Utječu li društvene mreže na ranking stranice?
Društvene mreže danas su jedan od najjačih komunikacijskih kanala. Može se reći da svaka stranica već sada ima link na barem jednoj društvenoj mreži, ali sve više stranica sudionici su sve većeg broja društvenih mreža (Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter, itd).
Postavlja se pitanje
utječu li one na SEO rezultate, odnosno na
rangiranje u rezultatima tražilica? Odgovor je jednostavan - DA, ali ne na način kako ste to odmah možda pomislili.
2016. godine potvrdilo se da Google
ne koristi društvene mreže da direktno poveća rangiranje stranice.
Linkovi su temelj svih SEO rezultata. Korelacija između društvenih mreža i rangiranja na Google-u je izuzetno visoka. To znači da stranice koje imaju dobro posložene društvene mreže u većini slučajeva nalaze se na visokoj poziciji u rezultatima Google pretraživanja.
Također, Google voli web stranice koje ljudi posjećuju, čitaju i kojima se vraćaju i tu su društvene mreže izuzetna prilika i mogućnost za stvaranje i izgradnju publike koja će biti aktivna.
Osim klasičnog prometa, veća je šansa i da će
crawleri češće pronaći linkove stranica što će pridonijeti kvalitetnijem i bržem indeksiranju.
Google ne radi ranking koji je ovisan o društvenim mrežama, međutim društvene mreže svojom opcijom
“podijeli” vode prema linkovima.
Trebate li obratiti pozornost na društvene mreže za SEO rezultate?
Definitivno. Iako njima nećete direktno postići SEO rezultate, korisni efekti koje društvene mreže imaju pomoći će s dobrim SEO rezultatima.