odgovarate i samo nastavljate jesti. Marko ponovno postavlja pitanje misleći da ga možda niste čuli. I ponovno tišina. 

Kako mislite da se Marko osjeća? Nevjerojatno frustrirano i iživcirano u toliko mjeri da će mu svaki put kad vas se... Saznajte više
Kako se može ciljati na Facebooku?
Ciljati (eng. target) publiku za Facebook oglase može se na nekoliko načina. Na primjer, može se stvoriti prilagođena publika koju određujemo prema određenim postojećim informacijama, prema lokaciji, dobu, spolu, jeziku, prema poveznicama s drugim korisnicima i slično.  Saznajte više
Marketing na društvenim mrežama za poslovnjake
Svi ili velika većina vaših korisnika ima barem jedan profil na nekoj od društvenih mreža. Ako je vaše poslovanje jako dobro funkcioniralo u doba televizije, billboarda i plakata - nema razloga da vam ne ide u vrijeme društvenih mreža. Sastavite strategiju oglašavanja i pričajte priču koju će voljeti. 



Nećemo uopće trošiti vaše vrijeme na objašnjavanje važnosti društvenih mreža u poslovnom sektoru. 

Možemo samo zaključiti kako su . Ako želite ostvariti kontakt s kupcima, klijentima i partnerima ili održavati postojeće odnose - aktivan profil na društvenim mrežama je nužan.

Ako mislite kako je vaše poslovanje specifično... Saznajte više
Povećajte broj vaših Instagram pratitelja

Povećajte broj sljedbenika na Instagramu tako što ćete svakog dana objavljivati kvalitetan sadržaj, videozapise, emitiranje uživo i Instagram priče. Uglavnom, budite kreativni! Istražite relevantne, popularne hashtagove i dodajte lokaciju na svaki vaš post. Podijelite Instagram objave na Facebooku i . Takve objave na Facebooku postižu 25% više reakcija i komentara.
 


Instagram algoritam određuje koje će se objave prikazati na feedu i u kojem redoslijedu će ih prikazati. Zato je jedan od bitnijih faktora u određivanju poretka i odabiru objava konzistentnost objavljivanja sadržaja. 

Ako , Instagram algoritam će se pobrinuti... Saznajte više

Na kojim društvenim mrežama se oglašavati?
Instagram je bolja opcija ako se oglašavate u fitness ili modnoj industriji. Facebook će donijeti bolje rezultate trgovini s alatima ili brandu dječje hrane. YouTube oglašavanje je zbog svoje prirode i raznolikosti sadržaja jednako dobar za oglašavanje lijepog kardigana i praktične udarne bušilice.



je, bez premca, . Ovu društvenu mrežu koristi . Da, svaki dan, dva milijun Hrvata. 

Facebook je zapravo moderna verzija starogrčkih agora. To je mjesto gdje se pojedinci okupe kako bi čitali tuđe stavove i iznosili svoje, saznali što ima novog kod prijatelja, lajkali fotografije i još mnogo toga.... Saznajte više
Optimizacija Facebook oglasa: Link Clicks ili Landing Page Views?
Optimizacija Facebook oglasa prema Link klikovima i prema pogledima na odredišnu stranicu dostupna je jedino za Traffic kampanju. Landing Page View optimizacija znači da Facebook korisnik mora kliknuti na Facebook oglas i doći na odredišnu stranicu, dok Link Click optimizacija znači da Facebook korisnik samo mora kliknuti na link.


Kao što je svima jasno, i najsitnije podatke o Kako bi ih obradio što brže i kvalitetnije, (strojno učenje), koje otključava nevjerojatan potencijal za oglašavanje. 

Upravo zbog tog strojnog učenja, Facebook može optimizirati oglase. On pomoću skuplja podatke o korisničkom ponašanju nakon... Saznajte više
Što je Facebook Pixel i čemu služi?

Facebook Pixel je analitički alat koji . Sastoji se od koda koji se mora dodati na web stranicu. Nakon što je dodan, on mjeri izvedbu te prati interakciju svakog posjetitelja na vašoj web stranici. 

Facebook Pixel se aktivira svakog puta kada posjetitelj s Facebooka dođe na vašu web stranicu i te S obzirom na to da Pixel prati Facebook korisnike, Pixel vrlo lako možete upotrijebiti za r i za detaljniji uvid u samo ponašanje online korisnika tijekom njihove posjete web stranici. 

Tako možete:

 


... Saznajte više
Kako pronaći ideje za pisanje poslovnog bloga?
Poslovni blog je online članak koji tvrtkama može pomoći u raznim segmentima. Na primjer, može , može izgraditi povećati i može pozitivno utjecati na i na

Pravo pitanje za svaku tvrtku je o čemu pisati i kako pisati blogove. Morate li biti striktno poslovni i ozbiljni ili pak ležerni i prijateljski nastrojen? 

Ako ćemo iskreno - citiranje zakonskih članaka i stručnih termina može interesirati jedino vaše kolege stručnjake koji će razumjeti vaš hijeroglifski jezik, a ostali (oni zbog kojih i pišete blogove), će vas zaobilaziti u velikom luku. 

Ton koji će... Saznajte više
Instagram oglašavanje u Hrvatskoj: ima li smisla?
Instagram je mobilna aplikacija stvorena 2010. godine. Kao i većina društvenim mreža danas, Instagram no samo za poslovne korisnike. S obzirom na to da je u Hrvatskoj sve više i više Instagram korisnika, oglašavanje na Instagramu je sve više traženo.

 

 


Instagram je trenutno najpopularnijakoja omogućuje korisnicima diljem svijeta dijeljenje svojih doživljaja s prijateljima.

U veoma kratkom vremenu je zauzeo društvenih mreža u Hrvatskoj, dok se na prvom mjestu još uvijek drži Facebook. 

bilo je u svibnju 2017. godine, kada je s 390.000 korisnika početkom 2017. došao na... Saznajte više
Koja je razlika između boostanja postova i Facebook Adsa?
Ukratko, jedino možete promovirati u svom Newsfeedu po veoma pojednostavljenom procesu. Boost primarno S druge strane, imaju mnogo više opcija, kao postavljanje ciljeva koje želite doseći, odabir

Boostanjem zapravo promovirate v u vlastitoj vremenskoj traci (timeline).
Možete odabrati: Boostati mogu i drugi administratori Facebook stranice, ali samo ako imaju pristup vašem računu.

Boostani postovi i objave koju promovirate te za dobivanje . Boostanje je odlično za , a i dijeljenje može rezultirati dobrim glasom na društvenoj mreži.

Zahvaljujući novom updateu sada za   Ako umjesto angažmana (prikupljanje lajkova i reakcija) odaberete... Saznajte više
Kako pratiti uspješnost Facebook kampanje?
Koliko je pojedina Facebook kampanja uspješna, najlakše je saznati pomoću određenih mjernih parametara koji se nalaze uTamo možete filtrirati kampanje prema određenom vremenskom razdoblju i definiranim ciljevima te detaljnije analizirati svaku kampanju, svaki Ad Set (grupu reklama) i svaku reklamu posebno. Za uspješnost Facebook kampanja, najčešće se prate (odnos klikova i ukupnog broja prikaza reklame), (cijena po 1000 impresija ili prikaza), (cijena po kliku), (dosegu) (korisnikovim utiscima ili doživljajima na oglas).


Svatko ima vlastitu viziju što znači imati uspješnu Facebook kampanju. Ono što netko smatra uspjehom prvenstveno koju vodi i koje... Saznajte više
Kako funkcionira YouTube oglašavanje?

Kao što već i ptice na grani znaju, sadržaja. Također, , tik do Googlea. Upravo zbog toga, YouTube ima izniman potencijal za oglašivače, posebice ako se uzme u obzir da je video ključni marketinški alat.

