Važno je razumjeti vrste podudaranja ključnih riječi i kako one funkcioniraju.
pojavljuju se na stranicama za pretraživanje na temelju upita (npr. Crvene kaubojske čizme) i njegovog podudaranja s ključnim riječima koje oglašivači prepoznaju kao relevantne za njihove proizvode (npr. Kaubojske čizme).
Što to znači? Ako netko traži crvene kaubojske čizme, pretraga koju koriste - poput "crvene kaubojske čizme" trebala bi se podudarati s ključnim riječima proizvođača koji prodaju povezane proizvode, poput "kaubojskih čizama". Oglas će se pojaviti kada pretraživači upišu pojam koji se podudara s ključnim riječima koje su oglašavati utvrdili da su relevantne za njihove proizvode.
Danas možete dosegnuti ljude sa sljedećim vrstama podudaranja ključnih riječi:
Kako navode iz Google-a rade tako kako bi pružili oglašivačima
veću kontrolu i
bolji doseg. Tako u podudaranje fraze unose najbolje modifikatore širokog podudaranja. Kao rezultat, podudaranje fraze proširit će se kako bi pokrilo dodatni promet modifikatora širokog podudaranja, istovremeno nastavljajući poštivati redoslijed riječi kada je to važno za značenje. To olakšava
dosezanje kupaca i
upravljanje ključnim riječima na Google Ads računu.
Pomoću ovih poboljšanja možete doći do željenih pretraživanja samo pomoću podudaranja fraza - bez brige o pretraživanjima koja ne želite.
Kada je važno za značenje,
poštivat će se redoslijed riječi što je potvrđeno od strane Google-a.
Također, uvidjelo se da modifikator podudaranja fraze i širokog podudaranja često služe istim slučajevima upotrebe i da kombinacijom njih dvoje se može dosegnuti više pravih kupaca.
Budući da se promjena događa na obje vrste podudaranja, nema potrebe za migriranjem ključnih riječi i oglašivači će zadržati sve podatke.
Promjena traje do srpnja kada se više neće moći stvoriti nove ključne riječi modifikatora širokog podudaranja, a postojeće ključne riječi modifikatora širokog podudaranja krenut će funkcionirati po novim pravilima.
Podudaranje ključnih riječi tako postaje predvidljivije. Ključna riječ s točnim podudaranjem koja je identična upitu uvijek će imati prioritet sve dok ispunjava uvjete za podudaranje.
Kratka povijest promjena vrste podudaranja ključnih riječi:
- 2014: Google je prekinuo podršku za "čisto" točno podudaranje kad je počeo zahtijevati da sve kampanje koriste bliske varijante. U to su vrijeme bliske inačice uključivale množinu, pravopisne pogreške i druge varijacije ključnih riječi s točnim podudaranjem i podudaranjem fraze.
- 2017: Red riječi i funkcijske riječi dodani su bliskim varijantama za točno podudaranje.
- 2018: Google je počeo podudarati pojmove za pretraživanje koji imaju istu namjeru kao i zadana ključna riječ kada je dodao riječi istog značenja kako bi se točno podudarali s bliskim varijantama. To je uključivalo implicirane riječi i parafraze.
- 2019: Bliske varijante istog značenja proširene su na modifikator podudaranja fraze i širokog podudaranja.
Predstojeća promjena potencijalno bi mogla uštedjeti vrijeme oglašivačima u upravljanju ključnim riječima, ali zasigurno će biti utrošeno puno vremena za ponovnu kalibraciju kampanja. Promet može varirati kako se ove promjene uvode, pa bi oglašivači trebali pripaziti na svoje mjerne podatke o izvedbi kako bi mogli izvršiti potrebne prilagodbe. Iako neki oglašivači tvrde da postoji mala razlika između modifikatora širokog podudaranja i podudaranja fraze, uskoro će se trebati naviknuti na to da prvo i ne stvaraju nove ključne riječi u ažuriranom podudaranju fraza.
Od sada Google preporučuje izradu novih ključnih riječi u podudaranju fraza. Ova promjena neće utjecati na podudaranje
negativnih ključnih riječi.
Važno je pričekati dok se promjene u potpunosti ne uvedu prije nego što pretvorite ili uklonite ključne riječi modifikatora širokog podudaranja.