Što su long-tail keywords (složene ključne riječi)
U svijetu
SEO optimizacije razlikujemo dvije kategorije ključnih riječi, a to su
head (primarne) i
long-tail (specifične).
Long-tail ključne riječi su specifične, a primarne općenite.
Recimo i to kako se složene ključne riječi uglavnom sastoje od više riječi, ali to ne mora uvijek biti slučaj. Na primjeru ispod pogledajte kako to izgleda u praksi:
Head keyword: kolač
Long-tail keyword: kolač s makom i orasima
Jednostavne ključne riječi su oni pojmovi za koje Google pronalazi jako puno rezultata.
Specifične ključne riječi su u tom segmentu nišne, ne stvara se puno sadržaja oko njih jer se ne pretražuju ni približno koliko jednostavne. Logično je.
Ideja oko long-tail keywordsa je prilično jednostavna. Kao što je gore spomenuto, na webu je manje sadržaja o specifičnim ključnim riječima, jer je manje ljudi pisalo o njima, a
manje sadržaja znači manje konkurencije! Budući da konkurencija nije tako velika, lakše se rangirati za takve pojmove.