Zbog ovih 5 stvari gubite webshop zaradu

Objavljeno: 03.01.2020. | 6 minute čitanja

Vjerojatno shvaćate da napuštanje online košarice ili napuštanje procesa online kupovine, predstavlja gubitak korisnika weba u fazi kupovine.

Zapravo, ne gubite korisnika, gubite kupca. Taj netko je izabrao proizvod, možda je čak i došao do koraka s plaćanjem. Takav korisnik, nije prosječan posjetitelj vašeg webshopa. Imao je očitu namjeru nešto kupiti od vas, ali ipak nije. 

Odgovor na pitanje: “Kako smanjiti stopu napuštanja online košarice?”, muči sve više vlasnika web trgovina. S rapidnim povećanjem broja Hrvata koji kupuju online, pojavljuju se i novi problemi. Više nije dovoljno samo imati webshop. Tek-tako izrađene Instagram objave i aljkavo napisani opisi proizvoda na webshopu više nisu dovoljni. 

Korisnici su jako dobro informirani i žele više. Na vlasnicima web trgovina je da im ponude očekivano i, ako pitate nas, barem malo više. Ipak, morate se nekako istaknuti među konkurencijom. 

CRO optimizacija gotovo sigurno će istaknuti vaš webshop u moru slabo ili nikako optimiziranih webova.
CRO ili conversion rate optimization u digitalnom marketingu predstavlja proces povećanja postotka posjetitelja web stranice koji postaju kupci ili izvršavaju željenu akciju na web stranici.

Za početak, pronađite podstranice gdje najčešće gubite korisnike

Prije nego što zagrebemo ispod površine, provjerite vaš Analytics. Tamo možete pronaći izvještaj koji vam govori koje su to podstranice problematične. Koliko vaših skoro-kupaca ne dođe dalje od podstranice s košaricom? Koliko ih gubite na svakom od koraka online kupovine? 

Morate znati gdje gubite korisnike u procesu kupovine kako bi znali odakle početi s optimizacijom za konverzije. Ako vam već ovaj korak predstavlja problem, ima jedna agencija koja je certificirani Google Analytics partner. Mi! :D Rado ćemo vam pomoći, javite nam se

TOP 5 razloga napuštanja online košarice

Prema zadnjim istraživanjima, ovo je 5 stvari koje predstavljaju razliku između kupca i skoro-kupca

  1. dodatni troškovi
  2. obavezno kreiranje profila za dovršetak kupnje
  3. dug i kompliciran proces kupovine
  4. tehnički problemi
  5. manjak sigurnosti - podaci s bankovnih kartica


Idemo sada objasniti svaki od ovih razloga i predložiti rješenja. 

#1 Dodatni troškovi




Korisnici ne vole iznenađenja. Pogotovo ne u obliku dodatnih troškova. 

Ovo se odnosi na dodatne troškove u procesu online kupovine kao što su dostava, porezi i drugi troškovi. Hoćemo vam reći kako možete povećati broj konverzija (kupovina) ako snizite ili još bolje, ukinete dodatne troškove. 

Da, znamo da netko tu dostavu ili taj porez treba platiti, ali postoje drugi načini plaćanja ovih troškova koji su korisnicima prihvatljiviji. Jedan od njih bi svakako bio uključivanje tih troškova u cijenu proizvoda. 

Možda vam zvuči nestvarno, ali korisnici će često radije platiti proizvod 125 kn, nego 100 kuna proizvod + 20 kuna za dostavu. 

Ako za kupovine na vašem webu imate dodatne troškove za određene kartične kuće, nemojte. Nemojte dodatno naplatiti nečije korištenje VISA kreditne kartice. Da, znamo, netko mora platiti troškove, ali opet vrijedi ovo što smo ranije napisali. Uključite takve dodatke u cijenu proizvoda. 

Bez (manje) iznenađenja - više konverzija.
 

