Kako maksimizirati ROI kroz sinergiju Googlea i društvenih mreža

Prilagodba marketing strategije kroz različite faze prodajnog lijevka

Objavljeno: 21.08.2024. | 2 minute čitanja

Kao stručnjak s više od 10 godina iskustva u digitalnom marketingu, kroz razne projekte i industrije stekao sam vrijedna saznanja o ponašanju krajnjih korisnika i platformama koje oblikuju njihove odluke o kupnji. Želim podijeliti svoje iskustvo o tome kako najučinkovitije koristiti Google i društvene mreže poput Facebooka i Instagrama u različitim fazama prodajnog lijevka (funnela).


Razumijevanje digitalnog marketinga

Digitalni marketing ne sastoji se samo od postavljanja oglasa i čekanja na rezultate; ključan je proces mjerenja, analize i kombiniranja različitih kanala kako bi se postigli optimalni rezultati. Googleova tražilica i društvene mreže nude jedinstvene prednosti koje, kada se pravilno koriste, mogu značajno povećati broj konverzija.



Google Tražilica: Konverzije (transakcije, upiti)

Google Ads je izuzetno učinkovit alat za postizanje izravnih prodajnih rezultata. Kada potencijalni kupac unese specifičan upit u Google, često postoji visoka namjera za kupnjom ili traženjem određene usluge. U takvim trenucima, Google Ads omogućuje brendovima da se pozicioniraju točno pred korisnicima koji aktivno traže njihove proizvode ili usluge. Time se postiže visoki povrat ulaganja (ROI) i poboljšane konverzije jer oglasi odgovaraju direktno na potrebe korisnika. Osim toga, ovaj pristup povećava vidljivost i jača prepoznatljivost brenda na tržištu.

 


Društvene mreže: Utjecaj na odluke o kupnji

S druge strane, platforme kao što su Facebook i Instagram, igraju ključnu ulogu u višim dijelovima prodajnog lijevka. Iako možda ne generiraju direktno konverzije kao Google, njihova moć leži u izgradnji brenda i utjecaju na percepciju i odluke o kupnji. Ove platforme omogućavaju marketinškim stručnjacima da vizualno predstave svoje proizvode ili usluge, stvore emocionalnu povezanost s potrošačima i ciljano se obratite specifičnim demografskim skupinama kroz napredne opcije ciljanja i različitim formatima oglasa.


Kombiniranje je najbolja strategija za maksimalne rezultate

Kombiniranje Googlea i društvenih mreža u marketinškoj strategiji može donijeti najbolje rezultate. Primjerice, kampanja na društvenim mrežama može povećati svijest o proizvodu ili usluzi, što potom vodi do više pretraga na Googleu, gdje su oglasi spremni za konverziju zainteresiranih kupaca. Ova dinamika između različitih kanala stvara ciklus koji usmjerava kupce prema odluci o kupnji. U današnjem užurbanom svijetu, ključno je iskoristiti kratke trenutke pažnje korisnika, poput onih dok čekaju prijevoz ili tijekom pauza, kako bi se postigla maksimalna učinkovitost.

 
Kao stručnjaci, naša je dužnost razumjeti kako najbolje koristiti svaku platformu za odgovarajuće dijelove prodajnog lijevka. Google je neizostavan za donji dio lijevka, gdje je namjera kupnje jasna i prisutna. Društvene mreže, pak, igraju vitalnu ulogu u gornjem dijelu lijevka, povećavajući svijest i utječući na odluke koje se kasnije kristaliziraju kroz pretrage i direktnu interakciju s Google oglasima. Korištenjem ove strategije, možemo maksimalno iskoristiti potencijal svake platforme, osiguravajući da se naši marketinški napori pretoče u mjerljive rezultate. Naravno, ovo nije univerzalno pravilo, ali vrijedi u večini slučajeva. Kod nekih projekata bolji rezultati mogu se postići korištenjem drugih platformi, no to ovisi o specifičnim okolnostima i potrebama svakog pojedinog projekta.

Arbona logo

Za besplatno preuzimanje ebookova molimo vas da se registrirate i prijavite.

Prijava / Registracija ovdje
Elena Majer