Česta pitanja? Zašto bi ih trebali imati na web stranici?
Stranica česta pitanja ili FAQ stranica
odgovara na česta pitanja online posjetitelja, kupaca i klijenata. Stranicu čestih pitanja potrebno je r
edovito ažurirati jer pomoću nje, korisnici mogu doći do zanimljivih i korisnih informacija, a vama će uštedjeti vrijeme rezervirano na korisničku podršku i odgovaranje na mailove.
Koja je svrha FAQ stranice (stranice s čestim pitanjima)?
Odgovor: Za odgovaranje često postavljenih pitanja o vašem poslovanju.
Zapravo, ovaj odgovor je samo jedan mali dio pozitivnog potencijala stranice s čestim pitanjima.
FAQ sekcija može biti
učinkovit dodatak web stranici jer:
- ublažava stres i zabrinutost tijekom online kupovine
- korisničku podršku rješava jednog dijela tereta
- poboljšava SEO i web navigaciju
- stvara povjerenje među korisnicima
- oduševljava potencijalne kupce i klijente ekspresnim odgovorima na njihova pitanja
Što je stranica čestih pitanja?
Stranica čestih pitanja je dio web stranice koja se bavi
čestim brigama, pitanjima i prigovorima koje klijenti imaju. Veoma se razlikuje od stranice "O nama" na kojoj pričate širu priču svojeg brenda. Stranica FAQ odnosi se na
specifičnu tematiku, to je mjesto za pronalaženje odgovora na određena pitanja o vašem proizvodu i poslovanju.
Vaša često postavljena pitanja mogu poslužiti i za
prvi kontakt s korisnicima koji traže odgovore, a još nisu stigli stupiti u kontakt s vama. Ako stranicu čestih pitanja ispravno koristite, ona vam može dati veliku vrijednost za sve
korisnike bez obzira u kojoj se fazi nalaze. Ukratko, stranica FAQ smanjuje anksioznost i zabrinutost prije online kupnje te stvara lojalne kupce i klijente.
Kada bi trebali razmisliti o dodavanju stranice čestih pitanja?
Kako bi bili sigurni da stranicu čestih pitanja upotrebljavate na najbolji mogući način, evo
nekoliko znakova da vam je FAQ stranica itekako potrebna:
- klijenti šalju emailove s jedno te istim pitanjem i to na dnevnoj bazi
- imate u planu izraditi landing stranicu na koju ćete linkati i nastaviti put prema konverziji
- vaši proizvodi ili usluge čine se komplicirani pa ih je potrebno odmah obrazložiti
Ako na web stranici imate sekciju čestih pitanja, no niste se baš trudili oko nje jer još uvijek niste otkrili puni potencijal ove čudesne stranice, evo
nekoliko razloga zašto bi morali baciti oko na ovaj često zaboravljeni dio svake web stranice.
Razlog za FAQ #1: Štedi vrijeme
Dobro strukturirana stranica čestih pitanja
prva je dotična točka s potencijalnim kupcima koji su još uvijek u fazi istraživanja. Stranica čestih pitanja korisnicima će pomoći pronaći odgovore na pitanja za koja bi vas inače
kontaktirali telefonski ili mailom. Dakle, štedi vrijeme i živce :)
Razlog za FAQ #2: Stvarate odnos s klijentima
Jedan od najvećih izazova u
online oglašavanju je
uspostavljanje povjerenja, a sa stranicom čestih pitanja stvarate transparentnost rješavajući postojeće probleme.
Ova transparentnost stvara
pozitivno mišljenje u vezi vaše robne marke, a kod korisnika potiče samopouzdanje kod kupnje što dovodi do lojalnosti.
Razlog za FAQ #3: Šaljete dojam stručnjaka na svojem području
Stranica čestih pitanja savršeno je
mjesto za pokazivanje vašeg stručnog znanja. Time povećavate vjerojatnost da će se
posjetitelji pretvoriti u kupce jer će vaše poslovanje smatrati legitimnim i profesionalnim.
Razlog za FAQ #4: Poboljšava navigaciju na web stranici
Često postavljena pitanja mogu se koristiti kao
izvorni dio navigacije na web stranici jer se svako pitanje može povezati s relevantnim proizvodom, uslugom ili stranicom unutar vaše web lokacije kako bi kupca preusmjerili na relevantan sadržaj i rješenja.
Razlog za FAQ #5: Poboljšava SEO optimizaciju
Često postavljena pitanja ne pružaju samo posjetiteljima pozitivno iskustvo, već i Google tražilici.
Ova stranica sadrži
mnogo kvalitetnog sadržaja, relevantnih ključnih riječi i informacija koje tražilice koriste kod odlučivanja na koji će vas rang smjestiti unutar rezultata pretraživanja (SERP-a).
Razlog za FAQ #6: Pretvarate negativno u pozitivno
Ako korisnici postavljaju pitanja koja bi mogla biti negativne prirode, iskoristite priliku i pretvorite negativno u pozitivno.
Istaknite vrijednosti onoga što radite i educirajte klijente o
značajkama i prednostima vaših proizvoda ili usluga.
Ovo su samo neke od pozitivnosti koje stranica čestih pitanja donosi. Dobro razmislite i zapitajte se, iskorištavate li maksimalno stranicu čestih pitanja?