Koje su dvije najčešće SEO i content pogreške domaćih web shopova?
Prva i najčešća pogreška je
loš ili nepostojeći content. Većina hrvatskih poslodavaca je nova u području web shopa i ima samo jednu osobu (ili su to oni sami) na poziciji voditelja koja brine o web shopu i njegovom radu.
Osoba zadužena za rad web shopa često nema vremena za istraživati sadržaj i pisati detaljno opise svakog proizvoda i kategorije proizvoda. Upravo zbog toga, potrebno je napraviti
popis prioriteta.
Što to znači?
Ako je očita razlika u prodaji proizvoda potrebno je popularnije i traženije proizvode postaviti na vrh i za njih ispisati odličan opis. Uvijek se treba voditi izrekom: “Bolje ikakav sadržaj nego nikakav” što dovodi do zaključka da bolje imati opis, koji možda i nije savršen, ali da postoji.
Također, kako neki web shopovi imaju jako puno proizvoda nije odmah potreban opis svakog proizvoda, već njihovih glavnih kategorija.
Druga pogreška je
informacijska struktura i
kanibalizacija ključnih riječi. Pri tome se najviše misli na nazive kategorija. Puno puta web shop pokuša staviti jednu ključnu riječ na puno različitih stranica što svakako nije preporučljivo.
Idealno bi bilo da se svaka
ključna riječ koristi samo za jednu stranicu web shopa.
Ako se izradi dobra evidencija i prikazom se postavi smještaj svake ključne riječi na određeno mjesto, sve se svodi na eksperimentiranje s internim linkovima, backlinkovima i
optimizacijom sadržaja.