Arbona podcast: Trendovi u digitalnom marketingu u 2024.

Nadolazeći marketing trendovi

Objavljeno: 23.01.2024. | 1 minute čitanja

Dobro došli u najnovije izdanje Arbona podcasta, gdje Sandro (CEO, Arbona) i Dario (Senior Account Manager i član uprave, Arbona) razotkrivaju nadolazeće trendove digitalnog marketinga u 2024. Od umjetne inteligencije do promjena u alatima i platformama, u ovoj vas epizodi očekuje sveobuhvatan pogled na ono što dolazi!

Neke od ključnih tema o kojima razgovaramo su: 

  • Nastavak razvoja umjetne inteligencije: Kako AI može poboljšati ciljanje oglasa, personalizaciju sadržaja i analizu podataka? Koji je najbolji AI asistent? Koliko se možemo osloniti na AI?
  • AI u Google pretraživanju: Koji je Googleov plan za implementaciju umjetne inteligencije u rezultate pretraživanja? Kako bi se ovo moglo odraziti na posjećenost web stranica i SEO
  • Nova društvena mreža: Osvrnuli smo se na novu društvenu mrežu Threads i strelovit rast korisnika. 
  • Promjena cijene klika: Koja su očekivanja za promjene cijena klikova na Googleu i Facebooku u nadolazećem periodu? Hoće li se inflacija odraziti na cijene?
  • Pooštravanje filtriranja spama: Koje nas promjene u filtriranju spamova očekuju na Googleu i Yahoou? Kako bi se to moglo odraziti na email kampanje?
  • Porast utjecaja Binga: Diskutirali smo o velikom razvoju Binga kao tražilice i što to znači za marketinške strategije u budućnosti. 

Podcast možete pogledati u nastavku:

Arbona logo

Standard članstvo Arbona Cluba je besplatno. Prijavite se za dodatan sadržaja o digitalnom marketingu.

Prijava / Registracija ovdje
Elena Majer