Kako se tehnologija
razvija i mijenja, tako se mijenja i način na koji korisnici pretražuju poslovanja online. Sve više i više ljudi pretražuje internet preko
mobilnih uređaja i sve samo da bi
pronašli proizvode i usluge unutar svojeg lokalnog područja.
Mnoga istraživanja pokazuju da čak
75% korisnika nikad ne prelazi prvu stranicu rezultata pretraživanja. Isto tako, mnoga istraživanja pokazuju da
92% potrošača pročita online recenzije prije nego se odluči na kupnju u određenoj trgovini.
Takvi rezultati podupiru tezu da je danas i više nego važno imati s
nažnu online prisutnost za koju se može pobrinuti
SEO optimizacija stranice. SEO optimizacija snažan je marketinški pristup za postizanje ukupnog uspjeha za vaše poslovanje, kako
online tako i offline. SEO razlog #1: Bit ćete u koraku s konkurencijom
Voditi posao je kao da trčite maraton.
To je konstantna utrka da dođete do vrha. Da prvi dođete do publike. Da prvi dobijete konstantan online promet na web stranicu.
Čim ste online, ulazite u borbu za opstanak. A vaši konkurenti? Da, oni rade SEO optimizaciju. Zašto? Jer tako uspijevaju biti
među prvima u rezultatima traženja i jer tako stvaraju pozitivnu reputaciju u očima Googlea i u očima korisnika.
Ako skupljate ostatke, to znači da niste najbolje odradili SEO optimizaciju. Ako nemate vremena za to, uvijek možete
zaposliti tvrtku koja će vam rado pomoći (kao mi :)). SEO razlog #2: Dolazite do publike u fazi razmatranja (Consideration faze)
Kada korisnici pretražuju, često su u procesu donošenja odluke o kupnji. Uče o raznim izborima, procjenjuju prednosti i nedostatke i sve važu.
To je
kritično vrijeme da se pojavite ispred očiju potencijalnih kupaca. Korisnici bi u tom trenutku mogli
tražiti točno isti proizvod kojeg vi nudite, no ako si niste dali truda za SEO optimizaciju, nećete im uopće biti na putu. Bit ćete
potpuno nevidljivi! Učinkovita i uspješna SEO kampanja osigurava da će vas publika vidjeti u trenutku kada traži vaš proizvod ili uslugu.
Zapamtite da će vas
92% korisnika vidjeti samo ako ste među prvih 10 rezultata u Google tražilici, pa… nije li vrijeme za kvalitetnu SEO optimizaciju?
SEO razlog #3: Širite online promet na web stranici
Što više online posjetitelja, to bolje, zar ne? A SEO optimizacija upravo to i radi!
Odmah na početku morate
izgraditi autoritet kako bi bili vidljivi u prvih 10 rezultata pretraživanja i samo čekati na klik! I još jedan klik! I još jedan..., pa tako sve do kad nećete postati najprometnije mjesto na webu :)
Web stranica je
24/7 otvorena trgovina, pa bi morala konstantno raditi na privlačenju online korisnika!
Naime:
- Vidljivost znači promet
- Promet znači više leadova
- Leadovi znače konverzije (kupnju ili drugu željenu akciju)
Ova jednostavna jednadžba
pokreće online poslovanja. Online promet je bitan za svako poslovanje, pa SEO optimizacija ovdje neće nimalo štetiti.
SEO razlog #4: Izgradit ćete identitet
Identitet brenda ili poslovanja izgrađen je na temelju stalnog izlaganja.
Ne možete graditi ugled ako nitko ne zna tko ste.
Autoritativan i snažan identitet znači da će korisnici biti spremniji da kupe nešto od vas. Korisnici vole dobru priču, pa ih nemojte iznevjeriti! Morat ćete naporno raditi kako bi izgradili vlastiti identitet, poboljšali stil i prisutnost robne marke na društvenim kanalima te voditi content marketing koji će potaknuti publiku na kupnju ili drugu željenu akciju.
Trebate li više motivacije da bi dobili želju za SEO optimizacijom? Nastavite s istraživanjem. Dobrodošli ste na naš blog ili da nas kontaktirajte u slučaju da imate pitanja ili želite saznati više o vlastitom rješenju za SEO optimizaciju.