#2 Obavezno kreiranje profila za dovršetak kupnje


Više od trećine ispitanika kaže kako su u prošla 3 mjeseca napustili proces online kupovine jer je stranica od njih zahtijevala kreiranje korisničkog profila. 

Ovaj problem je super jednostavno za riješiti. 

Samo omogućite kupovinu za neregistrirane korisnike (goste) i ovu opciju postavite kao zadanu (eng. default). 

Znamo da vi želite više. Želite razvijati odnos s vašim kupcima i to je pohvalno, ali dozvolite i mogućnost da to nije uvijek obostrano. Postoje korisnici koji su došli obaviti kupnju i ništa više. Ako im omogućite kupnju kao gostu, možda vas posjete opet. 

S druge strane, postoji elegantan način za rješavanje ovog problema. Ako razmislite, jedina razlika između registriranog kupca i kupca gosta je lozinka. Ništa više. Na podstranici o “Uspješno obavljenoj kupovini” ponudite im mogućnost za kreiranje profila.

Besplatan savjet*

Nemojte ih samo pitati žele li kreirati profil, dajte im dobar razlog za to, npr:
 1. Možete pratiti status vaše narudžbe.
 2. Možete uređivati narudžbu.
 3. Dobit ćete popust za iduće kupovine.

 

#3 Dug i kompliciran proces kupovine




Vrijeme je da ponovno prođete kroz proces kupovine na vašem webshopu. Još bolje, napravite A/B testiranje i budite sigurni što radite. Vi možda nećete primijetiti probleme, ali veliki broj korisnika koji će sudjelovati u A/B testiranju sigurno hoće. 

Iako je u marketingu kreativnost poželjna, ovo nije mjesto za izmišljanje tople vode. Korisnici su naviknuti na korake online kupovine (email adresa - adresa dostave - plaćanje) i toga se držite. 

Kupnja na vašem webshopu im vjerojatno nije prva. Pratite standardni proces i stope konverzije bi se trebale povećati. 
 

#4 Tehnički problemi


Ovo je nešto što se nikako ne bi smjelo događati. Gotovo petina ispitanika (22%) je priznalo kako su odustali od online kupovine zbog grešaka na web stranici ili još gore, cijela stranica se srušila. 

Uzmite si vremena za QA testiranje vašeg weba. U teoriji ovo je zadatak vaših partnera koji su zaduženi za web development, ali zbog nedostatka vremena, rokova, ovog ili onoga, ovaj korak nije uvijek temeljito odrađen. Također, puno novih verzija web preglednika u kratkom vremenu ne olakšavaju proces testiranja. 

Nemojte čekati da vam korisnik javi: “Hej, web vam ne radi kako treba.” 

Istina je kako će se samo manji dio korisnika potruditi i javiti vam da imate probleme s webshopom. Mogu proći  mjeseci prije nego otkrijete da ste imali problem, a to predstavlja novac izbijen iz vašeg džepa. 

Zamislite samo da ste imali problem s Firefoxom, a 15% vaših desktop posjetitelja koristi upravo ovaj web preglednik. Samo uklanjanjem takvog tehničkog problema konverzije bi trebale porasti.
 

#5 Manjak sigurnosti - podaci s bankovnih kartica




Ovo može biti čest problem pogotovo ako ste novi u svijetu online trgovina. Postoji nekoliko rješenja ovog problema, ali neki od njih zahtijevaju vrijeme. 

Rješenje koje zahtjeva najviše vremena, ali sigurno donosi dugoročnu korist je brendiranje. U svijetu digitalnog marketinga to zovemo inbound marketing

Korisnici neće imati nikakvih problema kupovati od brenda kojem vjeruju, a upravo to je cilj inbound marketinga koji obuhvaća content marketing, prisutnost na društvenim mrežama, informativne newslettere i sve što korisnici danas žele.

