Česta pitanja

Internet marketing

Što je online recenzija?

Online recenzija je online iskustvo korisnika pri kupnji proizvoda ili korištenja određene usluge.

Potencijalni kupci sve više vjeruju ostavljenim recenzijama drugih korisnika i prema njihovim preporukama odlučuju žele li ili ne žele kupiti proizvod ili uslugu. Dobra, jasna i pozitivna recenzija najčešće je put do prodaje.

Sve češće korisnici i kupci online putem daju svoje mišljenje i ocjenjuju kupljeni proizvod, dobivenu uslugu ili drugu činjenicu koju imaju o poduzeću. Bolja online recenzija vodi i do veće prodaje čime se danas i vode mnoga poduzeća.

Istraživanja pokazuju da sve veći broj kupaca pročita ostavljenu recenziju o proizvodu na internetu prije nego što se odluči završiti kupnju, a svake godine taj postotak ljudi se povećava koji pri kupnju traže drugo mišljenje. Dobra recenzija potiče i završava prodaju.

Od nedavno se može reći da je i pisanje recenzija vještina koja se uči, a dobra recenzija sadrži 7 elemenata:
    
  1. Opis proizvoda
  2. 
  3. Slike
  4. 
  5. Korisnost
  6. 
  7. Uvid u korištenje proizvoda
  8. 
  9. Negativne strane
  10. 
  11. Shopping iskustvo
  12. 
  13. Zašto preporučujete proizvod
Arbona logo

Standard članstvo Arbona Cluba je besplatno. Prijavite se za dodatan sadržaja o digitalnom marketingu.

Niste registrirani? Popunite podatke za prijavu u Standard članstvo Arbona Cluba.

Arbona logo

Registracija korisnika

Arbona logo

Zahvaljujemo na prijavi i registraciji.

Sada ste član Standard Arbona cluba.

Uživajte u našem sadržaju te nas za dodatna pitanja kontaktirajte.

Kontakt podatke pronađite u podnožju naše stranice.

Elena Majer