Uzevši u obzir potencijal videa, ogroman broj YouTube korisnika i posjetitelja te konstantnu potrebu oglašivača za diverzifikacijom i isticanjem od konkurencije, YouTube je fenomenalan kanal za - edukacijski videi za početnu fazu, videi koji uspoređuju različite proizvode, usluge ili lokacije za drugu fazu i recenzentski videi brendova i specifičnih proizvoda za posljednju fazu.

Kako bi se distribuirao taj sadržaj, potrebno je... Saznajte više

Koje su najpopularnije društvene mreže?
Društvene mreže postale su oblik svakodnevne privatne ali i poslovne komunikacije. Često se susrećemo s nekim novim oblicima društvenih mreža, no, tek nekoliko njih nalazi se u samom vrhu popularnosti kod korisnika. U nastavku donosimo popis najkorištenijih društvenih mreža:

Kod izbora društvene mreže za oglašavanje vašeg poslovanja nemojte se voditi samo brojem trenutno aktivnih mjesečnih korisnika. Bitne su i njihova primarna svrha, karakteristike prosječnog korisnika određene društvene mreže, odgovara li vašem brendu ta platforma i na koliko društvenih mreža možete imati aktivan profil. 

Kako bi vam bilo jednostavnije odrediti društvenu mrežu za vaš posao, donosimo listu najpopularnijih društvenih... Saznajte više
Što je hashtag i kako ga koristiti za marketing?
Hashtag (#) je znak koji na društvenim mrežama označava početak izraza koji se koristi za kategorizaciju sadržaja. Znak ljestvi kojeg slijedi neki izraz napisan bez razmaka, interpunkcijskih i posebnih znakova služi za grupiranje tematski povezanog online sadržaja.



Sada već davne 2 kakvog danas poznajemo. Zanimljivo je kako je njihova ideja u početku odbijena. 

U kolovozu iste godine San Diego je zahvatio požar i novinari su počeli koristiti #SanDiegoFire u svojim twitovima. Možemo reći kako su to sami počeci korištenja hashtaga. Svoje kada je Twitter dodao poveznice na sve hashtagove te omogućio njihovo pretraživanje.

Danas... Saznajte više
Što je Link Juice?
Link Juice je termin koji se koristi u području optimizacije tražilica (SEO) i odnosi se na vrijednost ili snagu koju prenosi jedna web stranica na drugu putem poveznica (linkova). Kada jedna web stranica ima poveznicu koja vodi na drugu web stranicu, dio njezinog autoriteta se prenosi na tu drugu web stranicu. Taj preneseni autoritet naziva se Link Juice. Saznajte više
Što je Domain Authority?
Domain Authority (DA) je mjera koja se koristi za procjenu vjerodostojnosti i autoriteta određene web stranice. Saznajte više
Što je keyword stuffing?
Keyword stuffing je praksa uključivanja prekomjernog broja ključnih riječi u sadržaj web-mjesta ili web-stranice, u pokušaju manipuliranja rangom web-mjesta u rezultatima tražilice.  Saznajte više
Što je Google keyword planner?
Google Keyword Planner je besplatan alat koji se koristi za istraživanje ključnih riječi i fraza koje ljudi koriste prilikom pretraživanja na Google-u.  Saznajte više
Što je Black Hat SEO?
Black Hat SEO definiramo kao neodobrenu ili neetičnu tehniku koja se koristi za poboljšanje rangiranja web stranice u tražilicama. Saznajte više
Što su metapodaci?


Metapodaci ili metadata su podaci koji opisuju druge podatke. Konkretnije, to su informacije i specifični detalji koji opisuju sadržaj, materijale i podatke. Primjerice, to mogu biti naslovi, opisi, alternativni opisi fotografija, slika i grafika te cijeli niz drugih podataka.

Metapodaci su važni za optimizaciju weba za tražilice, odnosno za SEO. U kombinaciji s drugim čimbenicima, tražilice koriste metapodatke kako bi shvatile što se nalazi na nekom webu i procijenile koliko je taj sadržaj relevantan za neko pretraživanje.... Saznajte više
Što je organski doseg?

 

Organski doseg predstavlja broj korisnika koji su vidjeli odnosno posjetili vašu web stranicu ili objavu na društvenim mrežama, bez ulaganja novca u promoviranje. Na društvenim mrežama, on zapravo dolazi od nepromoviranih objava, koje su ujedno i najčešće korišteni oblik aktivnosti.

Suprotan organskom dosegu bi bio plaćeni doseg, koji dolazi od plaćenih oglasa i kampanja, odnosno promoviranja objava na društvenim mrežama. 

... Saznajte više
Što je alt tekst?

 

Alternativni ili Alt tekst fotke je tekstualni atribut fotografije kojim se opisuje njen sadržaj, a njime web tražilicama pomažemo objasniti što se nalazi na fotografiji. 

Njegova primarna funkcija je pomoć slabovidnim i slijepim osobama. Čitač zaslona pročitat će upravo taj tekst i tako će korisniku biti jasnije što fotografija predstavlja te što se na njoj nalazi. Za manje važne fotografije koje su u svrsi estetike stranice, alt text nije potreban, pa će ih čitač zaslona jednostavno preskočiti.

Osim za pomoć slabovidnim osobama Alt text koristi i osobama koje su, iz bilo kojeg razloga, onemogućili prikazivanje... Saznajte više

Zašto se web stranica ne prikazuje na Googleu?



Ako se vaša web stranica ne pojavljuje u Google rezultatima,  za početak napravite još jednu provjeru upisivanjem site: pretrage u tražilicu, na primjer “site:arbona.hr”. Ako rezultata još uvijek nema, postoji nekoliko osnovnih razloga za to: 

 


Za više informacija o problemima s indeksiranjem i pozicioniranjem web stranica kliknite na naš .

... Saznajte više
Što je SEMrush?
je alat koji se koristi većinom prilikom SEO optimizacije za bolje rangiranje stranica u organskim rezultatima pretrage.

SEMrush kombinira podatke i strategiju u jednom alatu dajući put k najboljem plasmanu vaše web stranice.

Značajke SEMrush alata

SEMrush sadrži više od 40+ alata i izvještaja koji vam mogu pomoći prilikom pronalaženja najboljih rješenja za sve digitalne marketinške izazove.

Područja u kojima se može iskoristiti SEMrush svakako su: 

  • SEO optimizacija
  • Content Marketing
  • Istraživanje tržišta
  • Oglašavanje
  • Upravljanje društvenim mrežama

Prednosti korištenja SEMrush alata

Interaktivno korisničko sučelje objedinjuje najpotrebnije alate za SEO optimizaciju:
  • tehnički audit stranice,
  • praćenje pozicija ključnih riječi,
  • analiza sadržaja,
  • analiza backlinkova i
  • link building.
Alat nudi opsežan uvid u Onsite i Offsite SEO elemente. Posebno je... Saznajte više
Što su povratne veze, popularnog naziva “backlinks”?
Povratne veze ili backlinkovi (poznati su i kao "ulazne veze", "dolazne poveznice" ili "jednosmjerne poveznice"), a predstavljaju veze s jedne web stranice na drugu web stranicu.

Već smo pisali o tome koliko te zašto Google i druge glavne tražilice razmatraju povratne veze kao pozitivni "glasovi" za određenu stranicu. Stranice s velikim brojem povratnih veza svakako su bolje rangirane u rezultatima pretraživanja od onih koje nemaju backlinkova.

Zašto su povratne veze važne?

