Objavljeno: 22.02.2023. | 4 minute čitanja
Uđite u Explore sekciju te nakon toga odaberite Blank kako bi krenuli izrađivati svoje prilagođeno izvješće “iz nule”.
Sa lijeve strane (Variables panel) unutar Dimensions postavki dodajte bilo koju dimenziju za koju želite gledati kolika je vaša stopa konverzije. U našem slučaju stavljamo Session default channel grouping što su zapravo svi kanali sa kojeg posjetitelji dolaze, no vi možete odabrati Device category, Country ili bilo koju drugu dimenziju koja vas interesira. Nakon što ste definirali željenu dimenziju kliknite Import.
Unutar Variables ponovite postupak importa željenih metrika. U ovom slučaju odabrati ćemo Session conversion rate i User conversion rate.
Session conversion rate definira se kao broj posjeta u kojem je konverzija zabilježena podijeljena sa brojem posjeta u navedenom vremenskom periodu (izražava se kao postotak - odnosno stopa konverzije posjeta).
User conversion rate definira se kao broj korisnika koji su napravili bilo koju konverziju podijeljen sa brojem korisnika u navedenom vremenskom periodu (izražava se kao postotak - odnosno stopa konverzije posjetitelja).
Dimenzije i metrike koje smo pripremili unutar Variables sekcije su sada spremne za korištenje unutar samog izvješća. Kako bi ih uključili, koristite jednu od 3 mogućnosti:
Nakon što ste dodali dimenzije i metrike na polja označena unutar ove slike, imate spremno izvješće!
Standard članstvo Arbona Cluba je besplatno. Prijavite se za dodatan sadržaja o digitalnom marketingu.
Niste registrirani? Popunite podatke za prijavu u Standard članstvo Arbona Cluba.
Zahvaljujemo na prijavi i registraciji.
Sada ste član Standard Arbona cluba.
Uživajte u našem sadržaju te nas za dodatna pitanja kontaktirajte.
Kontakt podatke pronađite u podnožju naše stranice.