Kako maksimizirati ROI kroz sinergiju Googlea i društvenih mreža

Kombiniranje strategij za maksimalne rezultate

Objavljeno: 08.01.2025. | 2 minute čitanja

Kao osoba koja radi digitalni marketing više od 10 godina, imam priliku kroz mnogo različitih projekata i branši razumjeti kranjeg korisnika, njegovo ponašanje i koje su platforme utjecale na njegovu odluku o kupnji. Želim podijeliti svoje iskustvo o tome kako najbolje koristiti Google i društvene mreže poput Facebooka i Instagrama za različite dijelove prodajnog lijevka (funnela).

Razumijevanje digitalnog marketinga

Digitalni marketing nije samo o postavljanju oglasa i čekanju na rezultate; to je mjerenje, analiziranje i kombiniranje različitih kanala kako bi se maksimizirali rezultati. Google tražilica i društvene mreže nude jedinstvene prednosti koje, kada se koriste ispravno, mogu dovesti do značajnih konverzija.

Google Tražilica: Konverzije (transakcije, upiti)

Google Ads je iznimno moćan alat za postizanje direktnih prodajnih rezultata. Kad potencijalni kupac unese specifičan upit u Google, postoji visoka namjera za kupnjom ili pridobivanje određene usluge. Ovdje Google Ads stupa na scenu, omogućavajući brendovima da se pozicioniraju direktno pred očima osoba koje aktivno traže njihove proizvode ili usluge. Rezultat? Visok ROI i bolje konverzije zbog direktnog odgovora na potrebe korisnika.
 

Društvene mreže: Utjecaj na odluke o kupnji

S druge strane, platforme kao što su Facebook i Instagram, igraju ključnu ulogu u višim dijelovima prodajnog lijevka. Iako možda ne generiraju direktno konverzije kao Google, njihova moć leži u izgradnji brenda i utjecaju na percepciju i odluke o kupnji. Ove platforme omogućavaju marketinškim stručnjacima da vizualno predstave svoje proizvode ili usluge, stvore emocionalnu povezanost s potrošačima i ciljano se obratite specifičnim demografskim skupinama kroz napredne opcije ciljanja i različitim formatima oglasa.

Kombiniranje je najbolja strategija za maksimalne rezultate

Strategija koja kombinira snagu Googlea i društvenih mreža može rezultirati optimalnim ishodom. Na primjer, kampanja na društvenim mrežama može povećati svijest o proizvodu ili usluzi, što može rezultirati većim pretraživanjima na Googleu, gdje su oglasi spremni za konverziju zainteresiranih potrošača. Ovaj ciklus interakcija i dodira s potrošačima vodi do odluke o kupnji, gdje svaki kanal ima svoju specifičnu svrhu i ulogu. Ključno je da ulovimo u raznim mikromomentima našeg potencijalnog kupca jer danas svatko živi ubrzano i najčešće nema vremena uzeti za nešto konkretno istražiti već to radi, dok čeka autobus, dok je na kavi ili nekom drugom prilikom.

Zaključak

Kao stručnjaci, naša je dužnost razumjeti kako najbolje koristiti svaku platformu za odgovarajuće dijelove prodajnog lijevka. Google je neizostavan za donji dio lijevka, gdje je namjera kupnje jasna i prisutna. Društvene mreže, pak, igraju vitalnu ulogu u gornjem dijelu lijevka, povećavajući svijest i utječući na odluke koje se kasnije kristaliziraju kroz pretrage i direktnu interakciju s Google oglasima. Korištenjem ove strategije, možemo maksimalno iskoristiti potencijal svake platforme, osiguravajući da se naši marketinški napori pretoče u mjerljive rezultate. Ovo naravno nije pravilo ali u većini slučajeva je tako. Na nekim projektima bolje rezultate ima neka druga paltforma ali sve je to individualno i postoji neki razlog za to.

Arbona logo

Arbona Club prijava

Prednosti Arbona Club-a koje vas očekuju

Za više informacija i prijavu u Arbona Club kontaktirajte nas!

Kontaktirajte nas
Elena Majer