Objavljeno: 27.10.2022. | 4 minute čitanja
Tražite Landing pages report unutar Google Analytics 4 i ne možete ga pronaći? Pročitajte ovaj članak kako bi vidjeli gdje ga i kako pronaći!
S obzirom da Google Analytics 4 nema neke izvještaje na koje ste navikli unutar Universal Analyticsa, pokazati ćemo vam kako ih rekreirati. Danas ćemo napraviti jedan od bitnijih izvještaja: Landing pages report koristeći tehniku koju smo naučili u prošlim člancima iz GA4 serije - Customize report.
Uđite u Life cycle > Engagement > Pages and screens. Odaberite Customize report.
Unutar Dimensions odaberite Add dimension i pronađite Landing page. Povucite (drag & drop) Landing page na vrh iznad svih dimenzija i kliknite na 3 točkice > Set as default. U principu, sa ovim smo definirali da je Landing pages report glavna dimenzija koju ćemo gledati unutar novokreiranog izvješća.
Ukoliko želimo u potpunosti rekreirati Landing page report iz Universal Analyticsa, uđite u Metrics i odaberite sljedeće: Sessions, New Users, Bounce rate, Events per session, Average Enageement time, Conversions Transactions, Revenue. Naravno, slobodno odaberite bilo koje dimenzije sa padajućeg izbornika (maknite neke od navedenih ili nadodajte neke svoje), ovo je samo način kako što točnije “preslikati” prijašnje standardno izvješće vezano za Landing stranice. Odaberite Save > Save as new report te kao naziv upišite “Landing pages”.
Vratite se na glavnu navigaciju i ispod svih standardnih izvješća pronađite Library. Uredite prijašnje izvješće (Life cycle) na način da ga pronađete među popisom svih Collectiona, kliknete na 3 točkice i odaberete Edit. Unutar Customize collection pronađite Detail report izvješće koje ste kreirali (Landing pages) i povucite ga u Engagement sekciju ispod svih drugih izvješća.
Odaberite opciju Save > Save changes to current collection i vratite se natrag unutar glavne navigacije gdje se nalaze svi standardni GA4 izvještaji. Ponovo uđite unutar Life cycle > Engagement te bi ispod svih standardnih Details izvještaja (Events, Conversions, Pages and screens) trebali vidjeti i ovaj novi izvještaj koji smo kreirali.
To je to - imate spreman “stari” izvještaj koji ste toliko često pratili unutar Universal Analyticsa. Nažalost, neke stvari koje su bile spremne u startu unutar Universal Analyticsa trenutno nisu dio predefiniranih GA4 izvještaja i potrebno je nešto ručnog posla oko njegove izrade, no bitno je da je ovo izvješće i dalje moguće rekreirati. Ukoliko imate više GA4 propertya, loša vijest je da ovako nešto nije moguće copy/pasteati odnosno napraviti na jednom GA računu pa potom importati na druge GA račune, no nadamo se da će i takva opcija postojati u budućnosti. Do tada, jedini način kako da dođete do ovog izvještaja je da ga ručno napravite.
Naravno, možete kreirati i Summary Card widget ukoliko željenu karticu želite istaknuti unutar Engagement overview reporta. U tom slučaju koristimo istu tehniku kao u prošlom blog članku. Prvo kreiramo novu karticu (Sessions by Landing page).
Nakon toga dodamo kreirani widget unutar Engagement overview reporta.
Nakon što smo to napravili, možemo otići u željeni Overview report i pronaći karticu koju smo napravili. Naravno, možete koristiti bilo koju metriku koju ste definirali unutar svojeg Landing pages izvješća te vizualizaciju koja vam najviše odgovara. Mi smo u ovom slučaju koristili Table report. Link koji je naveden pri dnu kartice voditi će vas direktno na Detail report koji ste kreirali.
Sada smo još jednom prikazali kako možete koristiti uređivanje izvještaja kako bi izradili svoje izvješće, ovog puta na jednom konkretnom slučaju/scenariju (rekreiranje Universal Analytics izvještaja). Napravili smo i Detail i Overview report te ih nadodali unutar standardnih GA4 izvještaja! Postoji i drugi način kako doći do istog izvještaja, no ono uključuje Explore sekciju koje se još nismo dotaknuli. Ukoliko već niste, prijavite se na naš GA4 newsletter kako bi ostali u toku sa svim Google Analytics 4 novostima koje vam pripremamo u budućnosti.
