Web konverzija je ono što želite da posjetitelj vašeg weba napravi. To je akcija korisnika na vašem webu koja za vas ima najveću vrijednost? Uvijek definirajte jednu primarnu akciju koja vam je najvrjednija.
Najvrjednije akcije korisnika na webu mogu biti:
prodaja
rezervacija
ispunjen obrazac
upisivanje na listu newsletter pretplatnika
...
Najvrjednije akcije se često još nazivaju i makro konverzije.
Osim ovih akcija, svakako pratite i manje akcije koje su za vas relevantne. Manje akcije mogu biti:
broj preuzimanja
video pregledi
vrijeme provedeno na stranici
...
Ovakve, manje akcije se često još nazivaju i mikro konverzije.
Arbona Club prijava
Prednosti Arbona Club-a koje vas očekuju
Arbona blogovi
Cheatsheet
Arbona ebook
Arbona Podcast
Arbona event
Arbona doručak
Konzultacije
Arbona knjižnica
"Digitalni svemir"
-20% popusta na Arbona akademiju
Za više informacija i prijavu u Arbona Club kontaktirajte me!