Česta pitanja

Google Ads

Zašto mi se oglas ne prikazuje stalno, već povremeno?

"We’re only showing your ad occasionally because of your budget."

Nakon ovakve poruke u AdWordsu, ljudi obično počnu plakati i zvati u pomoć. To je, na kraju krajeva, i najčešća poruka koja se pojavljuje kada se oglase ne prikazuje stalno, već povremeno.

Postoji mnogo razloga zašto se oglasi ne prikazuju stalno, a u nastavku donosimo one najčešće.

No, ono što na samom početku treba zapamtiti je da se za provjeru oglasa uvijek treba koristiti Google Ad Preview Tool. Ovaj alat ne broji impresije prilikom pregleda oglasa te ne utječe na rezultate (npr. CTR). Također, Ad Preview Tool još preciznije pokazuje gdje se oglasi prikazuju pošto njegovi rezultati nisu pod utjecajem Googleove povijesti pretraživanja.

Kako se ne bi prijevremeno potrošio budžet za određeno razdoblje najlakši način je ograničiti dnevni budžet na željeni iznos.


1) Potrošeni budžet


Često ljudi znaju na par dana zaboraviti na svoj AdWords account, a onda se čude kada im se oglasi ne prikazuju.

Budžet se potroši. I to jako brzo. Pogotovo ako se potrošnja ne provjerava svakodnevno.
 


2) Pauzirane kampanje


Pred 3 mjeseca ste pauzirali kampanju zbog loših rezultata?

Odlično, no ona se neće sama ponovno aktivirati.

Također, možda ste odredili početni i završni datum trajanja kampanje te ste zaboravili da je to razdoblje prošlo.


Nakon pauziranja kampanje na neko vrijeme, potrebno ju je kasnije ponovno aktivirati.
 


3) Ograničeni dnevni budžet


Borite se sa zadržavanjem unutar budžeta za određeno razdoblje? Jedan od najlakših načina je ograničiti dnevni budžet na željeni iznos.

No, u tom slučaju AdWords pokušava vaš pravilno rasporediti kroz cijeli dan. A to naravno dovodi do toga da se vaš oglas ne prikazuje stalno, već povremeno.
 


4) Lokacijsko targetiranje


Vaši vam se oglasi možda ne prikazuju zbog vaše lokacije.

Ciljati možete samo gradove i države u kojima se ne nalazite.

Oglasi se obično prikazuju temeljem vaše IP adrese ili namjere pretražitelja, te će se zbog toga malo vjerojatno prikazati za ne-targetiranu lokaciju.



5) Konflikti negativnih ključnih riječi


Negativna ključna riječ može spriječiti vašu željenu ključnu riječ da aktivira oglas.

Ta negativna ključna riječ je možda postavljena kao broad match ili phrase match term koji odgovara dijelu vaše promatrane ključne riječi.

Također, često se zna dogoditi i da je exact match negativna ključna riječ dodana slučajno.

Arbona logo

Standard članstvo Arbona Cluba je besplatno. Prijavite se za dodatan sadržaja o digitalnom marketingu.

Niste registrirani? Popunite podatke za prijavu u Standard članstvo Arbona Cluba.

Arbona logo

Registracija korisnika

Arbona logo

Zahvaljujemo na prijavi i registraciji.

Sada ste član Standard Arbona cluba.

Uživajte u našem sadržaju te nas za dodatna pitanja kontaktirajte.

Kontakt podatke pronađite u podnožju naše stranice.

Elena Majer