Objavljeno: 26.09.2014. | 2 minute čitanja
Prema zadnjem istraživanju Nore Ganim Barnes u Centru za istraživanje marketinga na Sveučilištu u Massachusetts-u, na listi Fortunea od 500 prvih tvrtki u svijetu, 157 njih (31%), koristi blogove. Dvije tvrtke od top pet tvrtki na listi od top 500 Fortune-a za 2014. godinu posjeduju blog, a to su Wal-Mart i ExxonMobil dok Chevron, Apple i Berkshire Hathaway ne koriste.
U 2011. godini isto istraživanje pokazalo je da 23% tvrtki s liste Fortunea je koristilo blog, a već 2012. godine je ta brojka narasla na 28% te 2013. godine na 34%, zatim pad ove godine.
Analiza je pokazala da većina tvrtki koja se odluči voditi blog rade to regularno i efektivno. To znači da se objavljuju novi sadržaji, imaju mogućnost komentiranja odnosno primaju komentare, imaju RSS izvore, te se možete pretplatiti na njih.
Korištenja bloga varira ovisno o industriji. Primjerice 44% specijalnih maloprodajnih tvrtki imaju korporativni blog, dok samo 7% tvrtki koje se rudarstvom i vađenjem sirove nafte posjeduju blog, a tvrtke koje ne posjeduju blog su željeznice i plinovod.
Blogovi prema industriji | Broj tvtki koje koriste blog | Postotak |
Specijalna maloprodaja | 11/25 | 44% |
Hrana | 4/13 | 31% |
Kemikalije | 3/15 | 20% |
Komercijalne banke | 3/18 | 17% |
El. energija i gorivo | 2/23 | 9% |
Rudarstvo i vađenje nafte | 1/15 | 7% |
83% tvrtki s liste Fortune 500 imaju korporativni Twitter račune s objavom u zadnjih 30 dana, što je povećanje od 6% u odnosu na prethodnu godinu. Sedam od deset tvrtki (Wal-Mart Stores, Exxon, Chevron, Phillips 66, General Motors, General Electric, and Ford Motors) konstantno objavljuju sadržaj na društvenim mrežama dok Berkshire Hathaway, Apple i Valero Energy ne objavljuju.
80% tvrtki s liste Fortune 500 imaju Facebook račun što je povećanje za 10% u donosu na prošlu godinu. Sve tvrtke iz top deset imaju Facebook stranice.
67% tvrtki ima svoj youTube kanal te i svih top deset tvrtki s liste.
97% tvrtki je prisutno na LinkedIn, što je najveća prisutnost u odnosu na sve društvene mreže.
Standard članstvo Arbona Cluba je besplatno. Prijavite se za dodatan sadržaja o digitalnom marketingu.
Niste registrirani? Popunite podatke za prijavu u Standard članstvo Arbona Cluba.
Zahvaljujemo na prijavi i registraciji.
Sada ste član Standard Arbona cluba.
Uživajte u našem sadržaju te nas za dodatna pitanja kontaktirajte.
Kontakt podatke pronađite u podnožju naše stranice.