Što je Google My Business stranica?
Google My Bussiness, nekad poznat kao Google Places, besplatna je
Googleova online platforma koja pomaže vlasnicima tvrtke
povećati njihovu online vidljivost i koja online korisnicima
pomaže pronaći relevantna tvrtke i poslovanja u lokalnom području. Google My Business je u teoriji najopsežnija i najpristupačnija online mapa ikada stvorena.
Zašto bi trebali imati Google My Business?
Google My Busines je neophodan ako želite biti vidljivi na online karti i na popisu lokalnih poduzeća, a isto tako omogućuje online korisnicima da ostave recenzije i ocjene poslovanje - faktori koji su itekako važni za SEO optimizaciju na lokalnoj bazi.
Osim toga, Google My Business:
- Ističe vaše poslovanje u rezultatima pretraživanja
- Pomaže korisnicima da pronađu vašu tvrtku (online i offline)
- Daje online korisnicima ključne informacije na temelju kojih mogu brzo odlučiti hoće li vas posjetiti ili neće (radno vrijeme, popularno vrijeme posjete, kartu s uputama kako najbrže doći do vas...)
- Uključuje vaše poslovanje na svoju listu rezultata čim se pretraživanje dogodi u blizini vaše tvrtke
- Lokalno pretraživanje često se odvija putem mobilnog uređaja što čini mobilnu vidljivost još važnijom, a Google My Business upravo to i radi
Kako postaviti Google MyBusiness račun?
Otvaranje računa za Google MyBusiness je potpuno
besplatno i vrlo jednostavno. Posjetite Google MyBusiness i kliknite na zeleni gumbić “Započnite odmah”.
Slijedite Googleove upute, pritom pazeći da ste unijeli točne podatke. Ovaj proces može zvučati potpuno jednostavno, no često se okradu sitne pogreške koje će uvelike utjecati na vaše lokalno rangiranje.
Obavezno opskrbite
Google MyBusiness kvalitetnim fotografijama kako bi klijentima što bolje pružili vizualni prikaz tvrtke.
Što sve možete Google MyBusiness računom?
Nakon što ispunite osnovne poslovne informacije i dodate hrpu fotografija, otvaraju vam se brojne mogućnosti kao što su:
- Stvaranje Google postova: Google postovi dostupni su svim malim tvrtkama i koriste se za promociju posebnih događaja, izlaganje proizvoda ili za isticanje posebne ponude. Nije ih teško za postaviti, no ipak ih se nedovoljno koristi.
- Dobivanje recenzija: Čitanje recenzija na autoritativnim stranicama sjajan je način da vam netko odmah počne vjerovati. Google MyBusiness ipak slijedi pravilo: što više recenzija i pozitivnih ocjena to bolja pozicija na lokalnom pretraživanju, pa neće biti na odmet da konstantno potičete korisnike da ostave recenziju i koju dobru riječ o vašem poslovanju
- Insights (uvid u statistiku): Nakon što postavite profil na Google My Businessu, mjesečno ćete dobivati e-poštu s mjesečnom analizom ponašanja korisnika i vašeg poslovanja. Dobit ćete ključne podatke kao što su broj osoba koji je vidio vaše poslovanje na lokalnoj listi, koliko je osoba kliknulo na vašu web stranicu ili koliko je osoba zatražilo upute kako doći do vas. Uvid u statistiku možete dobiti bilo kada prijavom na Google račun i klikom na Statistic u izborniku s lijeve strane sučelja
Postoji dugačak popis zahtjeva kad je u pitanju visoki SEO rang na lokalnoj razini, a sjajno mjesto za započeti s lokalnim SEOm zasigurno je
Google My Business.