Postoje i rješenja za koja ne treba toliko vremena, a također će dati rezultate. Prije svega to je prelazak na HTTPS protokol. Ako već niste “sigurni”, definitivno bi to trebali postati. 

HTTPS štiti web komunikaciju (prijenos podataka) na tri načina:
Autentifikacija - HTTPS korisnicima potvrđuje da se stvarno radi o traženoj stranici što povećava povjerenje korisnika.
Kriptiranje - komunikacija je kriptirana i nemoguće je saznati informacije o korisnicima koji pretražuju web-stranicu ili šalju podatke preko nje.
Integritet podataka - nemoguće je mijenjati podatke na stranici kao ni informacije koje se prenose HTTPS protokolom bez da se to primijeti.


Drugo jednostavno rješenje je dodavanje bedževa sigurnosnih certifikata. Naravno, samo njihovo dodavanje nikako nije opcija, čak je kažnjivo. Morate ih zaslužiti. 

Eto ga, ovo su odlični koraci za početak smanjivanja stope napuštanja online košarice, ali još se puno toga može napraviti za najbolje rezultate. 

Ako trebate pomoć s CRO optimizacijom, kucajte, u Arboni ćemo vam rado otvoriti. 


Arbona logo

Arbona Club

Pročitajte blog Zbog ovih 5 stvari gubite webshop zaradu koji je besplatno dostupan za članove Arbona Cluba.

Prednosti Arbona Club-a koje vas očekuju

  • Arbona blogovi
  • Arbona eBook
  • Arbona Podcast
  • Arbona Webinari
Podijeli na:
Arbona logo

Standard članstvo Arbona Cluba je besplatno. Prijavite se za dodatan sadržaja o digitalnom marketingu.

Niste član Arbona Cluba? Popunite podatke za prijavu i postanite član Arbona Cluba!

Arbona logo

Besplatna registracija u Arbona Club

Arbona logo

Zahvaljujemo na prijavi i registraciji.

Sada ste član Standard Arbona cluba.

Uživajte u našem sadržaju te nas za dodatna pitanja kontaktirajte.

Kontakt podatke pronađite u podnožju naše stranice.

Arbona logo

Arbona Club prijava

Prednosti Arbona Club-a koje vas očekuju

Za više informacija i prijavu u Arbona Club kontaktirajte nas!

Kontaktirajte nas
Kako implementirati Cookie consent?
Za implementaciju Cookie consensta postoje dva načina - custom ili s partner aplikacijama. Naravno, najbolje bi bilo da imate pomoć od svoje agencije ili developera koji znaju dati smjernice ovisno o potrebama vašeg weba. Samo postavljanje i verifikacija traju nekoliko dana, toliko treba Google-u i ostalim tražilicama da odobre formu.


  ... Saznajte više
Što je knowledge graph?
Knowledge graph je način organiziranja i povezivanja informacija tako da ih računala mogu razumjeti i obrađivati. Često se koriste u umjetnoj inteligenciji i prirodnom jeziku obrade kako bi pomogli računalima da razumiju i tumače ljudski jezik. Saznajte više
Tko je jedinstveni posjetitelj?

Jedinstveni posjetitelj je termin koji se odnosi se na
. U marketinškoj analizi jedinstveni posjetitelj broji se samo jednom za određeni vremenski period, neovisno o njegovom broju posjeta web stranice. To znači da ako isti posjetitelj posjeti stranicu primjerice tri puta, u analizi će biti prepoznat kao jedan posjetitelj, a ne tri.

Drugi naziv za ovaj termin je i .  

 

... Saznajte više
Google Analytics - Izvještaj o brzini web stranice
korisno je u pronalaženju sporo učitanih stranica i općenito poboljšanju brzine web stranice, što je jedan od Google-ovih čimbenika prilikom SEO rangiranja.

Odaberite: Ponašanje -> Brzina web stranice -> Mjerenje vremena stranice.

