Česta pitanja

Google Ads

Što je CTA gumb i koje su najbolje prakse?

CTA ili Call to action gumb je element web stranice koji često može biti detalj koji čini razliku, ali nikada se ne smije natjecati s ostalim elementima na stranici. Što se pod time misli?

Pozivi na akciju ono su što realizira prodaju, generira potencijalne klijente i povećava prihod, pa se upravo zbog toga ne bi smjeli natjecati za pozornost s drugim, manje važnim elementima na stranici.

Poziv za akciju bi trebao biti okružen bijelim, čistim prostorom ili upečatljivim prostorom koji se odmah uočava, a svaka landing stranica zaslužuje imati samo jedan CTA gumb!

Gdje smjestiti CTA gumb?

Kada se govori o mjestu gdje je najbolje da smjestiti CTA gumb osnovna ideja je da ga postavite direktno na put korisnika. Rasporedite sadržaj landing stranice i CTA gumb tako da prate prirodni tijek čitanja koji u konačnici usmjerava na poziv za akciju.

Zapravo je cilj postaviti CTA gumb na mjesto gdje će korisnik sljedeće pogledati, a nakon toga i kliknuti.

Najbolje prakse kako koristiti CTA gumb:

  • Koristiti zanimljiv tekst (naziv CTA gumba) - “Isprobajte naš GDS konektor potpuno besplatno”
  • Boja CTA gumba - gumbi kontrastnih boja
  • Oblik CTA gumba - zaobljeni ili gumb s kvadratnim rubovima
  • Veliki i čitljiv tekst - tekst dovoljno velik da privuče pažnju, ali ne toliko velik da u potpunosti preplavi ostatak sadržaja
  • Duljina teksta unutar CTA gumba - ne treba ići od ruba do ruba stranice
  • Tekst na CTA gumbu pišite u 1. licu
  • Stvorite osjećaj hitnosti - “Prijavite se i iskoristite 50% popusta samo danas!”
  • Hijerarhija - ako uz CTA gumb ima dodatnih gumbi na stranici, neka oni privlače manje pažnje od glavnog CTA gumba
  • Grafika u CTA gumbu - male strelice ili grafike na CTA gumu mogu pozitivno utjecati
  • Slijedite prirodni tijek korisnika - CTA gumbi trebali bi se pojaviti na odgovarajućim mjestima koja se poklapaju s iskustvom korisnika
  • Proširite bijeli prostor oko CTA gumba
  • Testirajte CTA gumb - testiranje je apsolutno neophodno, npr. A / B testiranje.
Arbona logo

Standard članstvo Arbona Cluba je besplatno. Prijavite se za dodatan sadržaja o digitalnom marketingu.

Niste registrirani? Popunite podatke za prijavu u Standard članstvo Arbona Cluba.

Arbona logo

Registracija korisnika

Arbona logo

Zahvaljujemo na prijavi i registraciji.

Sada ste član Standard Arbona cluba.

Uživajte u našem sadržaju te nas za dodatna pitanja kontaktirajte.

Kontakt podatke pronađite u podnožju naše stranice.

Elena Majer