Objavljeno: 09.07.2018. | 8 minute čitanja
Google nas već neko vrijeme tlači s novim AdWords sučeljem i novim Google Keyword Plannerom. Staro sučelje malo radi, malo ne, pa se svako malo moramo prebaciti na noviju i bržu verziju AdWords sučelja od kojeg nas pri samom pogledu hvata jeza.
Evo nekoliko bitnih promjena.
Nova nadzorna ploča AdWords sučelja nije nimalo nalik staroj.
Glavni izbornik nalazi na lijevoj strani sučelja, odmah pokraj liste postojećih AdWords kampanja.
I već ovdje možemo otkriti prvu prednost novog izbornika. AdWords sada omogućuje zasebno praćenje Search i Display kampanja. Dakle, nema više potrebe za filtriranjem ili ručnim računanjem koliko nam je preostalo budžeta ovisno o vrsti kampanja.
Kartica Home (početni pregled AdWords računa) zamijenjena je karticom Overview (Pregled) koja je mnogo jednostavnija za baratanje od kartice Home. Overview vam nudi kratak pregled mjernih podataka koje po želji vrlo lako možete personalizirati. S obzirom na to da se pretežito radi o grafičkim podacima, samim potezom miša preko vizualnih prikaza dobivate detaljnije informacije o svakom mjernom podatku.
I prozor za uređivanje se promijenio:
Za sam kraj, nabrojat ćemo nekoliko novih opcija koje vas očekuju u novom AdWords sučelju:
Standard članstvo Arbona Cluba je besplatno. Prijavite se za dodatan sadržaja o digitalnom marketingu.
Niste registrirani? Popunite podatke za prijavu u Standard članstvo Arbona Cluba.
Zahvaljujemo na prijavi i registraciji.
Sada ste član Standard Arbona cluba.
Uživajte u našem sadržaju te nas za dodatna pitanja kontaktirajte.
Kontakt podatke pronađite u podnožju naše stranice.