Uklonite URL-ove s parametrima kako ne biste vidjeli duplicirane URL-ove. To možete učiniti tako da popunite napredni izbornik kao što je ovaj:

Ovdje je traženo izvješće, u oba stupca odabrano je Prosječno vrijeme učitavanja stranice (sec):

Kako koristiti mogućnosti ovog izvješća?

Pronađite stranice s najduljim vremenom učitavanja. ... Saznajte više
Google Analytics E-Commerce
U današnje vrijeme možete dobiti podatke i stvoriti izvješća o gotovo svemu što postoji. Na kraju dana ipak, postoji samo jedna platforma koja se ističe iznad ostalih - .

Analizirajući ispravne podatke možete dobiti detaljne informacije o svojoj web stranici kao i određene preporuke što je potrebno ispraviti.

Google Analytics e-Commerce svakako je izvrstan alat za sve vlasnike web shop prodaje.
E-Commerce je dio Google Analytics-a koji služi za prikupljanje i analiziranje podataka o kupnjama.
Analiza podataka o online poslovanju ključna je ako želite pratiti, mjeriti i optimizirati web shop.

Daje informacije na temelju kojih možete donositi... Saznajte više
Što je Campaign URL Builder?
je jednostavan za korištenje i besplatan Google-ov alat za izgradnju URL-ova koje možete pratiti i tako znati odakle su korisnici došli na vašu web stranicu. URL kreiran kroz Campaign URL Builder omogućuje praćenje uspješnosti prilagođenih marketinških kampanja.

Takav prilagođeni URL sadrži dodatne informacije koje se prosljeđuju u Google Analytics račun. Radi se o parametrima (UTM) pomoću kojih se onda prati online promet. Mogućnost praćenja izvora prometa na web je bitna komponenta, a jednostavna za implementirati.

Campaign URL Builder vam omogućuje dodavanje max 5 parametara koji će jednoznačno označiti mjesta s kojih dolazi promet na web:
... Saznajte više
Pogrešno shvaćeni mjerni podaci: novi u odnosu na ponovne posjetitelje
U Google Analyticsu novi posjetitelji (new visitors) su oni korisnici koji po prvi puta posjećuju vaše web mjesto na određenom uređaju. Ponovni posjetitelji (returning visitors) su već prije posjetiti vaše web mjesto i vraćaju se po još! Kako bi dobili korisne informacije moramo znati interpretirati podatke.

Zašto je zbroj veći od ukupnog broja korisnika? Kako je moguće da imamo više novih korisnika (new users) od novih posjetitelja (new visitor). Ovdje ćemo odgovoriti na najčešće zbunjujuće situacije kada gledamo podatke o samoj publici.

Često se dogodi da web mjesta imaju više novih posjetitelja i manje... Saznajte više
Kako pratiti promet s određenih linkova uz pomoć Campaign URL Buildera?
Google Campaign URL Builder je jednostavan, besplatan i brz alat za izgradnju URL-ova koji omogućuje prilagođenih marketinških kampanja. Takav prilagođeni URL sadrži dodatne informacije koje se prosljeđuju u Google Analytics račun. Radi se o pomoću kojih pratimo online promet.



Zamislite da ste upravo Poslali ste newsletter, podijelili akciju na društvenim mrežama, a kako bi povećali doseg do korisnika, uložili ste i u Google Ads oglase. 

Kampanja se pokazala velikim uspjehom, dobivate mnogo novih klijenata i No problem je u tome što se kampanja pokazala tako uspješnom.

Jesu li to bili banneri? Tj. oglasi... Saznajte više
Liste posjetitelja za remarketing u Google Analyticsima
Google Analytics nudi mogućnost . Dinamički remarketing omogućava prikazivanje oglasa onim  korisnicima koji su posjetili vašu web stranicu. Tako možete koje ih zanimaju i koje su klikali.



