Objavljeno: 29.08.2014. | 2 minute čitanja
Pretraživanje putem mobilnih uređaja povećava se eksponencijalno zadnjih par godina te je mobilno oglašavanje postalo bitan dio u Internet marketingu. Mobilno oglašavanje na tržištu značajno je teže voditi i kontrolirati nego obične AdWords kampanje. Oglašivači bez jasne mobilne strategije oglašavanja naići će na mnoge probleme te neće uspjeti ispuniti svoj cilj. U nastavku su savjeti na koji način voditi kampanju za mobilne uređaje te opcije na koje treba obratiti pozornost kako bi se Vaša kampanja izvodila što bolje.
Koristite licitacije namijenjene za mobilne uređaje
Cijene mobilnih licitacija porasle su za 150% od 2012. godine i nastavljaju rasti, ali još uvijek su niže u odnosu na pretraživanja na računalo, stoga treba iskoristiti taj potencijal dok su cijene relativno niske. Oglašivači mogu kontrolirati svoje mobilne licitacije svojih ključnih riječi i to na razini grupe ili kampanje. Da biste to mogli morate ići na „Settings“ i zatim „Devices“. Ovdje možete sniziti ili povećati svoje licitacije na računalu, tabletima i mobilnim uređajima.
Koristite oglase za mobilne uređaje
Možete kreirati oglase koji su namijenjeni samo za mobilne uređaje te se prikazuju samo na njima. Ovu opciju dobro je iskoristiti jer za sada malo njih to koristi, stoga se možete istaknuti u odnosu na konkurenciju. Najbolji mobilni oglasi uključuju:
mobilni oglas dovodi korisnika na mobilnu odredišnu stranicu (stranica koja ima responsive dizajn)
sadržaj na stranici je kratak i jezgrovit
upotrijebiti proširenja za poziv(call extension)
Koristiti sva dostupna proširenja (extensions)
Znate da dodaci povećavaju CTR te je Google nedavno potvrdio da utječe dobro i na ocjenu kvalitete (quality score). Ako trenutno ne koristite proširenja, tada imate niži CTR i ocjenu kvalitete na računalima i mobilnim uređajima. Možete koristiti proširenja lokacije, proširenje poziva, proširenje adrese i lokacije.