Objavljeno: 23.01.2023. | 2 minute čitanja
3. Poboljšanje vidljivosti u tražilicama: konzistentno stvaranje i optimiziranje visokokvalitetnog sadržaja može poboljšati vidljivost tvrtke u tražilicama, što može dovesti do povećanog prometa na web stranici i potencijalnih kupaca. Također, prisutnost na više platformi može pomoći u poboljšanju rangiranja u tražilicama i povećanju prometa na web stranici. Što se na više mjesta spominje vaš brend na internetu, veća je vjerojatnost da će ga pronaći potencijalni kupci koji traže proizvode ili usluge poput vaših.
4. Održavanje pažnje kod publike: Dosljedno stvaranje novog i relevantnog sadržaja može pomoći tvrtki da ostane u fokusu publike i održava svoju web stranicu svježom i zanimljivom.
5. Ostvarivanje potencijalnih kupaca i prodaja: kvalitetan sadržaj može pomoći u edukaciji potencijalnih kupaca o proizvodima ili uslugama tvrtke te ih može voditi kroz prodajni tok kako bi izvršili kupnju.
Uz sve navedene prednosti, kreiranje kvalitetnog sadržaja može biti teško ukoliko nemate dobro definiranu strategiju. Uz toliko platformi i tako malo vremena, može biti teško pratiti promjenjive algoritme i preferencije publike. Svaka platforma ima svoje jedinstvene značajke i publiku, tako da stvaranje i zakazivanje sadržaja, interakcija sa pratiteljima i praćenje analitike mogu oduzeti značajnu količinu vremena i truda.
Smatrate li da je teško stvoriti dosljedan, privlačan i učinkovit sadržaj? Ili jednostavno nemate dovoljno vremena posvetiti se društvenim mrežama? Arbona je tu za vas.
Naš tim stručnjaka specijaliziran je za stvaranje visokokvalitetnog sadržaja za sve vaše potrebe društvenih medija - od Facebooka i Instagrama, do LinkedIna, TikToka i Pinteresta. Možemo vam pomoći povećati vašu online prisutnost, izgraditi zajednicu i potaknuti prodaju s našim prilagođenim uslugama stvaranja sadržaja.
Standard članstvo Arbona Cluba je besplatno. Prijavite se za dodatan sadržaja o digitalnom marketingu.
Niste registrirani? Popunite podatke za prijavu u Standard članstvo Arbona Cluba.
Zahvaljujemo na prijavi i registraciji.
Sada ste član Standard Arbona cluba.
Uživajte u našem sadržaju te nas za dodatna pitanja kontaktirajte.
Kontakt podatke pronađite u podnožju naše stranice.
Da bi prikupili bazu mailova, mi korisnicima moramo nešto za uzrad dati. To ne znači da ih trebamo podkupiti, nego im trebamo davati kvalitetan sadržaj. Trebamo na svom webu imati kvalitetan sadržaj i to je prvi korak prikupljanja mailova. Naravno, korisno bi bilo omogućiti korisnicima koji postanu dio mailing liste loyalty program, da dobiju određeni popust ili promo kod. To su jako dobari okidači za prijavljivanje prijavljanje na newsletter.
... Saznajte više
... Saznajte više
Pay Per Click ili skraćeno PPC označava oblik marketinga kojeg karakterizira plaćanje za oglase po kliku. Konkretnije, oglašivač plaća cijenu samo kada netko zaista klikne na njegov oglas, a ne za pojavljivanje odnosno gledanje oglasa.
PPC oglašavanje ima mnoge prednosti u odnosu na tradicionalne oblike, s obzirom da se naplaćuju samo stvarno postignuti rezultati (klikovi), lako se može pratiti statistika (broj klikova,
Google Ads oglašavanje je jedan od najpopularnijih i najisplativijih oblika PPC oglašavanja.
... Saznajte više
Na ovo pitanje nema jednoznačnog odgovora, no postoji nekoliko faktora koji će utjecati na cijenu vašeg oglašavanja na Googleu.
Cijena Google oglasa nije ista za svaku kampanju, oglase i oglašivače već ona ovisi o nizu čimbenika - od trenutne konkurencije, raspoloživog budžeta, kvalitete i atraktivnosti same kampanje i slično.
Google Ads kampanje funkcioniraju po sistemu aukcija, pri čemu Google, među svima koji se natječu za određene ključne riječi, određuje čiji oglas će se prikazati za neku pretragu.
Intuitivno, više konkurencije znači i skuplje oglase, što će pak značiti da će vam za jednak učinak trebati veći raspoloživi... Saznajte više
Segmentacija je podjela kupaca, klijenata odnosno primatelja vaših marketinških poruka u skupine, pr čemu ih se grupira po nekim sličnostima, a razlike među tim grupama su što veće.
Segmentacija se u smislu digitalnog marketinga odnosi na grupiranje primatelja vaših marketinških poruka, primjerice e-mailova ili oglasa. Različitim grupama odnosno segmentima vaše publike, uputiti ćete slične ali prilagođene poruke kako bi ste što bolje “pogodili” onu koja će primatelju biti interesantna te time povećati i šansu za konverziju.
U praksi, segementacija se najčešće vrši po ponašanju potrošača te geografskom, demografskom i psihografskom kriteriju.
... Saznajte više
Prodajni lijevak odnosno sales funnel je niz koraka koje prolazi osoba od kad sazna za vašu tvrtku i proizvod pa dok u konačnici ne postane vaš kupac. Kraće, prodajni lijevak je proces kojim se ostvaruje prodaja.
Prodajni lijevak se dijeli u faze, a najpoznatiji model je AIDA, podjela na četiri dijela: Awareness, Interest, Desire and Action odnosno spoznaja, interes, želja te akcija.
Svoj naziv dobio je radi čestog grafičkog prikaza u obliku lijevka jer prve faze obuhvaćaju veći broj ljudi dok završne značajno manji.
... Saznajte više
Buyer persona je fiktivna reprezentacija savršenog kupca kojem definiramo pripadajuću demografiju, interese, obrazovanje i posao, ali i koji su mu problemi, ciljevi, o čemu razmišlja i kako donosi odluku. Još se naziva i customer persona i marketing persona.
Više detalja, kao i upute kako kreirati buyer personu u 6 koraka pročitajte u našem .
Below the line marketing ili marketing ispod crte je onaj koji je usmjeren prema definiranoj ciljanoj publici, odnosno takozvanim buyer personama. Takav marketing se temelji na podacima o korisnicima kao što su oni demografski, interesni ili pak geografski. Upravo to rezultate BTL marketinga čini lako mjerljivima.
Primjer BTL marketinga je email marketing, affinity marketing, kao i marketing na društvenim mrežama, koji se lako usmjerava na točno određenu publiku.
... Saznajte više