Korištenje Dynamic Search oglasa može biti iznimno korisno za veliki broj oglašivača, ali kako biste osigurali maksimalnu učinkovitost, važno je slijediti određene najbolje prakse. Neke od njih su:
1. Odabir relevantnog sadržaja: iako DSA automatski cilja pretrage, možete povećati učinkovitost odabirom određenih dijelova vaše web stranice koje želite oglašavati. Primjerice, možda ćete željeti usmjeriti DSA prema bestsellerima ili novim proizvodima umjesto manje popularnih stavki.
2. Isključivanje neželjenih URL-ova: ako imate stranice koje ne želite koristiti u svojim oglasima, poput stranica s uvjetima korištenja ili politike privatnosti, kao i out of stock proizvoda, pripazite da su isključene iz kampanje. To se može učiniti u postavkama negativnih ciljeva, odnosno Negative Dynamic Ad Targets.
3. Uključivanje negativnih ključnih riječi: preporučuje se uključiti negativne ključne riječi kako biste pomogli algoritmu da dođe do pravih korisnika za vaše oglase.
4. Praćenje rezultate i optimizacija: redovito pregledavajte rezultate svojih Dynamic Search oglasa. Ako primijetite da određeni oglasi ili segmenti vaše web stranice ne donose željene rezultate, prilagodite svoju strategiju ili isključite te segmente.
5. Integracija s drugim kampanjama: DSA ne bi trebao biti izoliran od vaših ostalih
Google Ads kampanja. Povezivanje DSA s remarketingom, primjerice, može vam pomoći da ciljate korisnike koji su već posjetili vašu web stranicu, ali nisu izvršili željenu radnju. Kombiniranjem s drugim kampanjama možete stvoriti učinkovitiju oglašavačku strategiju jer dobro postavljeni DSA može popuniti “rupe” u relevantnim ključnim riječima koje mogu postojati u drugim vrstama kampanja.
Google Dynamic Search oglasi pružaju niz prednosti koje mogu poboljšati digitalnu marketinšku strategiju. S pravim pristupom mogu biti moćno oruđe koje će uštedjeti vrijeme i osigurati dodatne promete. Naravno, njihovo postavljanje i vođenje zahtijeva dozu eksperimentiranja i ekspertize, stoga ih je najbolje povjeriti stručnjacima kako biste osigurali najbolje rezultate i minimizirali rasipanje budžeta.
Slobodno nam se javite za pomoć po pitanju postavljanja i vođenja Dynamic Search oglasa, ali i ostalih vrsta Google kampanja!