Objavljeno: 19.02.2024. | 3 minute čitanja
Google i Yahoo su, od 1. veljače 2024., uveli promjene koje su revolucionalizirale e-mail marketing, posebice utječući na strategije e-mailova marketinške prirode. S ciljem povećanja sigurnosti i autentičnosti e-mail komunikacije, ova inicijativa će zahtijevati usvajanje nove prakse i tehnologije. Međutim, osim što predstavljaju izazove, ove promjene nude i priliku za poboljšanje kvalitete e-mail marketinga. Svi marketingaši morat će postati inovativniji i usredotočeniji na pružanje stvarne vrijednosti svojim primateljima. Na taj način, Google i Yahoo ne samo da podižu standarde za slanje e-mailova već i potiču transparentnost i sigurniju digitalnu komunikacijsku okolinu, sa željom da se zaštiti krajnji korisnik njihovih usluga.
E-mail marketing možemo podijeliti u tri kategorije: promociju proizvoda i usluga, B2B mailovi i B2C spammeri.
Ono što Google i Yahoo žele postići jest ovu treću kategoriju, B2C spammere, koji šalju mailove na milijune adresa bez prethodne pretplate, nepotrebno zatrpavaju sandučiće te ne nude mogućnost otkazivanja iste, u potpunosti ukloniti s njihovih platformi i blokirati kako više ne bi provodili takve aktivnosti.
No, bez obzira što se možda ne nalazite u toj kategoriji, ne znači da niste zahvaćeni novim pravilima. S povećanjem zahtjeva za autentifikaciju i potvrdu e-mail domena, morat ćete uložiti dodatne napore u osiguranje da vaši mailovi zadovoljavaju nove standarde. To uključuje usvajanje strožih protokola za sigurnost e-maila kako bi se izbjeglo označavanje poruka kao spam. Osim toga, implementacija transparentnih mehanizama za odjavu ne samo da će izbjeći potencijalne kazne nego će i promovirati otvoreniju komunikaciju s primateljima. Poštivanje ovih novih pravila ne samo da će smanjiti rizik od završetka u spam folderima, već će i pomoći u izgradnji snažnijeg povjerenja među korisnicima. Naposljetku, ove promjene potiču nas da se više usmjerimo na korisnike, naglašavajući važnost slanja relevantnih i vrijednih sadržaja koji stvarno odgovaraju interesima i potrebama primatelja.
Promjene koje Google i Yahoo uvode u 2024. godini predstavljaju priliku za sve marketing stručnjake da preispitaju i poboljšaju svoje strategije e-mail marketinga. Prilagođavanjem novim pravilima, ne samo da ćete ostati u skladu s najnovijim praksama, već ćete i izgraditi snažnije i transparentnije odnose s vašom publikom
Prednosti Arbona Club-a koje vas očekuju
Za više informacija i prijavu u Arbona Club kontaktirajte me!