Remarketing liste za pretraživačke oglase

Objavljeno: 11.12.2014. | 2 minute čitanja

Internet se svakim danom sve više širi. Svaki dan moguće je saznati sve više informacija. Ako kupujemo neki proizvod imamo mnogo različitih ponuda. Zato korisnik u današnje vrijeme dodatno istražuje proizvod prije kupnje i u prosjeku posjeti 2-4 puta neku Web lokaciju prije završne kupnje. Tu se pojavljuju remarketing liste za pretraživačke oglase kojima oglašivač dobiva drugu priliku da privuče korisnika. Remarketing liste za pretraživačke oglase pomažu da svoje oglase prikažete korisnicima koji su već ranije pokazali interes za Vaše proizvode. U ovom postu ću opisati neke savjete iz prakse.
 

Postavljanje kampanje

Praksa pokazuje da je remarketing najbolje započeti sa stavljanjem oznaka (tagova) na sve stranice neke Web lokacije kako bi što više saznali o ponašanju korisnika na Web stranicama. Oznake treba postaviti i na desktop verziju Web lokacije i na mobilnu ako postoji. Kako ne bi gubili previše vremena postavljenjem oznaka na svaku podstranicu posebno preko kodova, preko Google Tag Manager-a oznake se mogu implementirati puno brže.
 

Segmentiranje korisnika

Na temelju postavljenih oznaka možemo saznati više o ponašanju korisnika pa se na temelju tih podataka mogu napraviti remarketing liste koje su prilagođene pojedinim korisnicima. Tako se npr. može napraviti remarketing lista samo za one korisnike koji su posjetili stranicu za sportske tenisice.

Tri najčešća tipa remarketing lista su “Svi korisnici”, “Korisnici koji su stavili proizvod u košaricu, ali su odustali od kupnje ili pak su počeli ispunjavati formu pa su odustali” i “Korisnici koji su izvršili kupnju”.

U remarketing listi “Svi posjetitelji” se nalaze posjetitelji koji su bili na bilo kojoj stranici. Remarketing lista svih posjetitelja je kreirana automatski i cilj takve remarketing liste je povećati učestalost posjeta i kvalitetu angažmana tih korisnika.

Korisnike koji su stavili proizvod u košaricu, ali su odustali ili su počeli ispunjavati formu pa su odustali možemo segmentirati u drugu remarketing listu. Cilj takve remarketing liste je vratiti iste korisnike kako bi završili ono što su u prošlom posjetu započeli. Takva remarketing lista se može kreirati tako da u nju dodamo sve korisnike koji su dodali neki proizvod ili uslugu u košaricu, a kasnije isključimo one korisnike koji su izvršili kupnju tog proizvoda.

Cilj remarketing liste u kojoj se nalaze korisnici koji su izvršili kupnju je povećanje prodaje postojećim korisnicima. Kreira se dodavanjem svih korisnika koji su se nalazili na stranici “Potvrđena kupnja”.
 

Licitiranje

Jasno je da korisnici koji su u remarketing listi mogu napraviti konverzije od velikog značaja za poslovanje. Zato licitacije u remarketing kampanji moraju biti veće kako bi korisnici vidjeli oglase na najboljim pozicijama te je najbolje ciljati šire ključne riječi.

Podijeli na:
Arbona logo

Arbona Club prijava

Prednosti Arbona Club-a koje vas očekuju

Za više informacija i prijavu u Arbona Club kontaktirajte me!

Nazovi me
Ana Gavrić