Česta pitanja

Što je AB testiranje
AB testiranje ili podijeljeno ispitivanje, u stvarnom vremenu uspoređuje dvije verzije web stranice, kontrolnu i eksperimentalnu. 

Eksperimentalna stranica sadrži manje, pojedinačne promjene u elementima web stranice kao što su:  AB testiranje razlikujemo od multivarijantnih testova koji uključuju velike promjene dizajna te omogućuje istovremeno testiranje brojnih elemenata web stranice kako bi se iskristaliziralo koji od tih elemenata funkcionira najbolje i u kojim kombinacijama. 

Temeljni cilj AB testiranja je . ... Saznajte više
Kako povećati web shop zaradu
Postoje 4 načina za povećanje zarade web shopa, a to su:
Više prometa na web možete generirati (ovo je dugotrajniji način) ili plaćenim Google Ads, odnosno Facebook i Instagram oglasima. Plaćeni oglasi vam mogu puno brže dovesti korisnike na web. 

S druge strane, nećemo vas iznenaditi ako kažemo da više prometa često ne znači dovoljno zarade. Korisnici dolaze na vaš web, ali isto tako i odu bez da obave . Zvuči li vam ovo poznato? Ako je, vi možete povećati zaradu vaše internet trgovine na preostala tri načina s početka ovog teksta, a oni su zapravo... Saznajte više
Što sve može biti web konverzija
Web konverzija je ono što želite da posjetitelj vašeg weba napravi. To je akcija korisnika na vašem webu koja za vas ima najveću vrijednost? Uvijek definirajte jednu primarnu akciju koja vam je najvrjednija. 

Najvrjednije akcije korisnika na webu mogu biti:  Najvrjednije akcije se često još nazivaju i makro konverzije. 

Osim ovih akcija, svakako pratite i manje akcije koje su za vas relevantne. Manje akcije mogu biti:  Ovakve, manje akcije se često još nazivaju i mikro konverzije. ... Saznajte više
Što je CRO optimizacija

CRO ili conversion rate optimization u digitalnom marketingu predstavlja proces povećanja postotka posjetitelja web stranice koji postaju kupci ili izvršavaju željenu akciju na web stranici (npr. popunjavanje obrasca, download ebooka itd.). Ovaj proces uključuje poznavanje načina kako se korisnici ponašaju na webu, koje akcije izvršavaju i što ih sprječava u izvršavanju akcije.

Što su uopće konverzije?

Kada se priča o CRO-u, glavni fokus je na konverzijama, odnosno akcijama koje posjetitelji izvršavaju na web stranici.


Konverzije mogu biti različitih oblika i veličina te se mogu podijeliti na mikro i makro konverzije.


... Saznajte više
Arbona logo

Arbona Club prijava

Prednosti Arbona Club-a koje vas očekuju

Za više informacija i prijavu u Arbona Club kontaktirajte me!

Nazovi me
Što je AB testiranje
AB testiranje ili podijeljeno ispitivanje, u stvarnom vremenu uspoređuje dvije verzije web stranice, kontrolnu i eksperimentalnu. 

Eksperimentalna stranica sadrži manje, pojedinačne promjene u elementima web stranice kao što su:  AB testiranje razlikujemo od multivarijantnih testova koji uključuju velike promjene dizajna te omogućuje istovremeno testiranje brojnih elemenata web stranice kako bi se iskristaliziralo koji od tih elemenata funkcionira najbolje i u kojim kombinacijama. 

Temeljni cilj AB testiranja je . ... Saznajte više
Kako povećati web shop zaradu
Postoje 4 načina za povećanje zarade web shopa, a to su:
Više prometa na web možete generirati (ovo je dugotrajniji način) ili plaćenim Google Ads, odnosno Facebook i Instagram oglasima. Plaćeni oglasi vam mogu puno brže dovesti korisnike na web. 

S druge strane, nećemo vas iznenaditi ako kažemo da više prometa često ne znači dovoljno zarade. Korisnici dolaze na vaš web, ali isto tako i odu bez da obave . Zvuči li vam ovo poznato? Ako je, vi možete povećati zaradu vaše internet trgovine na preostala tri načina s početka ovog teksta, a oni su zapravo... Saznajte više
Što sve može biti web konverzija
Web konverzija je ono što želite da posjetitelj vašeg weba napravi. To je akcija korisnika na vašem webu koja za vas ima najveću vrijednost? Uvijek definirajte jednu primarnu akciju koja vam je najvrjednija. 

Najvrjednije akcije korisnika na webu mogu biti:  Najvrjednije akcije se često još nazivaju i makro konverzije. 

Osim ovih akcija, svakako pratite i manje akcije koje su za vas relevantne. Manje akcije mogu biti:  Ovakve, manje akcije se često još nazivaju i mikro konverzije. ... Saznajte više
Što je CRO optimizacija

CRO ili conversion rate optimization u digitalnom marketingu predstavlja proces povećanja postotka posjetitelja web stranice koji postaju kupci ili izvršavaju željenu akciju na web stranici (npr. popunjavanje obrasca, download ebooka itd.). Ovaj proces uključuje poznavanje načina kako se korisnici ponašaju na webu, koje akcije izvršavaju i što ih sprječava u izvršavanju akcije.

Što su uopće konverzije?

Kada se priča o CRO-u, glavni fokus je na konverzijama, odnosno akcijama koje posjetitelji izvršavaju na web stranici.


Konverzije mogu biti različitih oblika i veličina te se mogu podijeliti na mikro i makro konverzije.


... Saznajte više
Ana Gavrić