Odgovor je jednostavan. Zato što govore kako je sadržaj na stranici prema kojoj pokazuju vrijedan, vjerodostojan i koristan. Što više povratnih veza imate, stranica će... Saznajte više
Google savjet o starom sadržaju: ukloniti, ažurirati, postaviti “noindex” ili ga jednostavno ostaviti takvim kakav je?
Znamo da želite i zato je odgovor na postavljeno pitanje još teži. On glasi - ovisi što želite. Možete , postojeće f ili jednostavno i dopustiti Googleu da pretražuje postojeći sadržaj i na temelju njega i dalje održi poziciju. Ali što biste zapravo trebali učiniti? U slučaju da je starija, web stranica sadrži veliki broj stranica s različitim sadržajem čije ključne riječi imaju brojnu povijest pretraživanja i dobre pozicije, Google-a i SEO-a. Tada ne biste htjeli da stranica koja ima takav relevantan sadržaj nestane iz rezultata pretraživanja. Izmjena postojećeg sadržaja koji i dalje unatoč starosti generira... Saznajte više
Što predstavlja broken links ili “pucanje linkova”?
Neispravne poveznice (broken links) su poveznice koje ne rade pri čemu se stranice ne prikazuju ispravno korisnicima. Nekoliko je mogućih razloga zašto neki link (poveznica) ne radi, a to su:
Ako pristupite poveznici koja nije ispravna, možete vidjeti pogrešku 404 ili poruku koja objašnjava kako tražena web stranica nije dostupna. Radi poboljšanja korisničkog iskustva, poželjno je kreirati custom koja će korisnicima jasno dati do znanja da se radi o stranici koju nije moguće prikazati, ali isto tako i ponuditi dodatne opcije poput odlaska na početnu stranicu, pregleda najprodavanijih proizvoda i slično.

Ovaj element je jako važan... Saznajte više
Što sve treba sadržavati dobra landing stranica?
Znamo što je , međutim znamo li što ona treba sadržavati kako bi posjetitelji stranice i ostvarili ono zbog čega su došli na stranicu?

... Saznajte više
Kako do visoke pozicije SERP-a za brendirane ključne riječi?
, odnosno su jedna riječ ili fraza kojom želimo da nas netko kada postavi određeni upit i pronađe u rezultatima pretraživanja, pogotovo u slučajevima kada se na našoj stranici nalazi upravo odgovor na postavljeni upit.

Može se reći da su ključne riječi koja povezuje korisnika i sadržaj i uz njihovu pomoć povećat ćete broj prikazivanja svoje stranice u rezultatima tražilice.

Ono što je važno svakako je istaknuti važnost korištenja ključnih riječi u : Dakle, ako naslovnica vašeg weba nije među prvim rezultatima pretraživanja za brend ključnu riječ, postoji mogućnost da Google neku drugu stranicu... Saznajte više
Koje opcije optimizirati na checkout obrascu kako bi se povećala web shop prodaja?
Svaki web shop ima za cilj što više svojih posjetitelja pretvoriti u svoje kupce. Međutim, ponekad nudeći previše mogućnosti ili tražeći previše podataka može rezultirati smanjenjem broja konverzija.

Checkout obrazac obično se sastoji od nekoliko koraka i završna je faza u procesu kupnje. Važno je da bude jednostavan, jasan te da izgleda sigurno.

Kako bi se smanjio broj odustajanja korisnika na ovom koraku, ovdje su preporuke u skladu s najboljim UX praksama:

Podijeliti obrazac na više koraka da nije predug

Podijeliti obrazac na nekoliko koraka (/ / ) i prikazati indikator napretka kako bi korisnik... Saznajte više
Mogu li se promijeniti izvješća u Google Search Consoli?
Odgovor je !

Google je ažurirao mnoga unutar kako bi tako obuhvatili manji broj stranica i time postigli što bolje performanse u Search Console. Izvještaji na koje su utjecali uključuju , izvještaje za mobilnu upotrebu, brzinu, te sva ostala izvješća o rezultatima.

Što se promijenilo? Google je na taj način omogućio bolje iskustvo pretraživanja pa se neki od izvještaja sada pojavljuju i na manjem broju stranica. Google sada pregledava manje vaših stranica.

Google je naveo da se promjena dogodila samo kod izvještaja i da ta promjena na rezultate pretraživanja. Zbog toga ćete možda primijetiti smanjenje... Saznajte više
Što je gore od dupliciranog sadržaja?
Znate Googleov algoritam koji je zadužen za rangiranje rezultata pretraživanja? Sustavi rangiranja sastoje se od niza algoritama koji analiziraju postavljeni upit i onda određuju koje informacije će prikazati kao rezultat.

na podstranicama istog weba je nešto što zahtjeva intervenciju, ali duplicirani sadržaj na različitim web stranicama može biti još veći problem.

Duplicirani sadržaj Google ne voli. Kada crawlanjem dođete do rezultata, dobit ćete sve potrebne podatke o dupliciranom sadržaju na svojoj web stranici.

Kada radite s istim ili sličnim sadržajem na stranici svakako koristite kojima govorite Google-u koju inačicu stranice treba prikazivati u rezultatima pretraživanja.
... Saznajte više
Utječu li društvene mreže na ranking stranice?
danas su jedan od najjačih komunikacijskih kanala. Može se reći da svaka stranica već sada ima link na barem jednoj društvenoj mreži, ali sve više stranica sudionici su sve većeg broja društvenih mreža (Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter, itd).

Postavlja se pitanje , odnosno na u rezultatima tražilica? Odgovor je jednostavan - DA, ali ne na način kako ste to odmah možda pomislili.

2016. godine potvrdilo se da Google društvene mreže da direktno poveća rangiranje stranice.

su temelj svih SEO rezultata. Korelacija između društvenih mreža i rangiranja na Google-u je izuzetno visoka. To znači da... Saznajte više
Koje su dvije najčešće SEO i content pogreške domaćih web shopova?
Prva i najčešća pogreška je . Većina hrvatskih poslodavaca je nova u području web shopa i ima samo jednu osobu (ili su to oni sami) na poziciji voditelja koja brine o web shopu i njegovom radu.

Osoba zadužena za rad web shopa često nema vremena za istraživati sadržaj i pisati detaljno opise svakog proizvoda i kategorije proizvoda. Upravo zbog toga, potrebno je napraviti .

Što to znači?

Ako je očita razlika u prodaji proizvoda potrebno je popularnije i traženije proizvode postaviti na vrh i za njih ispisati odličan opis. Uvijek se treba voditi izrekom: “Bolje ikakav sadržaj... Saznajte više
Što su featured snippeti?
su istaknuti isječci koji korisnicima pružaju sažeti, ali na njihova pitanja. Bez ikakve putanje i dolaska do željenog odgovora, odmah im se u rezultatima pretraživanja pokaže željeni rezultat i odgovor na traženi upit.

Smješteni su iznad najbolje rangiranog rezultata pretraživanja koji zauzima 1. poziciju, pa se za njih kaže da se nalaze na .

To je ujedno i glavna razlika i . Dok se rich snippeti mogu nalaziti na bilo kojoj poziciji ovisno o poziciji stranice u rezultatima pretraživanja, featured snippeti uvijek, ali uvijek se nalaze na 0. poziciji.... Saznajte više
Što je anchor tekst
Anchor tekst odnosi se na klikabilni dio teksta koji se koristi za povezivanje jedne web stranice s drugom.

Drugim riječima to je dio teksta (jedna riječ ili njih nekoliko), na koje korisnik može kliknuti i završiti na odredišnoj stranici koja je određena poveznicom "u pozadini" anchor tekst. 

Primjer anchor teksta može izgledati ovako: 

" je kontinuirani proces u kojem određenim tehnikama poboljšavamo Vašu poziciju na tražilicama. Jedan od prvih koraka u bilo kojoj uspješnoj SEO kampanji je otkrivanje svojeg trenutnog položaja na vašem tržištu u odnosu na svoje glavne konkurente."

 

Plavi tekst "Optimizacija za tražilice"... Saznajte više

Što su long-tail keywords (složene ključne riječi)
U svijetu razlikujemo dvije kategorije ključnih riječi, a to su head (primarne) i long-tail (specifične). 

Long-tail ključne riječi su specifične, a primarne općenite. Na primjeru ispod pogledajte kako to izgleda u praksi: 

Head keyword: kolač
Long-tail keyword: kolač s makom i orasima



Jednostavne ključne riječi su oni pojmovi za koje Google pronalazi jako puno rezultata. jer se ne pretražuju ni približno koliko jednostavne. Logično je. 

