Česta pitanja

Društvene mreže

Što je Facebook dnevni proračun (budžet)?

Facebook dnevni proračun (budžet) je iznos koji ste spremni potrošiti na određeni skup oglasa po danu.

Dnevni proračun se postavlja na razini skupa oglasa, a ne na razini cijele kampanje. Njega je najlakše postaviti, ali treba pripaziti ako je više aktivnih setova oglasa postavljenih na računu.

Uz dnevne proračune Facebook će trošiti samo onaj iznos proračuna koji je postavljen po setu oglasa. Ako se pitate je li to jednostavno - jest! Svakog dana možete računati na to da ćete potrošiti isti iznos, što olakšava kontrolu proračuna i planiranje.

Nakon što se postavi dnevni proračun, postavi se prosjek. Što to znači? Facebook će tako pokušati dobiti očekivane rezultate u vrijednosti vašeg dnevnog proračuna. Međutim, mogu postojati dani kada su mogući bolji rezultati. Tih dana držite prilagodbe proračuna unutar 20% od prvobitne razine za svaki dan. Svaka promjena veća od ove negativno će utjecati na algoritam Facebooka i mogu se postići lošije performanse.

Također, potrebno je pratiti smjernice kod postavljanja dnevnog proračuna jer je Facebook dao minimalne iznose koje je potrebno uplatiti kako bi se oglas krenuo prikazivati za ostvarenje određenog cilja.

Odaberite dnevni proračun:
    
  • kada znate da će vaša kampanja biti uvijek aktualna,
  • 
  • kada želite maksimizirati performanse,
  • 
  • kada očekujete redovite izmjene proračuna.
Arbona logo

Standard članstvo Arbona Cluba je besplatno. Prijavite se za dodatan sadržaja o digitalnom marketingu.

Niste registrirani? Popunite podatke za prijavu u Standard članstvo Arbona Cluba.

Arbona logo

Registracija korisnika

Arbona logo

Zahvaljujemo na prijavi i registraciji.

Sada ste član Standard Arbona cluba.

Uživajte u našem sadržaju te nas za dodatna pitanja kontaktirajte.

Kontakt podatke pronađite u podnožju naše stranice.

Elena Majer