Top 9 značajki kako poboljšati dizajn vlastitog web shopa

Kako unaprijediti web shop prema očekivanjima kupaca?

Objavljeno: 23.02.2021. | 5 minute čitanja

Kao što je već dulje vrijeme jasno, kupci očekuju sve više i više informacija o proizvodu prije kupnje.

Što kupci očekuju od stranice web shopa na kojem se nalazi proizvod uvelike ovisi o značajkama koje postavljaju popularne web stranice koje sadrže e-commerce.

Uvidom u vodeće brendove u različitim kategorijama svakako je dobro uvidjeti koje značajke i tehnologiju koriste.

Koji su trendovi dizajna kod stranica koje sadrže proizvode? Saznajte više u ovom blogu kroz tri kategorije značajki:

  • Popularne značajke na stranici proizvoda
  • Nove i nadolazeće značajke za stranice proizvoda
  • Značajke koje postaju sve manje popularne

Popularne značajke na stranici proizvoda

Popularni web shopovi koriste:
 

1. Mogućnost popisa želja

Značajka mogućnosti odabira željenih proizvoda svakako je važna za stranicu koja želi imati uspješan web shop.

Mnoge web stranice danas imaju “CTA” gumb “Spremi na listu želja” čime se korisnike motivira da željene proizvode pohrane u svoju “privatnu galeriju”.

Dodavanje proizvoda u listu želja na web shopu

Pregled proizvoda u listi "Moji favoriti"
Važno je napomenuti da broj web stranica koje koriste “zatvoreni” popis želja, odnosno popis željenih proizvoda koji je moguće izraditi samo kada je korisnik prijavljen je u opadanju. Sve više web shopova okreće se mogućnosti kreiranja web shopa koji dozvoljava i ne registriranim korisnicima izradu popisa.

Što se tiče mobilnih uređaja, manje web stranica podržava izradu vlastitog popisa želja nego što to omogućuju desktop verzije iste stranice.

Što to znači? Vjerojatno je razlog teža implementacija samog popisa koji će pravilno funkcionirati na mobilnom uređaju nego što je to za desktop računala. Također, većina mobilnih web mjesta zahtijeva da se korisnik registrira kao prva radnja nakon odabira stavke za spremanje na listu želja.

 

2. Recenzije kupaca

Već smo nekoliko puta naglašavali važnost recenzija kupaca. To je danas “značajka koju morate imati” jer ih vaši kupci očekuju - one gotovo da su postale temeljni standard korištenja koji predstavlja jednu od stavki kojom se stječe povjerenje kupaca u vaš web shop.

Pregled proizvoda sam po sebi i slike koje sadrži više nisu dovoljne. Potrebno je što više recenzija jer to će stvoriti povjerenje u vaš brend. Ne mogu se uvijek očekivati pozitivne recenzije, međutim važno ih je imati. One govore da se vaši proizvodi kupuju, koriste i da nešto vrijede.

Recenzije kupaca

 

3. Prilagođena unakrsna prodaja

Prilagođena unakrsna prodaja nije ništa drugo nego prikaz drugih, sličnih proizvoda pod mogućnosti “Možda vam se svidi”. To se često radi putem mehanizma za preporuke.

Prilagođena unakrsna prodaja - prikaz sličnih proizvoda u sekciji "Možda vam se svidi".
 

4. Navigacija na stranici

Opcija koja je sve prisutnija je opcija koja omogućuje korisnicima prelistavanje stranice listajući prema dolje ili pomoću klika na odgovarajući odjeljak.

Za poduže stranice proizvoda, ovo pomaže kupcima da pronađu potrebne informacije - bez da se izgube na stranici.

Navigacija na stranici

 

5. Mogućnost otvaranja slike proizvoda

Veliki broj web stranica danas, koristi se alternativnim prikazima slika proizvoda. Većina ih podržava mogućnost kojom se prikazuje proizvod i njegove slike klikom na priloženu strelicu (lijevo ili desno).

Ideja je omogućiti korisnicima da u istom trenutku osim naslovne slike proizvoda imaju mogućnost prikaza i ostalih slika tog proizvoda čime će jednostavnije doći do pregleda slike koja ih zanima pomicanjem kursora preko minijature (odnosno prikaza slike u manjoj dimenziji).

Listanje slika proizvoda

 

 

Nove i nadolazeće značajke za stranice proizvoda

Pronašli smo i nekoliko nadolazećih značajki za dizajn stranice proizvoda. Nisu u upotrebi na svim web mjestima, ali prihvaća ih sve veći broj tvrtki.

 

6. Pitanja i odgovori kupaca

Pitanja i odgovori kupaca polako dobivaju sve veći značaj i u web shopovima. Ako se dobro izvede, ova značajka može uvelike izgraditi povjerenje kroz transparentnost i angažman kupaca.

Važno je napomenuti - ako želite to učiniti kako treba i implementirati opciju s pitanjima na svoj web shop, pobrinite se da vaš tim brzo i profesionalno odgovara na sva pitanja kupaca.

Pitanja i odgovori kupaca

 

7. Videozapisi proizvoda

Sve više web stranica koje imaju razrađene web shopove koristi upravo to - videozapise o proizvodima.

Videozapisi o proizvodima

Značajke na stranici koje postaju sve manje popularne

U nastavku pročitajte dvije značajke koje ste možda susreli na stranici web shopa, međutim sve su manje popularne i radi se na njihovom potpunom uklanjanju.

 

8. Ljudi koji su pogledali / kupili i…

"Korisnici koji su kupili ovaj prozivod također su kupili ili pogledali..." i dalje je jedna od značajki koja se upotrebljava kada je uz proizvod potreban dodatak, međutim to je najbolje prikazati nakon što korisnik doda proizvod u svoju košaricu.

Prikazivanje proizvoda istog dizajnera ili brenda za web shopove s većim brojem brendova također postaje sve manje popularno. Nema dokaza o tome da takav način predloženih proizvoda potiče ljude na kupovinu.

 

9. Usporedba proizvoda na stranici proizvoda

Web stranice više gotovo da i ne koriste usporedbe proizvoda na stranici s proizvodima, osim u slučajevima kada je to od izuzetne važnosti, kao što je npr. Kupnja antivirusnog programa za različite računalne sustave i sl.


Zaključimo, mogli ste proći kroz nekoliko interesantnih pojedinosti i značajki koje se koriste ili koje bi se trebale koristiti i u vašem web shopu ili koje bi možda morali postupno ukinuti iz vlastitog web shopa.

Ako ste primijetili da vaša stranica web shop prodaje ima mogućnost napretka ili želite savjet gdje i kako bi trebali nešto implementirati svakako nam se obratite kako bi zajedno optimizirali vašu stranicu, a sve u cilju postizanja zadovoljstva korisnika i što većeg broja konverzija.

Arbona logo

Arbona Club prijava

Prednosti Arbona Club-a koje vas očekuju

Za više informacija i prijavu u Arbona Club kontaktirajte me!

Nazovi me
Elena Majer