Ideja oko long-tail keywordsa je prilično jednostavna. Kao što je gore spomenuto, na webu je manje sadržaja o specifičnim ključnim riječima, jer je manje ljudi pisalo... Saznajte više
Koje su organske pozicije, a koje plaćene?
Kada tražilica vrati rezultate pretraživanja, daje nam dvije vrste rezultata: organski i plaćeni. Organski rezultati su oni rezultati koji se najviše podudaraju s upitom korisnika, tj. najrelevantniji su. Ovdje je najvažniji SEO. Plaćeni rezultati su u osnovi oglasi, tj. plaćanje za prikazivanja web stranica za određene ključne riječi. 



Osim ako ste jedan od 19% korisnika koji koriste Bing ili Yahoo, svi mi tražimo odgovore na istom mjestu.



Google predstavlja dva potpuno različita, ali jednako vrijedna izvora prometa za sva poslovanja:

Metode za prikupljanje online prometa iz spomenutih izvora su (SEO) i ... Saznajte više
Što su rich snippeti i zašto bi ih trebali upotrebljavati
Rich snippeti su posebni rezultati u Google rezultatima pretraživanja. Oni uključuju dodatne informacije koje nisu pohranjene . Rich snippeti se pohranjuju kao strukturirani podaci u izvornom kodu pomoću posebnih oznaka (markups).



Sigurno ste čuli za rich snippete, no znate li što su? Jesu li važni? Možete li ih i vi koristiti? Postoji li veza između njih i SEO-a? To su zaista dobra pitanja koja zaslužuju i odgovore.

Rich snippeti ili po našem hrvatskom prijevodu bogati isječci, su (rezultatima pretraživanja na tražilici) koji izgledaju drugačije od tipičnih rezultata pretraživanja. Oni uz uobičajenu strukturu rezultata pretraživanja... Saznajte više
Nofollow i follow linkovi: koja je razlika?
Nofollow linkovi su linkovi s HTML oznakom rel=”nofollow”. Oznaka nofollow govori Googleu i ostalim tražilicama da ignoriraju taj link (vezu). Nofollow linkovi ne prenose postojeći PageRank stranice na druge stranice. Također se nofollow linkovi ne indeksiraju od strane Googlea.

Jedina između nofollow i follow linkova je da nofollow link u sebi ima oznaku rel=”nofollow”.

<a href=”https://www.arbona.hr/blog/10”>
<a href=”https://www.arbona.hr/blog/10” rel=”nofollow”>

između nofollow i follow linkova jer na obadva mogu kliknuti, duplicirati, dijeliti i koristiti se na sve načine na koje se uobičajen link može koristiti.

Međutim, kada je riječ o između nofollow i follow linkova.
... Saznajte više
Zašto Google mijenja moj meta opis?
Kada Google odluči zamijeniti postojeći meta opis ili title tag sa svojom tekstualnom verzijom, to obično znači da je Google procijenio da sa svojim meta opisom ili title tagom niste ponudili ništa korisno za čitatelja. Meta opis ili title tag može biti preoptimiziran, pretrpan ključnim riječima, predugačak, prekratak ili nije relevantan sa sadržajem na stranici. 



Surova činjenica je ovakva:
No, kako to biva s Googleom, ovo također Google s vremena na vrijeme Evo nekoliko primjera:



U Googleu smo pretraživali pojam

Google je izbacio naš rezultat s ovim meta opisom:
... Saznajte više
Što predstavlja Googleov mobile first indexing?
Mobile first indexing je Googleov novi način indeksiranja stranica koji je svjetlo dana ugledao Google sada tijekom indeksiranja web mjestaweb mjesta i prema njoj određuje njezin rang u rezultatima pretraživanja. Dakle, možemo zaključiti da će web mjesta bez optimizirane mobilne verzije dobiti nisku ocjenu od strane Googlea i da će tako teško stvoriti konkurenciju u online svijetu.

Google se odlučio za zato što sve više pretraživanja dolazi iz mobilnih uređaja te zbog toga što želi pružiti što

Mobile first indexing radi upravo po principu iz samog naziva - “prvo indeksirana mobilna verzija web mjesta”. Dakle, ovaj... Saznajte više
Što je AMP? Je li potreban za web stranicu?
je ustvari osiromašeni HTML koji pridonosi smanjenju veličine stranice što utječe i na vrijeme učitavanja web stranice. Cilj mu je ubrzavanje učitavanja web stranica na mobilnim uređajima tako da koristi manje procesorske snage i manje internet podataka. 



Ako ste ikada nešto guglali na mobitelu (što ne sumnjamo), sigurno ste našli na

AMP je (korisničko sučelje otvorenog koda) kojeg je razvio Google u suradnji s Twitterom s ciljem bržeg i boljeg korisničkog iskustva na mobilnim stranicama.  

AMP stranice su zapravo s HTML-om i pojednostavljenim CSS kodom. Upravo se zbog toga na svakoj... Saznajte više
Alt text vs Title text vs File name slike: koja je razlika
Alt text se koristi u slučajevima kada se fotografija ne prikazuje, odnosno kada je korisnik ne može ili ne želi vidjeti. Title text nije bitan za SEO, a služi za dodatni opis fotografije. File name je naziv datoteke (fotografije) i preporučuje se koristiti 3-8 ključnih riječi u njegovom kreiranju. 



U ovo tri rečenice opisali smo tri pojma iz naslova i njihovu ulogu kod postavljanja fotografija na web. U daljnjem tekstu ćemo ih dodatno razraditi i nadamo se odgovoriti na vaša eventualna pitanja.

jedan je od najjednostavnijih načina poboljšanja korisničkog iskustva.

U ovom tekstu... Saznajte više
Kako optimizirati slike za web stranicu?
Od srpnja 2018. godine brzina učitavanja web stranice za Google je postala još bitnija. Kako bi SEO rezultat i pozicija na SERP bila viša, ubrzajte učitavanje stranice. Jedan od glavnih krivaca za sporije učitavanje mogu biti neoptimizirane slike. Optimizacija fotografije uključuje odgovarajući format, dimenzije, naziv i Alt tekst.



Njihov utjecaj na brzinu web stranice je ogroman. Srećom, postoje besplatni, online alati. Postoje te alati za smanjivanje veličine/rezolucije. Doslovno, upišite u Google: “convert pdf to jpg” ili “resize jpg” i imate ono što vam treba. 

E sada, smanjivanjem veličine datoteke - slika gubi na kvaliteti.... Saznajte više
Što su to neispravne poveznice (broken links)? Utječu li negativno na web stranicu?
Slomljeni linkovi (broken links), su Neki od razloga zašto određene poveznice ne rade su da web stranica , da je web stranica bez dodavanja 301 preusmjerenja ili je


Bez obzira koga krivili (sebe ili online korisnike i njihove tipfelere), neispravne poveznice su uzrokovane pogreškama koje uključuju:
neki link ne funkcionira jednako je važno kao i Očigledan razlog je da ako znate zašto određeni link ne radi, znat ćete ga popraviti!

Kada online korisnik klikne na neispravnu vezu, pojavit će mu se ona ili neka druga stranica koja objašnjava... Saznajte više
Treba li mi SEO optimizacija web stranice?
SEO ili optimizacija za tražilice je kontinuirani proces u kojem određenim tehnikama U tom slučaju potrebno je istražiti prema kojima se želite rangirati, implementirati bolju O i još mnogo toga. S kvalitetnom SEO optimizacijom, možete povećati ot i uvelike poboljšati korisničko iskustvo.

 

Kako se tehnologija tako se mijenja i način na koji korisnici pretražuju poslovanja online. Sve više i više ljudi pretražuje internet preko i sve samo da bi unutar svojeg lokalnog područja.

Mnoga istraživanja pokazuju da čak rezultata pretraživanja. Isto tako, mnoga istraživanja pokazuju da prije... Saznajte više
Što je to Content marketing?
Content marketing je stvaranja i distribucije vrijednog, relevantnog i dosljednog online sadržaja koji će privući i pridobiti jasno definiranu publiku s - kupnja proizvoda ili usluga, pridobivanje novih newsletter pretplatnika i što je najvažnije, dobivanje lojalnih klijenata. 

