Objavljeno: 12.12.2014. | 1 minute čitanja
Slike koje vidimo na socijalnim mrežama koje generiraju mnogo komentara, dijeljenja, pogleda, lajkova itd. su trending sadržaj. Budući da su društvene mreže tako ekspanzivne i popularne, sadržaj možemo mnogo lakše prikazati našem korisniku.
Ne smijemo miješati virusni sadržaj s trendovskim sadržajem. Ako ste vidjeli istu sliku nekoliko puta od nekoliko Vaših prijatelja s liste u posljednjih par dana, onda je ta slika u trendu te je to trendovski sadržaj.
Zašto vizualni sadržaj?
Najbolje je koristiti trendovski sadržaj jer znamo da ćemo privući pažnju korisnika slikama koje su već popularne te je to prednost koju je dobro iskoristiti. Primjerice na svoj blog post možete postaviti trendovsku slike te kad objavite post na socijalnim mrežama, pojavit će se ta slika te će zainteresirati korisnika jer je to već negdje vidio. Pratiti trendove može biti vrlo korisno te će upravo te s vremenom dobiti iskustvo i osjećaj što najbolje djeluje na korisnike, a da prati vašu temu sadržaja.
Kako pronaći trendovski sadržaj?
Najlakše ga je pronaći na društvenim mrežama poput Facebook-a, Twitter-a, Google Plus-a, Instagram-a, Pinterset-a itd. Pretražite ono što Vas zanima te počnite pratiti stranice koje konstantno postavljaju dobar sadržaj. Njih je uvijek dobro pratiti jer ćete dobiti dobre ideje za svoj sadržaj i za Vaše objave koje će biti u trendu i zanimljive korisnicima.
Nije sav vizualni sadržaj baziran na slikama, već su to i video klipovi, slideshow, kratki stripovi itd. Vašim pratiocima ili korisnicima možete prikazivati sadržaju različitim formama. Bitno je da sadržaj bude zanimljiv i trendovski te da se često objavljuje.