Ovo je sažetak najbitnijih značajki listi posjetitelja za dinamički remarketing koje omogućuje Google Analytics. Ako ste htjeli brzo i jednostavno objašnjenje ili ste tražili definiciju koju ćete koristiti u svom izlaganju, to će biti dovoljno. 

Za sve vas koji želite razumjeti kako stvarno funkcionira proces kreiranja listi, kakve one mogu biti i saznati korisne savjete, nastavite čitati. 

Google Analytics je . Možete vidjeti , kolika je ,... Saznajte više
Što je Google Analytics IQ certifikat i kako ga dobiti?

Google IQ certifikat (Individual Qualification) je certifikat kojeg izdaje Google, a koji je dokaz znanja iz Google Analyticsa. Položiti ga može svaka osoba koja je već položila ocjenjivanje iz Google Analyticsa, a s njime se potvrđuje da korisnici učinkovito upotrebljavaju Google Analytics u svojim organizacijama, ali i da pomažu drugima u radi s tim alatom.




Google Analytics IQ certifikat je besplatan pod Googlevim Parnters programom. Kako bi ga položili pratite sljedeće korake:
 

    
  1. Posjetite web stranicu https://www.google.com/partners 
  2. 
  3. Kliknite na Join Google Partners na vrhu navigacije
  4. Saznajte više
Što je spam promet i kako ga filtrirati u Google Analyticsu?

Spam web stranice predstavljaju lažan referral promet u Google Analytics podacima. Njihov je cilj prevariti Analytics administratora da posjeti spam web stranicu nakon čega ga se najčešće redirekta na web shop ili malware web. Takve spam web stranice mogu imati značajan utjecaj ne cjelokupne podatke u Analyticsu, posebice za mala poduzeća s malo web prometa.
 



U ovom ćemo kratkom postu pokazati kako filtrirati spam promet u Google Analyticsu te eliminirati njihov utjecaj na relevantne metrike.






 

    
  1. Navigirajte na Referrrals report u vašem Google Analytics... Saznajte više
Zašto postoji razlika u Analytics ciljevima i Facebook konverzijama?

Razlike u rezultatima Analytics ciljeva i Facebook konverzija postoje zbog toga što Facebookov Ad Manager/Pixel i Google Analytics koriste dvije različite metode za sakupljanje podataka. Google, za razliku od Facebooka prati samo konverzije koje su se dogodile izravno nakon klika na oglas. Također, Facebook i Google imaju različite atribucijske modele.
 



Upravo su drugačiji načini praćenja konverzija glavni razlog zašto se razlikuju rezultati Google Analyticsa i Facebooka.

Facebook prati neizravne "nelinearne" konverzije. Pojednostavljeno, ako korisnik klikne na Facebook oglas, pogleda web te ga napusti, a onda se sljedeći dan vrati na web te... Saznajte više

Što je Google Tag Manager?

Google Tag Manager (GTM) je user-friendly rješenje za upravljanje oznakama (tagovima), ili snippetima JavaScripta koji šalju informacije trećim stranama. On omogućuje brzo i jednostavno ažuriranje oznaka i isječaka koda na vašem webu ili mobilnoj aplikaciji koji su namijenjeni analizi prometa i optimizaciji oglašavanja.
 



Oznaka ili tag je isječak koda koji šalje podatke trećoj strani, na primjer Google Analyticsu, Google AdWordsu, Twitteru, Facebooku i drugima.