Već ste mnogo puta čuli za pojam Content marketing, no vi i dalje ne znate što to točno znači, a previše vam je neugodno pitati nekoga. Čestitamo, ovaj članak je kao stvoren za vas!

Content marketing svodi se na

Drugim riječima, to je marketing kroz kojeg poslovanja razmjenjuju koje će u konačnici čitateljima dati određenu... Saznajte više
Kako napisati SEO friendly blog?
SEO optimizacija nevjerojatno je bitna za marketing stručnjake. Optimizacijom web stranica, uključujući i blogova, činite web stranicu vidljivijom za online korisnike. Online korisnici unose ključne riječi povezane s vašim proizvodom ili uslugom, nakon čega se s obzirom na pojavljuju rezultati u Google pretraživanjima. 

Googleov je algoritam i više nego lukav. Osim što se non-stop mijenja, iz tjedna u tjedan stvara nove kriterije za . No, ono što je Googleu najbitnije i ono što se još nijednom nije promijenilo je

Evo nekoliko smjernica za pisanje SEO friendly bloga :)


Optimizacija blogova ... Saznajte više
Česta pitanja? Zašto bi ih trebali imati na web stranici?
Stranica česta pitanja ili FAQ stranica online posjetitelja, kupaca i klijenata. Stranicu čestih pitanja potrebno je r jer pomoću nje, korisnici mogu doći do zanimljivih i korisnih informacija, a vama će uštedjeti vrijeme rezervirano na korisničku podršku i odgovaranje na mailove.


Odgovor: Za odgovaranje često postavljenih pitanja o vašem poslovanju.

Zapravo, ovaj odgovor je samo jedan mali dio pozitivnog potencijala stranice s čestim pitanjima.

FAQ sekcija može biti :

Stranica čestih pitanja je dio web stranice koja se bavi

Veoma se razlikuje od stranice "O nama"... Saznajte više
Što je autoritet domene i kako se računa?
Autoritet domene je ocjena internet tražilica koja web stranica organski rangirati na stranici rezultata traženja (SERP-u). Ocjena autoriteta domene kreće se od s time da što je ocjena veća, to je i veći rang web stranice. 

Autoritet domene može imati numeričku vrijednost od 1 do 100 na To znači da će web stranica teže doći s ocjene 20 na ocjenu 30, dok će se s ocjene 80 lakše popesti na ocjenu 90. uzdići s 20 na 30 mjesto.

S obzirom na ovu činjenicu,  web stranice s većim autoritetom bi se morale smatrati mnogo autoritativnijima od... Saznajte više
Što je Google My Business stranica?
Google My Bussiness, nekad poznat kao Google Places, besplatna je koja pomaže vlasnicima tvrtke i koja online korisnicima relevantna tvrtke i poslovanja u lokalnom području. Google My Business je u teoriji najopsežnija i najpristupačnija online mapa ikada stvorena.

Google My Busines je neophodan ako želite biti vidljivi na a isto tako omogućuje online korisnicima da - faktori koji su itekako važni za na lokalnoj bazi.


Osim toga, Google My Business:

Otvaranje računa za Google MyBusiness je potpuno Posjetite Google MyBusiness i kliknite na zeleni... Saznajte više
Zašto su 301 redirekcije važne za SEO?
301 redirekcije su 301 redirekcijama se osigurava da se online promet šalje na najnoviju i bolju verziju stare URL adrese. Ovakvo preusmjeravanje prometa je od velike važnosti za SEO optimizaciju jer tako između ostalog koje dovodi do nižeg ranga u Google rezultatima traženja.


Zamislite da imate web shop. U ponudi imate raznovrstan asortiman i naravno da se dogodi da ponekad nekog proizvoda više nećete imati u ponudi. Ako ste pomislili da se takvih proizvoda najlakše riješiti brisajući stranice, potpuno ste u krivu i tada bi trebali pročitati naše objašnjenje o ili situacijama kada stranica... Saznajte više
Što je 404 greška u indeksiranju i kako je izbjeći

Greška 404 ili 404 error - , najčešća je pogreška koja se događa tijekom indeksiranja stranica. 404 error zapravo je kojeg web server javlja prilikom pristupa određenoj web stranici. To je znak da korisnik ili je u preglednik (browser),

Ne znamo za vas, ali nama se u uredu barem jednom tjedno dogodi da naletimo na pogrešno indeksiranu stranicu, tj. na ovaj famozni 404 broj kojeg se svi u online poslovanju boje. Naime zbog ove sitne pogreške često pate , dok normalnim korisnicima ova serverska pogreška ništa ne znači. No zašto se uopće pojavljuje?

... Saznajte više
Arbona logo

Za besplatno preuzimanje ebookova molimo vas da se registrirate i prijavite.

Prijava / Registracija ovdje
Što je Link Juice?
Link Juice je termin koji se koristi u području optimizacije tražilica (SEO) i odnosi se na vrijednost ili snagu koju prenosi jedna web stranica na drugu putem poveznica (linkova). Kada jedna web stranica ima poveznicu koja vodi na drugu web stranicu, dio njezinog autoriteta se prenosi na tu drugu web stranicu. Taj preneseni autoritet naziva se Link Juice. Saznajte više
Što je Domain Authority?
Domain Authority (DA) je mjera koja se koristi za procjenu vjerodostojnosti i autoriteta određene web stranice. Saznajte više
Što je keyword stuffing?
Keyword stuffing je praksa uključivanja prekomjernog broja ključnih riječi u sadržaj web-mjesta ili web-stranice, u pokušaju manipuliranja rangom web-mjesta u rezultatima tražilice.  Saznajte više
Što je Google keyword planner?
Google Keyword Planner je besplatan alat koji se koristi za istraživanje ključnih riječi i fraza koje ljudi koriste prilikom pretraživanja na Google-u.  Saznajte više
Što je Black Hat SEO?
Black Hat SEO definiramo kao neodobrenu ili neetičnu tehniku koja se koristi za poboljšanje rangiranja web stranice u tražilicama. Saznajte više
Što su metapodaci?


Metapodaci ili metadata su podaci koji opisuju druge podatke. Konkretnije, to su informacije i specifični detalji koji opisuju sadržaj, materijale i podatke. Primjerice, to mogu biti naslovi, opisi, alternativni opisi fotografija, slika i grafika te cijeli niz drugih podataka.

Metapodaci su važni za optimizaciju weba za tražilice, odnosno za SEO. U kombinaciji s drugim čimbenicima, tražilice koriste metapodatke kako bi shvatile što se nalazi na nekom webu i procijenile koliko je taj sadržaj relevantan za neko pretraživanje.... Saznajte više
Što je organski doseg?

 

Organski doseg predstavlja broj korisnika koji su vidjeli odnosno posjetili vašu web stranicu ili objavu na društvenim mrežama, bez ulaganja novca u promoviranje. Na društvenim mrežama, on zapravo dolazi od nepromoviranih objava, koje su ujedno i najčešće korišteni oblik aktivnosti.

Suprotan organskom dosegu bi bio plaćeni doseg, koji dolazi od plaćenih oglasa i kampanja, odnosno promoviranja objava na društvenim mrežama. 

... Saznajte više
Što je alt tekst?

 

Alternativni ili Alt tekst fotke je tekstualni atribut fotografije kojim se opisuje njen sadržaj, a njime web tražilicama pomažemo objasniti što se nalazi na fotografiji. 

Njegova primarna funkcija je pomoć slabovidnim i slijepim osobama. Čitač zaslona pročitat će upravo taj tekst i tako će korisniku biti jasnije što fotografija predstavlja te što se na njoj nalazi. Za manje važne fotografije koje su u svrsi estetike stranice, alt text nije potreban, pa će ih čitač zaslona jednostavno preskočiti.

