Što je online recenzija?
Online recenzija je
online iskustvo korisnika pri kupnji proizvoda ili korištenja određene usluge.
Potencijalni kupci sve više vjeruju ostavljenim recenzijama drugih korisnika i prema njihovim preporukama odlučuju žele li ili ne žele kupiti proizvod ili uslugu. Dobra, jasna i pozitivna recenzija najčešće je put do prodaje.
Sve češće korisnici i kupci online putem daju svoje mišljenje i ocjenjuju kupljeni proizvod, dobivenu uslugu ili drugu činjenicu koju imaju o poduzeću. Bolja online recenzija vodi i do veće prodaje čime se danas i vode mnoga poduzeća.
Istraživanja pokazuju da sve veći broj kupaca pročita ostavljenu recenziju o proizvodu na internetu prije nego što se odluči završiti kupnju, a svake godine taj postotak ljudi se povećava koji pri kupnju traže drugo mišljenje. Dobra recenzija potiče i završava prodaju.
Od nedavno se može reći da je i pisanje recenzija vještina koja se uči, a dobra recenzija sadrži 7 elemenata:
- Opis proizvoda
- Slike
- Korisnost
- Uvid u korištenje proizvoda
- Negativne strane
- Shopping iskustvo
- Zašto preporučujete proizvod