Dobro došli u najnovije izdanje Arbona podcasta, gdje Sandro (CEO, Arbona) i Dario (Senior Account Manager i član uprave, Arbona) razotkrivaju nadolazeće trendove digitalnog marketinga u 2024. Od umjetne inteligencije do promjena u alatima i platformama, u ovoj vas epizodi očekuje sveobuhvatan pogled na ono što dolazi!
Neke od ključnih tema o kojima razgovaramo su:
Nastavak razvoja umjetne inteligencije: Kako AI može poboljšati ciljanje oglasa, personalizaciju sadržaja i analizu podataka? Koji je najbolji AI asistent? Koliko se možemo osloniti na AI?
AI u Google pretraživanju: Koji je Googleov plan za implementaciju umjetne inteligencije u rezultate pretraživanja? Kako bi se ovo moglo odraziti na posjećenost web stranica i SEO?
Nova društvena mreža: Osvrnuli smo se na novu društvenu mrežu Threads i strelovit rast korisnika.
Promjena cijene klika: Koja su očekivanja za promjene cijena klikova na Googleu i Facebooku u nadolazećem periodu? Hoće li se inflacija odraziti na cijene?
Pooštravanje filtriranja spama: Koje nas promjene u filtriranju spamova očekuju na Googleu i Yahoou? Kako bi se to moglo odraziti na email kampanje?
Porast utjecaja Binga: Diskutirali smo o velikom razvoju Binga kao tražilice i što to znači za marketinške strategije u budućnosti.