Objavljeno: 24.01.2017. | 2 minute čitanja
Od 100 korisnika koji posjete vašu web-stranicu, njih više od 97% ne ostavi nikakve kontakt podatke te se
zauvijek izgubi mogućnost da ti korisnici postanu leadovi ili čak potencijalni kupci. Istraživanja (Nielsen) su pokazala da većina korisnika na web-stranici ostaje kraće od 59 sekundi te da 55% posjetitelja pretražuje web-sadržaj kraće od 15 sekundi (Chartbeat).
Stoga je iznimno važno iskoristiti to kratko vrijeme te pokušati privući pažnju i interes korisnika u tih kritičnih 15 sekundi. To je ključna
faza customer journeya - awareness faza u kojoj se korisnik istražuje te se na općenitoj razini upoznaje s izazovima, ali i mogućnostima za rješenje svog problema.
S aplikacijom Riportus nudimo vam i drugu mogućnost - saznajte tko su bili posjetitelji vaše web-stranice, otkuda dolaze, koje su ih podstranice na vašoj web-stranici najviše interesirale te djelujte u skladu sa identificiranim uzorkom ponašanja.
ŠTO JE TO RIPORTUS?
Naša aplikacija Riportus pruža upravo tu mogućnost - identificirati oko trećinu tih korisnika i iz kojeg poduzeća dolaze te si time značajno povećate broj potencijalnih kupaca i leadova. Ostale prednosti korištenja Riportus aplikacije u vašem poslovanju možete pročitati i na
službenom blogu.
Riportus vas svakoga dana obavještava putem e-maila koji su najvažniji potencijalni kupci (odnosno iz kojeg su poduzeća najviše zainteresirani za vaše usluge) dok pri tome možete definirati po kojim kriterijima će Riportus slati potencijalne poslovne prilike na vašu e-mail adresu. Kada ste filtrirali poduzeća koje vas zanimaju po npr. datumu posjeta, dužini posjeta, izvoru ili državi iz koje dolazi i slično, možete prijeći u iduću fazu te gledati detaljnije informacije o točno određenom poduzeću (koje podstranice su gledali, koliko puta su bili na vašoj web stranici u definiranom periodu, koliko dugo su gledali pojedinu usluga itd.).
KORAK 1
Nakon što se registrirate pomoću
linka i potvrdite vašu e-mail adresu, moći ćete se logirati u aplikaciju pri čemu trebate spojiti vaš Google Analytics račun s Riportusom.
KORAK 2
Nakon što ste spojili vaš Google Analytics račun s Riportusom, sljedeći korak je odabir Analytics entiteta za koje želite dobivati popis poduzeća koje su posjetile vašu web stranicu.
KORAK 3
Sada je Riportus počeo prikazivati podatke o poduzećima te možete filtrirati popis ili pogledati detaljnije informacije o nekom pojedinom poduzeću.
Da zaključimo,
Riportus je aplikacija namijenjena B2B prodaji čija je svrha dobivanje prave informacije u pravo vrijeme te mogućnost širenja svoje baze potencijalnih klijenata, a sve s ciljem ostvarivanja dodatne prodaje prema postojećima klijentima.
Registrirajte se odmah i koristite Riportus 30 dana besplatno. Za sva dodatna pitanja, posjetite službenu
kontakt web-stranice Riportusa ili se obratite na e-mail: podrska@riportus.com ili telefonom na broj 01/ 64 65 754.