Objavljeno: 13.03.2015. | 3 minute čitanja
Ako se oglašavate putem Google AdWords-a kako bi ste povećali svoju prodaju, vjerojatno ste primijetili kako konkurencija na ključne riječi u zadnjih par godina konstantno raste. Rezultat toga su veće cijene te je sve teže biti primijećen u moru oglasa. Dobro je biti aktivan i na YouTube-u kako bi korisnici mogli čuti ili saznati više o Vama putem videa.
Oglašavanjem svoje firme na YouTube-u imate priliku povećati svijest o Vašem brandu te privući više potencijalnih klijenata. Ako ga koristite pravilno, otvarate svojem poslovanju brojne prednosti koje YouTube može ponuditi. YouTube klikovi su trenutno višestruko jeftiniji od AdWords klikova te to treba iskoristiti.
U nastavku su navedene neke od prednosti:
Veliki doseg: Pomoću YouTube-a možete doseći najveći postotak populacije od bilo kojeg drugog medija. Po zadnjim statistikama više od 1 milijarde korisnika posjeti YouTube u mjesec dana dok za to vrijeme pogledaju 6 milijardi sati videa.
Svojim videom možete ciljati cijeli svijet, ali samo ako to ima smisla. Video se treba prikazivati Vašoj targetiranoj publici kako se budžet ne bi trošio uzalud.
SEO (optimizacija): Postavljanjem svog videa na YouTube pridonosite optimizaciji Vaše stranice. Istraživanja su pokazala da se 70% videa prikazuje u prvih 100 rezultata na tražilicama. To je vrlo značajno jer skoro svaki korisnik svoju potragu za uslugom ili proizvodom započinje upravo na tražilici. Vjerojatno ste primijetili da se na Google rezultatima često pojavljuju YouTube videi, zato što je Google-u video postao jednako važan i relevantan kao i tekst. To možete iskoristi te povezati svoj tekst na stranici s YouTube videom. Tako ćete imat povratne linkove na Vašu stranicu te će Vaša stranica imati veći autoritet što će Google algoritam primijeti i tako će Vas bolje rangirati u rezultatima.
Činjenica: 60% korisnika klika na prva 3 rezultata na Google-u, a 90% korisnika na prvih 10 rezultata.
YouTube oglašavanje
S YouTube oglašavanjem možete usko ciljati svoju targetiranu publiku za vrlo malo budžeta. Vaš video prikazuje se prije nekog videa kojeg želi korisnik pogledati. Nakon 5 sekundi korisnik ima opciju preskočiti Vaš video ili ga pogledati do kraja. Dobra stvar je što se naplata vrši tek ako netko pogleda barem 30 sekundi Vašeg videa te tako plaćate samo za one korisnike koje stvarno zanimaju Vaše usluge ili proizvodi. Vrlo je važno u početku videa reći sve bitno te zainteresirati korisnika da pogleda video sadržaj do kraja, ako ga ne pogleda do kraja Vama je to onda besplatno, a ono najvažnije rekli ste mu na početku videa.
Korisnike možete ciljati prema:
kategorijama i potkategorijama (npr. hrana, film, glazba, sport…)
interesima (npr. Ljubitelji auta)
vrsti sadržaja (npr. portal o zdravom životu)
spolu i godinama
prema popularnim Web stranicama
ponovni marketing (remarketing) – ciljanje korisnika koji su već pogledali Vaš video
ciljanje po ključnim riječima – ključne riječi koje korisnici unose u YouTube pretrazi
Kampanja na YouTube platformi vrlo je fleksibilna te je podešavanje postavki moguće u bilo kojem trenutku trajanja kampanje. Kampanju je u potpunosti mjerljiva te u bilo kojem trenutku i za bilo koji period možete provjeriti podatke o izvođenju kampanje.
Činjenica:
65% ljudi uče vizualno
30% ljudi uče slušanjem
5 % ljudi uči kinestetički