Objavljeno: 20.11.2015. | 2 minute čitanja
Marketing putem socijalnih medija (društvenih mreža) je proces promoviranja vaše web stranice ili poslovanja putem socijalnih internet kanala. Spada u moćnu strategiju kojom ćete osigurati linkove, pažnju i veću posjetu vašoj web stranici. Oglašavanje na socijalnim mrežama može vam donijeti veliki broj posjetilaca i onih koji će postati vaši stalni klijenti.
Koje su koristi za vaš web od promocije na društvenim mrežama
Autoritet neke web stranice uvećava se porastom prirodnih linkova s domena od povjerenja kao što su Facebook, Twitter, Instagram itd. Pretraživači vole prirodne linkove za razliku od plaćenih. Ako dobro strukturirate vašu web stranicu vrlo je vjerovatno da ćete biti dobro rangirani na pretraživačima za neke konkurentne ključne riječi što vašem webu može donijeti veću posjetu.
Neki ljudi smatraju da društveni news portali šalju samo beskorisne posjetioce, odnosno posjetioce koji samo otvore stranicu s linka, te ju odmah napuste. Nemojte biti u zabludi da ovi posjetioci nemaju interes za određeni web. Oni se veoma često vraćaju pa čak i postaju stalni čitaoci samo ako im se poklope interesi s temom weba. Ako se vaš web kompletno podudara s interesima posjetioca nekog socijalnog medija postoji velika vjerojatnost da ste pronašli izvor stalne posjete jer posjetioci socijalnih mreža su vaš web prepoznali kao koristan i ubuduće će ispratiti svaki vaš novi članak.
Kako mi društvene mreže mogu pomoći da zaradim novac?
Direktno ne, ali zato, indirektno da. Svaki web ili tvrtka koja teži razvoju i postaje profitabilna, zahtjeva ključnu podršku od onih koji su voljni kupiti proizvod-uslugu ili da preporuče drugima. Što je veći broj ljudi koji podržavaju ono čime se bavite, to se brže informacije prenose o kvaliteti vašeg proizvoda/usluge, tj. vaše web stranice.
Marketing na društvenim mrežama je odličan način da privučete pažnju ljudi i dovedete ih na vašu web stranicu kako bi se upoznali sa proizvodom/uslugom koju nudite. Popularnost vašeg weba će neprekidno rasti onog trenutka kada skupite grupu ljudi koja je spremna da reagira (kupi-preporuči-komentira) ono što vi nudite.
Stranice poput Facebook-a, Twitter-a, YouTube-a, imaju veću vrijednost jer sadrže kvalitetnije linkove, sadržaj i bolje su pozicionirani na pretraživačima, a to direktno utječe na potencijal vašeg weba da zaradi novac.