Vizualno privlačni izvještaji jedna su od prednosti korištenja
Google Data Studio alata. Uz korištenje raznih tabela, grafova i sl., postoji mogućnost mijenjanja boja, fontova i ostalih vizualnih efekata, a podaci su raspoređeni na način koji odgovara vašem poslovanju.
Korištenje podataka iz
različitih izvora u jednom izvještaju bitna je prednost Google Data Studio alata, a izvori podataka mogu biti: AdWords, Attribution 360, BigQuery, Soundcloud SQL, Google Analytics, MySQL, YouTube Analytics, Google Sheets itd.
Ako se podaci iz izvora podataka mijenjaju, automatski se optimiziraju i podaci iz Google Data Studio izvještaja.
Budući da
Google Data Studio izvještaji funkcioniraju slično kao i dokumenti na Google Driveu, dozvola za korištenje izvještaja (pozivnica za uređivanje) može biti dodijeljena svakome. Ovaj alat prvenstveno je i namijenjen za dijeljenje podataka.
Google Data Studio besplatan je alat. Također, postoji mogućnost dodavanja bezbroj stranica u dokumentu, a na određene stranice možete postaviti limit za djeljenje s drugima.
Osim prednosti koje ovaj alat nudi
marketinškim stručnjacima, Google Data Studio prilagođen je i manjim poduzetnicima te individualcima. Kao što je već i spomenuto, jedna od glavnih prednosti Data Studio izvještaja je da njime mogu upravljati, odnosno formatirati podatke različiti timovi što olakšava sam proces korištenja podataka u nekom poduzeću.
Vizualizacija je bitan element i u izvještavanju, prvenstveno kako bi se istaknuli bitni podaci. Upotreba Data Studio alata omogućava vam kreaciju izvještaja s vizualnim efektima bez potrebe korištenja usluga grafičkog dizajnera. Nakon što smo objasnili zašto koristiti Google Data Studio, postavlja se najvažnije pitanje: Koliko košta Google Data Studio i koji su njegovi troškovi? Na to pitanje odgovaramo u
sljedećem postu.