Osim za pomoć slabovidnim osobama Alt text koristi i osobama koje su, iz bilo kojeg razloga, onemogućili prikazivanje... Saznajte više

Zašto se web stranica ne prikazuje na Googleu?



Ako se vaša web stranica ne pojavljuje u Google rezultatima,  za početak napravite još jednu provjeru upisivanjem site: pretrage u tražilicu, na primjer “site:arbona.hr”. Ako rezultata još uvijek nema, postoji nekoliko osnovnih razloga za to: 

 


Za više informacija o problemima s indeksiranjem i pozicioniranjem web stranica kliknite na naš .

... Saznajte više
Što je SEMrush?
je alat koji se koristi većinom prilikom SEO optimizacije za bolje rangiranje stranica u organskim rezultatima pretrage.

SEMrush kombinira podatke i strategiju u jednom alatu dajući put k najboljem plasmanu vaše web stranice.

Značajke SEMrush alata

SEMrush sadrži više od 40+ alata i izvještaja koji vam mogu pomoći prilikom pronalaženja najboljih rješenja za sve digitalne marketinške izazove.

Područja u kojima se može iskoristiti SEMrush svakako su: 

  • SEO optimizacija
  • Content Marketing
  • Istraživanje tržišta
  • Oglašavanje
  • Upravljanje društvenim mrežama

Prednosti korištenja SEMrush alata

Interaktivno korisničko sučelje objedinjuje najpotrebnije alate za SEO optimizaciju:
  • tehnički audit stranice,
  • praćenje pozicija ključnih riječi,
  • analiza sadržaja,
  • analiza backlinkova i
  • link building.
Alat nudi opsežan uvid u Onsite i Offsite SEO elemente. Posebno je... Saznajte više
Što su povratne veze, popularnog naziva “backlinks”?
Povratne veze ili backlinkovi (poznati su i kao "ulazne veze", "dolazne poveznice" ili "jednosmjerne poveznice"), a predstavljaju veze s jedne web stranice na drugu web stranicu.

Već smo pisali o tome koliko te zašto Google i druge glavne tražilice razmatraju povratne veze kao pozitivni "glasovi" za određenu stranicu. Stranice s velikim brojem povratnih veza svakako su bolje rangirane u rezultatima pretraživanja od onih koje nemaju backlinkova.

Zašto su povratne veze važne?

Odgovor je jednostavan. Zato što govore kako je sadržaj na stranici prema kojoj pokazuju vrijedan, vjerodostojan i koristan. Što više povratnih veza imate, stranica će... Saznajte više
Google savjet o starom sadržaju: ukloniti, ažurirati, postaviti “noindex” ili ga jednostavno ostaviti takvim kakav je?
Znamo da želite i zato je odgovor na postavljeno pitanje još teži. On glasi - ovisi što želite. Možete , postojeće f ili jednostavno i dopustiti Googleu da pretražuje postojeći sadržaj i na temelju njega i dalje održi poziciju. Ali što biste zapravo trebali učiniti? U slučaju da je starija, web stranica sadrži veliki broj stranica s različitim sadržajem čije ključne riječi imaju brojnu povijest pretraživanja i dobre pozicije, Google-a i SEO-a. Tada ne biste htjeli da stranica koja ima takav relevantan sadržaj nestane iz rezultata pretraživanja. Izmjena postojećeg sadržaja koji i dalje unatoč starosti generira... Saznajte više
Što predstavlja broken links ili “pucanje linkova”?
Neispravne poveznice (broken links) su poveznice koje ne rade pri čemu se stranice ne prikazuju ispravno korisnicima. Nekoliko je mogućih razloga zašto neki link (poveznica) ne radi, a to su:
Ako pristupite poveznici koja nije ispravna, možete vidjeti pogrešku 404 ili poruku koja objašnjava kako tražena web stranica nije dostupna. Radi poboljšanja korisničkog iskustva, poželjno je kreirati custom koja će korisnicima jasno dati do znanja da se radi o stranici koju nije moguće prikazati, ali isto tako i ponuditi dodatne opcije poput odlaska na početnu stranicu, pregleda najprodavanijih proizvoda i slično.

Ovaj element je jako važan... Saznajte više
Što sve treba sadržavati dobra landing stranica?
Znamo što je , međutim znamo li što ona treba sadržavati kako bi posjetitelji stranice i ostvarili ono zbog čega su došli na stranicu?

... Saznajte više
Kako do visoke pozicije SERP-a za brendirane ključne riječi?
, odnosno su jedna riječ ili fraza kojom želimo da nas netko kada postavi određeni upit i pronađe u rezultatima pretraživanja, pogotovo u slučajevima kada se na našoj stranici nalazi upravo odgovor na postavljeni upit.

Može se reći da su ključne riječi koja povezuje korisnika i sadržaj i uz njihovu pomoć povećat ćete broj prikazivanja svoje stranice u rezultatima tražilice.

Ono što je važno svakako je istaknuti važnost korištenja ključnih riječi u : Dakle, ako naslovnica vašeg weba nije među prvim rezultatima pretraživanja za brend ključnu riječ, postoji mogućnost da Google neku drugu stranicu... Saznajte više
Koje opcije optimizirati na checkout obrascu kako bi se povećala web shop prodaja?
Svaki web shop ima za cilj što više svojih posjetitelja pretvoriti u svoje kupce. Međutim, ponekad nudeći previše mogućnosti ili tražeći previše podataka može rezultirati smanjenjem broja konverzija.

Checkout obrazac obično se sastoji od nekoliko koraka i završna je faza u procesu kupnje. Važno je da bude jednostavan, jasan te da izgleda sigurno.

Kako bi se smanjio broj odustajanja korisnika na ovom koraku, ovdje su preporuke u skladu s najboljim UX praksama:

Podijeliti obrazac na više koraka da nije predug

Podijeliti obrazac na nekoliko koraka (/ / ) i prikazati indikator napretka kako bi korisnik... Saznajte više
Mogu li se promijeniti izvješća u Google Search Consoli?
Odgovor je !

Google je ažurirao mnoga unutar kako bi tako obuhvatili manji broj stranica i time postigli što bolje performanse u Search Console. Izvještaji na koje su utjecali uključuju , izvještaje za mobilnu upotrebu, brzinu, te sva ostala izvješća o rezultatima.

Što se promijenilo? Google je na taj način omogućio bolje iskustvo pretraživanja pa se neki od izvještaja sada pojavljuju i na manjem broju stranica. Google sada pregledava manje vaših stranica.

Google je naveo da se promjena dogodila samo kod izvještaja i da ta promjena na rezultate pretraživanja. Zbog toga ćete možda primijetiti smanjenje... Saznajte više
Što je gore od dupliciranog sadržaja?
Znate Googleov algoritam koji je zadužen za rangiranje rezultata pretraživanja? Sustavi rangiranja sastoje se od niza algoritama koji analiziraju postavljeni upit i onda određuju koje informacije će prikazati kao rezultat.

na podstranicama istog weba je nešto što zahtjeva intervenciju, ali duplicirani sadržaj na različitim web stranicama može biti još veći problem.

Duplicirani sadržaj Google ne voli. Kada crawlanjem dođete do rezultata, dobit ćete sve potrebne podatke o dupliciranom sadržaju na svojoj web stranici.

Kada radite s istim ili sličnim sadržajem na stranici svakako koristite kojima govorite Google-u koju inačicu stranice treba prikazivati u rezultatima pretraživanja.
... Saznajte više
Utječu li društvene mreže na ranking stranice?
danas su jedan od najjačih komunikacijskih kanala. Može se reći da svaka stranica već sada ima link na barem jednoj društvenoj mreži, ali sve više stranica sudionici su sve većeg broja društvenih mreža (Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter, itd).

Postavlja se pitanje , odnosno na u rezultatima tražilica? Odgovor je jednostavan - DA, ali ne na način kako ste to odmah možda pomislili.

