Osnovni cilj prema kojem teži svaka web stranica je što bolja pozicija na Googleu. A kako bi se to postiglo najvažniji element je optimizacija web stranice, a prvi i osnovni korak je On Page optimizacija koja ouhvaća sve meta i alt tagove, title tagove, H1 i strong tagove. To su oni dijelovi stranice na koje se najviše obraća pozornost, odnosno po tome će Google bootovi pozicionirati Vašu web stranicu i upravo se uz sadržaj najviše pažnje obraća na taj dio.
Title tag jedna je od važnijih stvari. Naslov mora sadržavati između 55 i 65 znakova, mora biti smislen i sadržavati ključnu riječ. Najbolje je da ključna riječ bude na početku title-a.
Meta tagovi, odnosno description tag mora sadržavati između 120 i 155 znakova i jednu do dvije ključne riječi koje se ponavljaju na početku descriptiona i na samom kraju.
Kvalitetan sadržaj sa dovoljno, ali ne previše ključnih riječi, koji će biti zanimljiv čitateljima jedan je od najvažnijih faktora za što bolje pozicioniranje na Googleu. SEO preporuka je sadržaj sa 400 – 600 riječi od kojih su tek 2% ključne riječi. Napišite zanimljiv sadžaj kako bi se čitatelji iznova vraćali na Vašu web stranicu.
Drugi korak kod optimizacije web stranice je Off Page optimizacija ili izgradnja linkova sa vanjskih web stranica na Vašu. To je dio koji se radi nakon napravljene On page optimizacije. Za Google je jako važno ako vašu web stranicu preporučuju neki “jači” sajtovi ili strukom slične web stranice.
Želite li što bolju pozicioniranost ključnih riječi na Googleu, držite se navedenih smjernica.
Prednosti Arbona Club-a koje vas očekuju
Za više informacija i prijavu u Arbona Club kontaktirajte me!
... Saznajte više
... Saznajte više
Ako ne želite propustiti objave nekog korisnika na Instagramu, primjerice neke super agencije za digitalni marketing koja često ima dobre i korisne savjete ;) ;), možete uključiti notifikacije kako bi vas aplikacija obavijestila svaki put kada taj korisnik objavi novi sadržaj. Još bolje, možete birati i za koju vrstu objava ćete biti obaviješteni.
Kako bi ste uključili obavijesti, pratite sljedeće korake:
1. Otvorite aplikaciju, a potom otvorite profil za koji želite primati obavijesti.
2. Na pregledu profila kliknite na ikonu zvona gore desno.
... Saznajte više
Ukratko, za stvarne, fizičke osobe namijenjen je profil, a za tvrtke, poznate osobe, udruge namijenjene su stranice.
Facebook račun, odnosno profil, može registrirati svatko, a u njega ćete se prijaviti korisničkim imenom i lozinkom. No, da bi kreirali Facebook stranicu, potreban vam je profil fizičke osobe. Za upravljanje Facebook stranicom se ne prijavljujete zasebnim korisničkim imenom i lozinkom, već se morate ulogirati u svoj osobni profil, tom profilu moraju biti dodijeljena administratorska prava na stranici, te ćete tako imati pristup upravljanju stranici.
Napomenimo i da male tvrtke često rade grešku te umjesto stranice otvaraju... Saznajte više
Sigurno ste primjetili unazad nekoliko mjeseci kako vam se u feed-u često pojavljuju preporučene objave profila koje ne pratite. Instagram će preporuke odabrati na temelju profila koje pratite, s kojima ste prethodno komunicirali ili pak na temelju vaših interesa.
Većina korisnika nije oduševljena tom promjenom te samo želi stari pregled nazad. Postoji dobra vijest za sve njih, a posebice one koji se još uvijek nisu oprostili s kronološkim pregledom newsfeed-a. Iako se sugestije ne mogu isključiti, možete ih isfiltrirati.
Sve što trebate je dodirnuti (ili kliknuti, ako ste na računalu) Iz njega odaberite... Saznajte više
Bez obzira radi li se o vašem poslovnom ili osobnom profilu, mogućnosti potpunog sakrivanja liste onih koje vi pratite ili koji prate vas - nema. Broj onih koji mogu vidjeti te liste možete značajno smanjiti, no to donosi i neka druga ograničenja.
Jedini način kako možete sakriti liste pratitelja od većine drugih je učiniti svoj profil privatnim u postavkama korisničkog računa. Ukoliko imate privatni profil, svakog tko vas želi zapratiti morate posebno odobriti, a vaše liste pratitelja mogu vidjeti samo ti korisnici. No, ta privatnost se odnosi i na sav vaš sadržaj, odnosno objave,... Saznajte više
... Saznajte više
... Saznajte više
Povećajte broj sljedbenika na Instagramu tako što ćete svakog dana objavljivati kvalitetan sadržaj, videozapise, emitiranje uživo i Instagram priče. Uglavnom, budite kreativni! Istražite relevantne, popularne hashtagove i dodajte lokaciju na svaki vaš post. Podijelite Instagram objave na Facebooku i . Takve objave na Facebooku postižu 25% više reakcija i komentara.
Instagram algoritam određuje koje će se objave prikazati na feedu i u kojem redoslijedu će ih prikazati. Zato je jedan od bitnijih faktora u određivanju poretka i odabiru objava konzistentnost objavljivanja sadržaja.
Ako , Instagram algoritam će se pobrinuti...
Saznajte više
Kao što već i ptice na grani znaju, sadržaja. Također, , tik do Googlea. Upravo zbog toga, YouTube ima izniman potencijal za oglašivače, posebice ako se uzme u obzir da je video ključni marketinški alat.
Uzevši u obzir potencijal videa, ogroman broj YouTube korisnika i posjetitelja te konstantnu potrebu oglašivača za diverzifikacijom i isticanjem od konkurencije, YouTube je fenomenalan kanal za - edukacijski videi za početnu fazu, videi koji uspoređuju različite proizvode, usluge ili lokacije za drugu fazu i recenzentski videi brendova i specifičnih proizvoda za posljednju fazu.
Kako bi se distribuirao taj sadržaj, potrebno je...
Saznajte više