Kako bi lakše implementirali oznaku na vašoj web stranici, Google je predstavio svoj Tag Manager. S njime ne trebate izravno unijeti isječke koda u datoteku na web lokaciji,... Saznajte više

Kako nekome dati pristup u Analytics web stranice?
Razina na kojoj dodajete korisnike određuje početni pristup tog korisnika, a njih možete dodati na razini računa, entiteta ili vlasničkog pregleda. Također, možete dodati koliko god korisnika želite. Kako bi nekome dali pristup u web stranice pratite sljedeće korake: 
 
Ako dodate korisnika na razini vlasničkog pregleda, tada taj korisnik pripada tom računu, ali u početku nema dopuštenja na razini računa ili entiteta. Kako bi dodali, izmjenili ili izbrisali pristup korisnika u Analytics web stranice, morate imati dopuštenje za upravljanje korisnicima.... Saznajte više
Kako koristiti Analytics filtere?
nudi Vam veliki izbor filtera koji Vam omogućavaju jednostavniju analizu podataka i pisanje izvješća. Filteri se mogu koristiti za uključivanje podskupova prometa, za isključivanje neželjenih podataka ili za pretraživanje i zamjenu željenih dijelova informacija. Također, pomoću filtera možete izuzeti promet s određenih IP adresa, usredotočiti se na određenu poddomenu ili direktoriji te dinamičke URL-ove pretvoriti u čitljive retke teksta. 



Kako bi koristili i upravljali Analytics filterima potrebno Vam je dopuštenje za uređivanje na razini računa. Da biste izradili filtere na razini računa:
  ... Saznajte više
Kako nekome dati pristup u Analytics web stranice?
Razina na kojoj dodajete korisnike određuje početni pristup tog korisnika, a njih možete dodati na razini računa, entiteta ili vlasničkog pregleda. Također, možete dodati koliko god korisnika želite. Kako bi nekome dali pristup u web stranice pratite sljedeće korake: 
 



Ako dodate korisnika na razini vlasničkog pregleda, tada taj korisnik pripada tom računu, ali u početku nema dopuštenja na razini računa ili entiteta. Kako bi dodali, izmjenili ili izbrisali pristup korisnika u Analytics web stranice, morate imati dopuštenje za upravljanje korisnicima.... Saznajte više
Koja je razlika između Analytics sesije i page view-a?
ne računa sesije i page views na isti način. Zbog toga se broj sesija  razlikuje od broja page view-a. Sesija ili popularno nazivan “posjet”, označava skup interacija koje se odvijaju na web-lokaciji unutar zadanog vremenskog okvira, dakle ona se povećava na prvom učitavanju same sesije bez obzira na vrstu učitavanju. Page view povećava se na prvom učitavanju prikaza stranice ili zaslona stranice u pregledniku, a označava ukupan broj pregledanih stranica, uključujući i ponavljajuće poglede na jednoj stranici. Dakle, ovo je jedan od razloga zbog čega dolazi do razlike između sesije i page view-a. Također, do nepodudaranja dolazi kada izravno... Saznajte više
Što je Analytics stopa napuštanja?
Analytics stopa napuštanja ili bounce rate je napuštanje stranice vašeg weba od strane korisnika. Dakle, korisnik koji dođe na vašu web stranicu i odmah ju napusti bez da pogleda bilo koju drugu stranicu, često iz razloga koji uključuju nerelevantan sadržaj, nekvalitetan sadržaj ili nekvalitetnu web stranicu.



Za neke web stranice stopa napuštanja je često normalan faktor, no ukoliko je cilj vaše web stranice da korisnici posjete i ostale podstranice tada bi trebali težiti što manjoj stopi napuštanja, odnosno bounce rateu.

Također, bilo bi dobro istražiti koje stranice imaju najveći bounce rate te pokušati utvrditi i razlog... Saznajte više
Što su Google Analytics izvještaji i kako ih koristiti?
izvještaji pomažu Vam pri analizi podataka kako bi utvrdili napredak web stranice. Osim toga, izvješća Vam pomažu pri analiziranju podataka. Na raspolaganju Vam stoji veliki izbor izvještaja, ali preporuča se korištenje prilagođenih izvještaja. Te izvještaje kreirate sami, birate dimenzije i mjerne podatke te odlučujete kako će se prikazivati. Kako bi koristili Analytics izvještaje:
 