2016. godine potvrdilo se da Google društvene mreže da direktno poveća rangiranje stranice.

su temelj svih SEO rezultata. Korelacija između društvenih mreža i rangiranja na Google-u je izuzetno visoka. To znači da... Saznajte više
Koje su dvije najčešće SEO i content pogreške domaćih web shopova?
Prva i najčešća pogreška je . Većina hrvatskih poslodavaca je nova u području web shopa i ima samo jednu osobu (ili su to oni sami) na poziciji voditelja koja brine o web shopu i njegovom radu.

Osoba zadužena za rad web shopa često nema vremena za istraživati sadržaj i pisati detaljno opise svakog proizvoda i kategorije proizvoda. Upravo zbog toga, potrebno je napraviti .

Što to znači?

Ako je očita razlika u prodaji proizvoda potrebno je popularnije i traženije proizvode postaviti na vrh i za njih ispisati odličan opis. Uvijek se treba voditi izrekom: “Bolje ikakav sadržaj... Saznajte više
Što su featured snippeti?
su istaknuti isječci koji korisnicima pružaju sažeti, ali na njihova pitanja. Bez ikakve putanje i dolaska do željenog odgovora, odmah im se u rezultatima pretraživanja pokaže željeni rezultat i odgovor na traženi upit.

Smješteni su iznad najbolje rangiranog rezultata pretraživanja koji zauzima 1. poziciju, pa se za njih kaže da se nalaze na .

To je ujedno i glavna razlika i . Dok se rich snippeti mogu nalaziti na bilo kojoj poziciji ovisno o poziciji stranice u rezultatima pretraživanja, featured snippeti uvijek, ali uvijek se nalaze na 0. poziciji.... Saznajte više
Što je anchor tekst
Anchor tekst odnosi se na klikabilni dio teksta koji se koristi za povezivanje jedne web stranice s drugom.

Drugim riječima to je dio teksta (jedna riječ ili njih nekoliko), na koje korisnik može kliknuti i završiti na odredišnoj stranici koja je određena poveznicom "u pozadini" anchor tekst. 

Primjer anchor teksta može izgledati ovako: 

" je kontinuirani proces u kojem određenim tehnikama poboljšavamo Vašu poziciju na tražilicama. Jedan od prvih koraka u bilo kojoj uspješnoj SEO kampanji je otkrivanje svojeg trenutnog položaja na vašem tržištu u odnosu na svoje glavne konkurente."

 

Plavi tekst "Optimizacija za tražilice"... Saznajte više

Što su long-tail keywords (složene ključne riječi)
U svijetu razlikujemo dvije kategorije ključnih riječi, a to su head (primarne) i long-tail (specifične). 

Long-tail ključne riječi su specifične, a primarne općenite. Na primjeru ispod pogledajte kako to izgleda u praksi: 

Head keyword: kolač
Long-tail keyword: kolač s makom i orasima



Jednostavne ključne riječi su oni pojmovi za koje Google pronalazi jako puno rezultata. jer se ne pretražuju ni približno koliko jednostavne. Logično je. 

Ideja oko long-tail keywordsa je prilično jednostavna. Kao što je gore spomenuto, na webu je manje sadržaja o specifičnim ključnim riječima, jer je manje ljudi pisalo... Saznajte više
Koje su organske pozicije, a koje plaćene?
Kada tražilica vrati rezultate pretraživanja, daje nam dvije vrste rezultata: organski i plaćeni. Organski rezultati su oni rezultati koji se najviše podudaraju s upitom korisnika, tj. najrelevantniji su. Ovdje je najvažniji SEO. Plaćeni rezultati su u osnovi oglasi, tj. plaćanje za prikazivanja web stranica za određene ključne riječi. 



Osim ako ste jedan od 19% korisnika koji koriste Bing ili Yahoo, svi mi tražimo odgovore na istom mjestu.



Google predstavlja dva potpuno različita, ali jednako vrijedna izvora prometa za sva poslovanja:

Metode za prikupljanje online prometa iz spomenutih izvora su (SEO) i ... Saznajte više
Što su rich snippeti i zašto bi ih trebali upotrebljavati
Rich snippeti su posebni rezultati u Google rezultatima pretraživanja. Oni uključuju dodatne informacije koje nisu pohranjene . Rich snippeti se pohranjuju kao strukturirani podaci u izvornom kodu pomoću posebnih oznaka (markups).



Sigurno ste čuli za rich snippete, no znate li što su? Jesu li važni? Možete li ih i vi koristiti? Postoji li veza između njih i SEO-a? To su zaista dobra pitanja koja zaslužuju i odgovore.

Rich snippeti ili po našem hrvatskom prijevodu bogati isječci, su (rezultatima pretraživanja na tražilici) koji izgledaju drugačije od tipičnih rezultata pretraživanja. Oni uz uobičajenu strukturu rezultata pretraživanja... Saznajte više
Nofollow i follow linkovi: koja je razlika?
Nofollow linkovi su linkovi s HTML oznakom rel=”nofollow”. Oznaka nofollow govori Googleu i ostalim tražilicama da ignoriraju taj link (vezu). Nofollow linkovi ne prenose postojeći PageRank stranice na druge stranice. Također se nofollow linkovi ne indeksiraju od strane Googlea.

Jedina između nofollow i follow linkova je da nofollow link u sebi ima oznaku rel=”nofollow”.

<a href=”https://www.arbona.hr/blog/10”>
<a href=”https://www.arbona.hr/blog/10” rel=”nofollow”>

između nofollow i follow linkova jer na obadva mogu kliknuti, duplicirati, dijeliti i koristiti se na sve načine na koje se uobičajen link može koristiti.

Međutim, kada je riječ o između nofollow i follow linkova.
... Saznajte više
Zašto Google mijenja moj meta opis?
Kada Google odluči zamijeniti postojeći meta opis ili title tag sa svojom tekstualnom verzijom, to obično znači da je Google procijenio da sa svojim meta opisom ili title tagom niste ponudili ništa korisno za čitatelja. Meta opis ili title tag može biti preoptimiziran, pretrpan ključnim riječima, predugačak, prekratak ili nije relevantan sa sadržajem na stranici. 



Surova činjenica je ovakva:
No, kako to biva s Googleom, ovo također Google s vremena na vrijeme Evo nekoliko primjera:



U Googleu smo pretraživali pojam

Google je izbacio naš rezultat s ovim meta opisom:
... Saznajte više
Što predstavlja Googleov mobile first indexing?
Mobile first indexing je Googleov novi način indeksiranja stranica koji je svjetlo dana ugledao Google sada tijekom indeksiranja web mjestaweb mjesta i prema njoj određuje njezin rang u rezultatima pretraživanja. Dakle, možemo zaključiti da će web mjesta bez optimizirane mobilne verzije dobiti nisku ocjenu od strane Googlea i da će tako teško stvoriti konkurenciju u online svijetu.

Google se odlučio za zato što sve više pretraživanja dolazi iz mobilnih uređaja te zbog toga što želi pružiti što

Mobile first indexing radi upravo po principu iz samog naziva - “prvo indeksirana mobilna verzija web mjesta”. Dakle, ovaj... Saznajte više
Što je AMP? Je li potreban za web stranicu?
je ustvari osiromašeni HTML koji pridonosi smanjenju veličine stranice što utječe i na vrijeme učitavanja web stranice. Cilj mu je ubrzavanje učitavanja web stranica na mobilnim uređajima tako da koristi manje procesorske snage i manje internet podataka. 



Ako ste ikada nešto guglali na mobitelu (što ne sumnjamo), sigurno ste našli na

AMP je (korisničko sučelje otvorenog koda) kojeg je razvio Google u suradnji s Twitterom s ciljem bržeg i boljeg korisničkog iskustva na mobilnim stranicama.  

