Digitalno oglašavanje u Hrvatskoj raste više od Europskog prosjeka

IAB Europe AdEx Benchmark 2023

Objavljeno: 30.07.2024. | 2 minute čitanja

Digitalno oglašavanje u Europi nastavlja svoj nevjerojatan rast unatoč ekonomskim izazovima. Prema IAB Europe AdEx Benchmark izvještaju za 2023. godinu, europsko tržište digitalnog oglašavanja zabilježilo je rast od 11.1%. U Hrvatskoj se očekuje još veći rast od 13% ove godine, što pokazuje da hrvatsko tržište prati europske trendove i pruža velike mogućnosti u digitalnom oglašavanju.

Rast Digitalnog Oglašavanja

Europsko tržište digitalnog oglašavanja zabilježilo je impresivan rast od 11.1% u 2023. godini. Ovaj rast je postignut unatoč ekonomskim izazovima, uključujući visoke kamatne stope i inflaciju.


Dijagram rasta digitalnog oglašavanja
Izvor: IAB Europe AdEx Benchmark 2023



Tržišni Potencijal u Hrvatskoj

Hrvatska je među zemljama koje su zabilježile značajan rast u digitalnom oglašavanju u 2023. godini, čak 17,2% što je među najvišima u Europi. Također očekuje se rast od 13% u 2024. godini, što je iznad europskog prosjeka i pokazuje veliki potencijal za digitalne kampanje i usluge.


Dijagram raasta digitalnog oglašavanja prema zemljama
Izvor: IAB Europe AdEx Benchmark 2023

Poboljšanje kamatnih stopa i ekonomska stabilizacija doprinijeli su rastu povjerenja oglašivača za ulaganje u digitalno oglašavanje. Ovaj trend je vidljiv i na hrvatskom tržištu, gdje su oglašivači sve više spremni ulagati u digitalne kanale.

 

Nove digitalne mogućnosti

Jedan od najbrže rastućih formata u digitalnom oglašavanju je audio oglašavanje. Audio formati, uključujući podcastove i streaming usluge, zabilježili su značajan rast. Naravno display, search i social oglašavanje dominiraju u potrošnji na digitalne kanale.


Dijagram rasta korištenja različitih formata u digitalnom oglašavanju.
Izvor: IAB Europe AdEx Benchmark 2023
 

Digitalno oglašavanje u Hrvatskoj je u uzletu, s očekivanim rastom od 13% ove godine. Ovo je pravo vrijeme za tvrtke da povećaju svoja ulaganja u digitalne kanale. Ulaganjem u različite digitalne formate, poput display, search i social oglašavanja, možete osigurati veći doseg i angažman svojih ciljanih korisnika. Uspjeh u digitalnom oglašavanju leži u prilagodljivosti i inovaciji, stoga budite otvoreni za nove formate i strategije.


Za dodatne savjete i pomoć u implementaciji digitalnih kampanja, slobodno nas kontaktirajte.

Arbona logo

Standard članstvo Arbona Cluba je besplatno. Prijavite se za dodatan sadržaja o digitalnom marketingu.

Prijava / Registracija ovdje
Elena Majer