Pročitajte blog Landing pages report koji je besplatno dostupan za članove Arbona Cluba.
Prednosti Arbona Club-a koje vas očekuju
Standard članstvo Arbona Cluba je besplatno. Prijavite se za dodatan sadržaja o digitalnom marketingu.
Niste član Arbona Cluba? Popunite podatke za prijavu i postanite član Arbona Cluba!
Zahvaljujemo na prijavi i registraciji.
Sada ste član Standard Arbona cluba.
Uživajte u našem sadržaju te nas za dodatna pitanja kontaktirajte.
Kontakt podatke pronađite u podnožju naše stranice.
Prednosti Arbona Club-a koje vas očekuju
Za više informacija i prijavu u Arbona Club kontaktirajte nas!
... Saznajte više
Google IQ certifikat (Individual Qualification) je certifikat kojeg izdaje Google, a koji je dokaz znanja iz Google Analyticsa. Položiti ga može svaka osoba koja je već položila ocjenjivanje iz Google Analyticsa, a s njime se potvrđuje da korisnici učinkovito upotrebljavaju Google Analytics u svojim organizacijama, ali i da pomažu drugima u radi s tim alatom.
Google Analytics IQ certifikat je besplatan pod Googlevim Parnters programom. Kako bi ga položili pratite sljedeće korake:
Spam web stranice predstavljaju lažan referral promet u Google Analytics podacima. Njihov je cilj prevariti Analytics administratora da posjeti spam web stranicu nakon čega ga se najčešće redirekta na web shop ili malware web. Takve spam web stranice mogu imati značajan utjecaj ne cjelokupne podatke u Analyticsu, posebice za mala poduzeća s malo web prometa.
U ovom ćemo kratkom postu pokazati kako filtrirati spam promet u Google Analyticsu te eliminirati njihov utjecaj na relevantne metrike.
Razlike u rezultatima Analytics ciljeva i Facebook konverzija postoje zbog toga što Facebookov Ad Manager/Pixel i Google Analytics koriste dvije različite metode za sakupljanje podataka. Google, za razliku od Facebooka prati samo konverzije koje su se dogodile izravno nakon klika na oglas. Također, Facebook i Google imaju različite atribucijske modele.
Upravo su drugačiji načini praćenja konverzija glavni razlog zašto se razlikuju rezultati Google Analyticsa i Facebooka.
Facebook prati neizravne "nelinearne" konverzije. Pojednostavljeno, ako korisnik klikne na Facebook oglas, pogleda web te ga napusti, a onda se sljedeći dan vrati na web te...
Saznajte više
Google Tag Manager (GTM) je user-friendly rješenje za upravljanje oznakama (tagovima), ili snippetima JavaScripta koji šalju informacije trećim stranama. On omogućuje brzo i jednostavno ažuriranje oznaka i isječaka koda na vašem webu ili mobilnoj aplikaciji koji su namijenjeni analizi prometa i optimizaciji oglašavanja.
Oznaka ili tag je isječak koda koji šalje podatke trećoj strani, na primjer Google Analyticsu, Google AdWordsu, Twitteru, Facebooku i drugima.
Kako bi lakše implementirali oznaku na vašoj web stranici, Google je predstavio svoj Tag Manager. S njime ne trebate izravno unijeti isječke koda u datoteku na web lokaciji,...
Saznajte više
je metoda koja se koristi kako bi se provjerilo da li određena promjena na web stranici može pozitivno utjecati na konverzije. A/B test je sučeljavanje dviju opcija (A i B) između kojih se ne možete odlučiti. Test između opcija A i B za Vas će odraditi korisnici/klijenti te ćete dobiti odgovor koja je od njih bolja, privlačnija tj. koja generira bolji korisnički angažman.
Primjer A/B testiranja je email newsletter te upotreba gotovog email marketing alata MailChimp.