Objavljeno: 22.12.2023. | 4 minute čitanja
Google algoritam se kroz godine značajno mijenjao, a 2024. neće biti iznimka. Umjetna inteligencija i strojno učenje igraju sve veću ulogu u razumijevanju i rangiranju sadržaja. Google sada može bolje razumjeti kontekst i namjeru korisnika, što znači da ključne riječi nisu jedini faktor za uspjeh.
Kvaliteta sadržaja je na vrhu liste prioriteta. Google nagrađuje originalan, informativan i koristan sadržaj. Stranice koje redovito objavljuju kvalitetan sadržaj, koji zadovoljava potrebe korisnika, bit će više rangirane. Struktura i dužina sadržaja također su važne, s tendencijom prema detaljnijim člancima koji temeljito obrađuju temu - idealan primjer toga su blogovi.
SEO optimizacija je i dalje ključna, ali s modernijim pristupom. Ključne riječi treba koristiti pametno i prirodno, integrirajući ih u sadržaj na način koji doprinosi cjelokupnoj kvaliteti. Dobro promišljeni i informativni meta opisi, naslovi stranica i struktura URL-a moraju biti precizno usmjereni kako bi se poboljšalo rangiranje. Obratite pozornost i na strukturiranje teksta, koji bi trebao biti podijeljen u jasne cjeline s H1, H2 i H3 naslovima, kao i odgovarajućim ključnim riječima.
S obzirom na broj korisnika koji pristupaju internetu preko mobilnih uređaja, mobilna optimizacija web stranice postaje neophodna. Štoviše, prema nekim podacima, čak je 63 % organskih pretraživanja na Googleu u 2023. bilo napravljeno putem mobilnih uređaja. Google preferira stranice koje su prilagođene mobilnim uređajima, što podrazumijeva responzivnost dizajna i brzinu učitavanja.
Korisničko iskustvo je ključno za zadržavanje posjetitelja na web stranici. Dizajn stranice treba biti intuitivan, s lako razumljivom navigacijom. Također, interakcija s korisnicima, poput komentara i dijeljenja, može povećati angažman i doprinijeti boljem rangiranju.
Izgradnja autoriteta i povjerenja na webu je dugotrajan proces pa ako ste tek objavili novu web stranicu, morat ćete imati malo strpljenja. Google cijeni stranice s visokim autoritetom, što se često mjeri brojem i kvalitetom backlinkova. Backlinkovi Googleu komuniciraju da je vaš sadržaj dovoljno kvalitetan da ga citiraju i koriste i drugi izvori.
Društveni signali, poput dijeljenja i lajkova na društvenim mrežama, mogu pozitivno utjecati na Google rangiranje. Aktivna prisutnost na društvenim mrežama i promocija sadržaja kroz ove kanale može dovesti do većeg prometa na web stranici, stoga ne zanemarujte ove komunikacijske kanale.
Tehnički aspekti SEO-a, poput optimizacije strukture stranice, XML sitemap-a i sigurnosti web stranice (HTTPS), također ne smiju biti zanemareni. Ovi faktori su ključni za izbjegavanje problema s indeksiranjem i pozicioniranjem web stranice na Google rezultatima pretraživanja.
Prednosti Arbona Club-a koje vas očekuju
Za više informacija i prijavu u Arbona Club kontaktirajte me!