Zašto je to važno istaknuti? Zato što promjene koje napravite na svojoj web stranici ne moraju se odmah vidjeti, iako Google neprestano poboljšava svoje algoritme tražilice. Ponekad Google uzima u obzir promjene u samo nekoliko minuta, ponekad mu treba nekoliko dana, a u nekim slučajevima nekoliko tjedana ili mjeseci. Algoritam odlučuje o svemu i na njega se ne može utjecati.
Ulaganje u kvalitetnu novu web stranicu s visokokvalitetnim tekstom, slikama i dobrim oglašavanjem definitivno se isplati. Međutim, možda ćete se iznenaditi kad ustanovite da nakon što izradite novu web stranicu ne pronalazite ju u Google rezultatima pretraživanja. Potrebno je neko vrijeme da otkrijete postoji li zaista vaša web stranica. Čak i ako ju Google registrira to nije garancija da će se prikazati na stranici rezultata pretraživanja.
Google je oprezan pri procjeni web stranica u smislu autoriteta i vjerodostojnosti. Budite strpljivi u svojim naporima da dobijete povjerenje Google-a jer Google još uvijek više vjeruje “starijim” odnosno dulje postojećim web stranicama. Međutim, ove web stranice morale su godinama graditi Google-ovo povjerenje. Samo je pitanje vremena kada ćete dobiti njegovo povjerenje i stabilnu poziciju u rezultatima pretraživanja.
Za Google postoje manje pouzdane web stranice koje vrlo brzo postaju popularne i stoga ih Google prati. Google takve stranice prije ili kasnije kažnjava zbog kršenja Kodeksa ponašanja na Internetu. Web stranice gube svoj položaj i premještaju se na niže položaje te su u nekim krajnjim slučajevima u potpunosti izuzete iz SERP-ova.
Prilikom rada SEO optimizacije ne biste trebali zaboraviti na konkurente. Vaši konkurenti mogu razmišljati točno poput vas i učinit će sve da zadrže SEO aktivnosti i zauzmu prvo mjesto u rezultatima pretraživanja. Stoga je potrebno redovito analizirati web stranice konkurencije kako bi se pronašle njihove slabosti i nedostaci. Učinite sve potrebne korake kako biste se zadržali na najvišim pozicijama rezultata pretraživanja.
Ako je konkurencija jaka možda ćete pronaći nekoliko razloga zbog kojih ne možete preteći konkurentne web stranice. Npr. ako ste odabrali vrlo jaku konkurentnu industriju u kojoj nemate šanse prestići web stranice koje su već dulje na tržištu uspostavljene i još uvijek imaju jake pozicije u rezultatima pretraživanja. Ili ako ste odabrali pretjerano konkurentne ključne riječi s kojima se ne možete natjecati. Mogu biti i drugi razlozi. Potrebno ih je analizirati i odabrati pravu strategiju za isticanje iznad konkurencije i bolje rangiranje u rezultatima pretraživanja.
Međutim, može se dogoditi da je konkurencija toliko jaka da nije moguće doći na prvo mjesto unatoč svim naporima. Ne brinite! Prema istraživanjima, ako se nalazite na prvoj stranici rezultata tražilice, bez obzira na to jeste li na prvoj ili petoj poziciji većina se korisnika navikne kliknuti na prvih nekoliko veza u rezultatima pretraživanja i usporediti proizvode i usluge koje nude.
Zaključak
Kako biste izvukli maksimum iz svog SEO potencijala,
iskoristite prilike koje dolaze za bolje rangiranje u rezultatima pretraživanja, privucite što više posjetitelja te se dugoročno odlučite raditi SEO.
SEO nije jednokratni postupak nego
dugotrajan i
trajan proces poboljšanja. Dakle, ako želite biti uspješni, potrebno je raditi SEO optimizaciju redovito. Osim dobro izvršenog posla, SEO traži i dobru dozu strpljenja. Nagrade za sav naporan rad i strpljenje su povećana vidljivost vaše web stranice, bolji rezultati pretraživanja, zadovoljni kupci i u konačnici veća dobit.
Sve novosti o SEO trendovima potražite u našim
SEO člancima, a ako ne znate kako započeti svoju SEO optimizaciju i kako poboljšati svoju poziciju na Google tražilici pretraživanja,
slobodno nas kontaktirajte i posao prepustite rukama stručnjaka! :)