Jedno od kontroverznijih SEO pitanja je razlika između poddomene i foldera te kako ih Google tretira ovisno o tome koristi li poddomenu ili folder. Nedavno je Googleov John Mueller rekao da je Googleu svejedno koristi li se folder na istoj domeni ili poddomena, te da se treba raditi ono što dugoročno koristi webu.
No, SEO zajednica je i dalje podjeljenja na generalno dvije skupine mišljenja.
Prvi, naime, vjeruju da je folder uvijek bolji od poddomene. Iza njihovog razmišljanja stoji da folder ima autoritet domene, dok je korištenje poddomene više sličnije novom webu koji tada neće biti toliko dobro rangiran (ili će za bolji rank trebati više vremena).
Druga grupa SEO stručnjaka vjeruje Google. Zašto bi nas Google zavlačio i tvrdio da niti jedna opcija nema prednost?, pitaju se. Isti argumentiraju da sve ovisi o mnogo faktora i da se web treba strukturirati tako da se napravi ono što ima najviše dugoročnog smisla za web stranicu te koja se URL struktura može duže zadržati.
Poznato je da je Google krnj na odavanju detaljnih informacija kako rangira web stranice te koje su najbolje prakse za bolje rangiranje poduzeća. U većini takvih situacija Google sam kaže da ne može odati tu informaciju.
ARGUMENTI ZA FOLDER vs. ARGUMENTI ZA PODDOMENU
Svaka od sukobljenih skupina ima i dodatne argumente. U prilog korištenju foldera ide činjenica da se na 1. stranici rezultata pretraživanja rangira puno manje poddomena nego foldera za većinu ključnih riječi. No, također je i činjenica da se poddomene puno rjeđe koriste.
Zato je istini vjerojatno bliža druga skupina koja tvrdi da je svejedno koristi li se folder ili poddomena. Posebice ako Google tako kaže. Jer, zašto im ne vjerovati?