AMP stranice su zapravo s HTML-om i pojednostavljenim CSS kodom. Upravo se zbog toga na svakoj... Saznajte više
Alt text vs Title text vs File name slike: koja je razlika
Alt text se koristi u slučajevima kada se fotografija ne prikazuje, odnosno kada je korisnik ne može ili ne želi vidjeti. Title text nije bitan za SEO, a služi za dodatni opis fotografije. File name je naziv datoteke (fotografije) i preporučuje se koristiti 3-8 ključnih riječi u njegovom kreiranju. 



U ovo tri rečenice opisali smo tri pojma iz naslova i njihovu ulogu kod postavljanja fotografija na web. U daljnjem tekstu ćemo ih dodatno razraditi i nadamo se odgovoriti na vaša eventualna pitanja.

jedan je od najjednostavnijih načina poboljšanja korisničkog iskustva.

U ovom tekstu... Saznajte više
Kako optimizirati slike za web stranicu?
Od srpnja 2018. godine brzina učitavanja web stranice za Google je postala još bitnija. Kako bi SEO rezultat i pozicija na SERP bila viša, ubrzajte učitavanje stranice. Jedan od glavnih krivaca za sporije učitavanje mogu biti neoptimizirane slike. Optimizacija fotografije uključuje odgovarajući format, dimenzije, naziv i Alt tekst.



Njihov utjecaj na brzinu web stranice je ogroman. Srećom, postoje besplatni, online alati. Postoje te alati za smanjivanje veličine/rezolucije. Doslovno, upišite u Google: “convert pdf to jpg” ili “resize jpg” i imate ono što vam treba. 

E sada, smanjivanjem veličine datoteke - slika gubi na kvaliteti.... Saznajte više
Što su to neispravne poveznice (broken links)? Utječu li negativno na web stranicu?
Slomljeni linkovi (broken links), su Neki od razloga zašto određene poveznice ne rade su da web stranica , da je web stranica bez dodavanja 301 preusmjerenja ili je


Bez obzira koga krivili (sebe ili online korisnike i njihove tipfelere), neispravne poveznice su uzrokovane pogreškama koje uključuju:
neki link ne funkcionira jednako je važno kao i Očigledan razlog je da ako znate zašto određeni link ne radi, znat ćete ga popraviti!

Kada online korisnik klikne na neispravnu vezu, pojavit će mu se ona ili neka druga stranica koja objašnjava... Saznajte više
Treba li mi SEO optimizacija web stranice?
SEO ili optimizacija za tražilice je kontinuirani proces u kojem određenim tehnikama U tom slučaju potrebno je istražiti prema kojima se želite rangirati, implementirati bolju O i još mnogo toga. S kvalitetnom SEO optimizacijom, možete povećati ot i uvelike poboljšati korisničko iskustvo.

 

Kako se tehnologija tako se mijenja i način na koji korisnici pretražuju poslovanja online. Sve više i više ljudi pretražuje internet preko i sve samo da bi unutar svojeg lokalnog područja.

Mnoga istraživanja pokazuju da čak rezultata pretraživanja. Isto tako, mnoga istraživanja pokazuju da prije... Saznajte više
Što je to Content marketing?
Content marketing je stvaranja i distribucije vrijednog, relevantnog i dosljednog online sadržaja koji će privući i pridobiti jasno definiranu publiku s - kupnja proizvoda ili usluga, pridobivanje novih newsletter pretplatnika i što je najvažnije, dobivanje lojalnih klijenata. 

Već ste mnogo puta čuli za pojam Content marketing, no vi i dalje ne znate što to točno znači, a previše vam je neugodno pitati nekoga. Čestitamo, ovaj članak je kao stvoren za vas!

Content marketing svodi se na

Drugim riječima, to je marketing kroz kojeg poslovanja razmjenjuju koje će u konačnici čitateljima dati određenu... Saznajte više
Kako napisati SEO friendly blog?
SEO optimizacija nevjerojatno je bitna za marketing stručnjake. Optimizacijom web stranica, uključujući i blogova, činite web stranicu vidljivijom za online korisnike. Online korisnici unose ključne riječi povezane s vašim proizvodom ili uslugom, nakon čega se s obzirom na pojavljuju rezultati u Google pretraživanjima. 

Googleov je algoritam i više nego lukav. Osim što se non-stop mijenja, iz tjedna u tjedan stvara nove kriterije za . No, ono što je Googleu najbitnije i ono što se još nijednom nije promijenilo je

Evo nekoliko smjernica za pisanje SEO friendly bloga :)


Optimizacija blogova ... Saznajte više
Česta pitanja? Zašto bi ih trebali imati na web stranici?
Stranica česta pitanja ili FAQ stranica online posjetitelja, kupaca i klijenata. Stranicu čestih pitanja potrebno je r jer pomoću nje, korisnici mogu doći do zanimljivih i korisnih informacija, a vama će uštedjeti vrijeme rezervirano na korisničku podršku i odgovaranje na mailove.


Odgovor: Za odgovaranje često postavljenih pitanja o vašem poslovanju.

Zapravo, ovaj odgovor je samo jedan mali dio pozitivnog potencijala stranice s čestim pitanjima.

FAQ sekcija može biti :

Stranica čestih pitanja je dio web stranice koja se bavi

Veoma se razlikuje od stranice "O nama"... Saznajte više
Što je autoritet domene i kako se računa?
Autoritet domene je ocjena internet tražilica koja web stranica organski rangirati na stranici rezultata traženja (SERP-u). Ocjena autoriteta domene kreće se od s time da što je ocjena veća, to je i veći rang web stranice. 

Autoritet domene može imati numeričku vrijednost od 1 do 100 na To znači da će web stranica teže doći s ocjene 20 na ocjenu 30, dok će se s ocjene 80 lakše popesti na ocjenu 90. uzdići s 20 na 30 mjesto.

S obzirom na ovu činjenicu,  web stranice s većim autoritetom bi se morale smatrati mnogo autoritativnijima od... Saznajte više
Što je Google My Business stranica?
Google My Bussiness, nekad poznat kao Google Places, besplatna je koja pomaže vlasnicima tvrtke i koja online korisnicima relevantna tvrtke i poslovanja u lokalnom području. Google My Business je u teoriji najopsežnija i najpristupačnija online mapa ikada stvorena.

Google My Busines je neophodan ako želite biti vidljivi na a isto tako omogućuje online korisnicima da - faktori koji su itekako važni za na lokalnoj bazi.


Osim toga, Google My Business:

Otvaranje računa za Google MyBusiness je potpuno Posjetite Google MyBusiness i kliknite na zeleni... Saznajte više
Zašto su 301 redirekcije važne za SEO?
301 redirekcije su 301 redirekcijama se osigurava da se online promet šalje na najnoviju i bolju verziju stare URL adrese. Ovakvo preusmjeravanje prometa je od velike važnosti za SEO optimizaciju jer tako između ostalog koje dovodi do nižeg ranga u Google rezultatima traženja.


Zamislite da imate web shop. U ponudi imate raznovrstan asortiman i naravno da se dogodi da ponekad nekog proizvoda više nećete imati u ponudi. Ako ste pomislili da se takvih proizvoda najlakše riješiti brisajući stranice, potpuno ste u krivu i tada bi trebali pročitati naše objašnjenje o ili situacijama kada stranica... Saznajte više
Što je 404 greška u indeksiranju i kako je izbjeći

Greška 404 ili 404 error - , najčešća je pogreška koja se događa tijekom indeksiranja stranica. 404 error zapravo je kojeg web server javlja prilikom pristupa određenoj web stranici. To je znak da korisnik ili je u preglednik (browser),

Ne znamo za vas, ali nama se u uredu barem jednom tjedno dogodi da naletimo na pogrešno indeksiranu stranicu, tj. na ovaj famozni 404 broj kojeg se svi u online poslovanju boje. Naime zbog ove sitne pogreške često pate , dok normalnim korisnicima ova serverska pogreška ništa ne znači. No zašto se uopće pojavljuje?

... Saznajte više
Arbona logo

Za besplatno preuzimanje ebookova molimo vas da se registrirate i prijavite.

Prijava / Registracija ovdje
Elena Majer