Da bi pristupili kreiranim prilagođenim izvješćima, odaberite karticu Prilagodba pri vrhu lijeve stranice u Analyticsu. U lijevoj navigaciji odaberite Pregled da biste vidjeli popis tablica svih svojih prilagođenih izvješća. Također, ovdje Vam se nudi mogućnost organiziranja izvješća u različite skupine kako... Saznajte više
Što su Analytics ciljevi i zašto su važni?
Općenito, ciljevi pokazuju koliko uspješno je neka radnja izvršena, a oni predstavljaju temeljnu komponentu bilo kojeg plana za mjerenje digitalne analitike. Isto tako, Analytics ciljevi mjere uspješnost web-lokacije ili aplikacije u ispunjavanju postavljenih aktivnosti. Ti ciljevi predstavljaju završnu aktivnost koja se naziva konverzija, a one su od iznimne važnosti za uspješnost tvrtke. Analytics ciljevi uključuju izvršavanje kupnje, dovršavanje razine igre ili slanje obrasca za podatke za kontaktiranje tvrtke. Ako posjetitelj vaše web-lokacije ili korisnik vaše aplikacije izvrši radnju koja je postavljena kao cilj, Analytics to bilježi kao konverziju. 
Analytics ciljevi veoma su važni jer pružaju ključne informacije kao što su broj konverzija i stope konverzija za vašu web-lokaciju jer bez tih informacija gotov je nemoguće procijeniti učinkovitost mrežnog poslovanja i marketinških kampanja. Saznajte više
Kako se postavlja Google Analytics?
Google Analytics najkorišteniji je alat za analizu prometa na web stranicama u svijetu. Postavljanje Google Analyticsa vrlo je jednostavno. 

Prvenstveno, potrebno je kreirati novi Analytics račun na google.com/analytics. Zatim se određuju svojstva kreiranog računa. Nakon što se odredi praćenje prometa web stranice ili praćenje mobilne aplikacije, konfiguriraju se ostale postavke u Analyticsu. 

Nadalje, možete dati dopuštenje za korištenje Analyticsa i drugim korisnicima. Imate mogućnost postavljanja ciljeva bitnih za vaše poslovanje, a možete ih pratiti u obliku konverzija. Naposljetku, bitno je spojiti vaš Analytics račun sa AdWords računom. Postavljanje Google Analyticsa neće vam oduzeti previše vremena, a korištenje ovog... Saznajte više
Kako vidjeti tko mi posjećuje web stranicu?
Ako vas zanima detaljniji "promet" na vašoj web stranici, najbolji način za analizu vaših posjetitelja je korištenje Google Analyticsa. Google Analytics je jedan od alata koji će besplatno, a vjerodostojno prikazati statističke rezultate vezane uz posjet vašoj web stranici te će vam dati uvid u podatke o posjetiteljima vaše web stranice.

Da bi saznali tko posjećuje vašu web stranicu, prvenstveno se morate ulogirati u Google Analytics, zatim pod Audience tabom odabrati Technology, a nakon toga odabrati Network. Po defaultu, prikazati će vam se dimenzija Service Provider, a ukoliko poduzeće koristi svoju mrežu biti će vidljivo na listi.

Ovaj... Saznajte više
Što je Google Analytics ecommerce?
Google Analytics Ecommerce omogućuje Vam brzi pristup svim transakcijama na vašoj Web stranici. Saznajte više
Što je to A/B testiranje?

 je metoda koja se koristi kako bi se provjerilo da li određena promjena na web stranici može pozitivno utjecati na konverzije. A/B test je sučeljavanje dviju opcija (A i B) između kojih se ne možete odlučiti. Test između opcija A i B za Vas će odraditi korisnici/klijenti te ćete dobiti odgovor koja je od njih bolja, privlačnija tj. koja generira bolji korisnički angažman.

Primjer A/B testiranja je email newsletter te upotreba gotovog email marketing alata MailChimp.

... Saznajte više
Elena Majer