Svaki mjesec tim za Google Ads Research and Insights istražuje skupove podataka o milijardama nedavnih upita pretraživanja i ponašanja potrošača kako bi otkrio ključne trendove. Nedavna istraživanja pokazuju kako se tvrtke pripremaju za povratak zaposlenika u urede, a sve više ljudi je u potrazi za novim poslovima. Unatoč optimizmu tih pretraživanja ljudi su i dalje zabrinuti zbog potrošnje.
Istražuju se novi poslovi i nove mogućnosti
Istraživanja obavljena unazad trideset dana pokazuju da ljudi u cijelom svijetu, unatoč pandemiji, gledaju naprijed i istražuju mogućnosti unaprjeđenja karijere.
Tvrtke se, s druge strane, sve više vraćaju obavljanju posla iz ureda, što nudi i veće mogućnosti zapošljavanja. Zamijećen je porast u pretraživanju pojmova prijava za posao, ravnoteža između poslovnog i privatnog života, follow-up mail nakon intervjua i kako napisati ostavku.
Potrošači također traže više jasnoće o zahtjevima za međunarodna putovanja nakon pandemije, sa sve većim brojem pretraživanja za pojmove: zahtjev za izdavanje putovnice, zahtjev za vizu, međunarodna putovanja.
Kupuje se, ali u second-handu i na rate
Istodobno, i dalje se troši, a pretraživanja uključuju kredite za studente, second-hand shop i aplikacije buy now - pay later.
Unatoč globalnom zatopljenju, brinemo i za okoliš
Sve se više pretražuju i termini održivost, mogućnost volontiranja u blizini i okoliš.
A što se pretražuje u Hrvatskoj?
Možemo reći da su godišnji odmori uzeli maha pa tako Hrvati u srpnju, ali i stranci, pretražuju stanje na cestama, HAK, kamere na autocesti i restorane. Također, ako nas je nešto okupiralo, to su svakako Olimpijske igre. Donosimo 25 najtraženijih pojmova u Hrvatskoj u posljednjih 30 dana:
Dinamo legia
Matea Jelić
Tokyo 2020.
Medalje na Olimpijskim igrama 2020.
Olimpijske igre
Afganistan
Olimpijske igre 2021.
Oliver Dragojević
Outer banks
HNL
Messi
Google übersetzer
Bild
Dinamo
Wetter morgen
HAK stanje na cestama
RTV SLO
Krone
Potres danas
Restaurant
Übersetzer
MMC
HAK
HAK kamere
Stanje na cestama
Podsjetimo, na teritoriju Republike Hrvatske, u 2020. najtraženiji su pojmovi bili: Koronavirus, Google Classroom, Office 365 za škole, Potres Zagreb, Kobe Bryant, e-Propusnica, Izbori SAD, DIP, Joe Biden i Masoni.