Česta pitanja

CRO optimizacija

Što sve može biti web konverzija

Web konverzija je ono što želite da posjetitelj vašeg weba napravi. To je akcija korisnika na vašem webu koja za vas ima najveću vrijednost? Uvijek definirajte jednu primarnu akciju koja vam je najvrjednija. 

Najvrjednije akcije korisnika na webu mogu biti: 
    
  • prodaja
  • 
  • rezervacija
  • 
  • ispunjen obrazac
  • 
  • upisivanje na listu newsletter pretplatnika
  • 
  • ...
Najvrjednije akcije se često još nazivaju i makro konverzije. 

Osim ovih akcija, svakako pratite i manje akcije koje su za vas relevantne. Manje akcije mogu biti: 
    
  • broj preuzimanja
  • 
  • video pregledi
  • 
  • vrijeme provedeno na stranici
  • 
  • ...
Ovakve, manje akcije se često još nazivaju i mikro konverzije. 
Arbona logo

Standard članstvo Arbona Cluba je besplatno. Prijavite se za dodatan sadržaja o digitalnom marketingu.

Niste registrirani? Popunite podatke za prijavu u Standard članstvo Arbona Cluba.

Arbona logo

Registracija korisnika

Arbona logo

Zahvaljujemo na prijavi i registraciji.

Sada ste član Standard Arbona cluba.

Uživajte u našem sadržaju te nas za dodatna pitanja kontaktirajte.

Kontakt podatke pronađite u podnožju naše stranice.

Elena Majer