Sandro (CEO, Arbona) i Andrej (Head of Sales i Account Manager, Arbona) u podcastu su razgovarali o strategiji digitalnog marketinga te iznijeli neka od naših iskustava prikupljenih na stotinama dosad odrađenih digitalnih kampanja.
Ako vas zanima u koje kanale je najisplativije ulagati i koje su neke od najčešćih strateških grešaka koje smo primijetili kod novih klijenata, sigurni smo da vas u podcastu očekuje puno korisnih informacija.
Neka od ključnih pitanja koja su Sandro i Andrej pokrili su:
Strategija: Koja je osnova svake strategije? Koji su segmenti digitalnih kampanja neophodni, a bez kojih se može? Koje su najčešće pogreške u strategijama?
Budžetiranje kampanja: Kako pametno uložiti novac u digitalni marketing? Koji su najisplativiji kanali? Je li inflacija utjecala na cijene oglašavanja?
Analitika kampanja: Koje brojke je potrebno pratiti? Koji je najčešći problem prilikom prebacivanja na GA4? Pomaže li AI u ostvarivanju boljih rezultata?
Novi kanali i alati: Isplati li se ulagati u TikTok? Zašto će važnost Microsoft Binga biti sve veća? Koliko se možemo osloniti na ChatGPT u digitalnom marketingu?