Google Analytics E-Commerce
U današnje vrijeme možete dobiti podatke i stvoriti izvješća o gotovo svemu što postoji. Na kraju dana ipak, postoji samo jedna platforma koja se ističe iznad ostalih -
Google Analytics.
Analizirajući ispravne podatke možete dobiti detaljne informacije o svojoj web stranici kao i određene preporuke što je potrebno ispraviti.
Google Analytics e-Commerce svakako je izvrstan alat za sve vlasnike web shop prodaje.
E-Commerce je dio Google Analytics-a koji služi za prikupljanje i analiziranje podataka o kupnjama.
Analiza podataka o online poslovanju ključna je ako želite pratiti, mjeriti i optimizirati web shop.
Daje informacije na temelju kojih možete donositi visoko informirane odluke na temelju konkretnih podataka. No, kako bi uistinu bio praktičan i djelotvoran, morate znati na koja se izvješća usredotočiti.
S e-Commercom može se pristupiti svim statističkim podacima koji jasno prikazuju ponašanje korisnika i njihove transakcije na web stranici. Mogu se dobiti podaci o tome koje proizvode korisnici gledaju na stranici, koliko puta su određeni proizvodi pregledali, kada su ih dodali u košaricu, koji proizvodi ostvaruju najviše prihoda i slično. Također, može se dobiti uvid u asistirane transakcije ili pregled kanala koji su prethodili postizanju transakcije.
Pomoću dostupnosti tih podataka može se pravovremeno reagirati u cilju postizanja većeg rasta konverzija i prihoda putem online poslovanja.