Budući da je nekoliko dana prije Božića vrijeme je da i mi u vama stvorimo osjećaj hitnosti. Probudite se i iskoristite još ovo malo vremena prije Božića. Nikako nemojte odustati jer nije sve izgubljeno. Ovo su, zapravo i, dani u kojima vaša
Evo 4 načina kako stvoriti osjećaj hitnosti, a da kupcima pritom ne budete previše naporni i odbojni.
Na internetu švrljamo, proučavamo i seciramo svaki artikl do pixela, no kad je vrijeme za kupovinu, zatvaramo laptop, stavljamo mobilni uređaj sa strane i prošećemo se do XY trgovine.
Često se zna dogoditi da stavimo u online košaricu artikle u vrijednosti oko 300-tinjak kuna i onda nam se još zaračuna dodatna dostava od 70 kn. Online shopping nikada nije bio neprivlačniji.
je da ih unaprijed navedete i to odmah tijekom kupovine. Tako ćete smanjiti napuštanje košarice no nećete stvoriti osjećaj hitnosti. Evo nekoliko taktika zbog kojih će
Pokušajte ponuditi besplatnu dostavu na ograničeno vrijeme. Objavite ovu posebnu ponudu na web stranici i postavite
Recimo 4 sata.
teže pada na korisnike od ograničenog vremena jer u slučaju s vremenskim ograničenjem, kupci još uvijek imaju priliku odgoditi kupnju.
(dok za vremenski rok znaju). Upravo zato ograničenje na količinu potiče na veću hitnost.
Ako korisnici znaju da se mogu vratiti i još uvijek iskoristiti prednost besplatne dostave, nastavit će odgađati i odgađati i dalje odgađati kupnju.
ZAPAMTITE: Ne morate gubiti novac kako bi osigurali besplatnu dostavu. Možete postaviti minimalnu vrijednost kupovine za besplatnu dostavu. Ono što je najbolje je da će većina kupaca kupiti dodatne artikle kako bi dosegla potrebnu vrijednost kupovine.
2. Stvorite osjećaj hitnosti ograničenom zalihom proizvoda!
Ograničite zalihu proizvoda
Stvaranje
osjećaja oskudice je jedna od najdjelotvornijih taktika za stvaranje hitnosti.
Jedan od oblika oskudice je isticanje ograničene zalihe proizvoda. Ograničenost stvara iluziju
visoko cijenjenog proizvoda od strane drugih te upravo zbog toga
kupci žure djelovati što prije. Jednostavno ne žele propustiti ovu jedinstvenu priliku (
FOMO - Fear of Missing Out - strah od nestanka).
Ova je taktika obično
najučinkovitija među proizvođačima
mobilnih uređaja koji nude nove serije mobitela u limitiranom izdanju kako bi stvorili dodatni osjećaj uzbuđenosti.
Ponudite jedinstveno izdanje proizvoda kojeg je teško pronaći
Stvari koje su količinski ograničene, povezujemo s dodatnom vrijednošću. Što mislite zašto su dijamanti toliko skupi ili zašto kolekcionari stripova i akcijskih figura prolaze cijelu muku samo da imaju limitirano izdanje XY stripa.
Slično tome,
pustite li samo jednom jedan od proizvoda u opticaj ili
stvorite li posebnu verziju postojećeg proizvoda u ograničenoj količini stvorit ćete
hitnost među korisnicima.
Industrija videoigara to konstantno radi. Na primjer, PS4 se mogao kupiti u limitiranoj seriji Spidermana. Sam je paket došao nešto više, no s konzolom ste dobili videoigricu i konzolu s dizajnom Spidermana.
Budući da ljudi
konstantno žele ono što ne mogu imati, limitirana serija proizvoda podsjeća ih da imaju samo jednu priliku za kupnju.
Što vi možete ponuditi za limitiranu seriju proizvoda? Na primjer, parfem u limitiranoj zlatnoj bočici, najprodavaniju torbu u crvenoj božićnoj boji ili pak možete napraviti limitirani poklon paket koji sadrži tri najprodavanija proizvoda (koji idu zajedno), po posebnoj cijeni.
Istaknite upozorenje skoro rasprodane zalihe proizvoda
Umjesto da na web stranici ističete ukupnu zalihu proizvoda, usmjerite pažnju na
količinu preostalih proizvoda.
Dodajte izraz poput
“Još samo 9 proizvoda na zalihi!”. Što je broj bliži nuli, to je veća hitnost. Tako ćete se osigurati da
korisnici djeluju brzo te da i dalje ostanu zainteresirani za vaš proizvod čak i dok je nedostupan. Na primjer, korisnicima možete dati opciju da ih
obavijestite e-mailom kada će proizvod ponovno biti na zalihi.
3. Stvorite osjećaj hitnosti nagrađivanjem prvih kupaca
Bez obzira o kome je riječ, volimo besplatne stvari. Čak i kada se radi o besplatnoj kemijskoj olovci, veselimo se kao malo dijete.
Ponudite kupcima poklon
Ponudite kupcima poklon (ili popust/kupon)
po završetku kupovine. Ljudski strah od nedostatka nečeg besplatnog stvorit će još veću hitnost da poduzmu akciju, tj. da nešto kupe samo kako bi dobili nešto besplatno.
Ne samo da ćete ovom taktikom
poboljšati odnose s korisnicima već ćete se tako
riješiti promotivnih artikala.
No da bi zaista iskoristili ovu taktiku “besplatnog poklona”,
ponudite ga samo prvim kupcima. Na taj ih način možete označiti kao najvjernije kupce.
Nagradite kupce popustima iz partnerske trgovine
Online korisnici ne kupuju samo u vašoj web trgovini. Oni kupuju od brojnih drugih brendova i tvrtki. Pokušajte potaknuti korisnike da kupuju s vama
nudeći popuste na proizvode iz partnerskih trgovina.
Odlučite li se za ovu taktiku,
premašit ćete sva očekivanja. Online korisnici će dobiti percepciju da se iskreno brinete o kupcima i da moraju
odmah djelovati na ovako rijetku ponudu.
Taj je odnos također uzajamno koristan. Dok šaljete kupce u partnersku trgovinu, također dobivate i kupce iz druge trgovine koji će naknadno povećati konverzije u vašem web shopu.
Kako bi ova taktika funkcionirala, važno je da ponuda iz partnerske trgovine
nadopunjuje vaše proizvode.
Povećajte cijenu proizvoda nakon X prodanih proizvoda
Prije nego što lansirate proizvod, možete potaknuti korisnike da djeluju rano. Na primjer, m
ožete smanjiti cijenu proizvoda za prvih X kupnji.
Ako ograničite broj kupnji po ovoj cijeni, imate veće izglede da će korisnici poduzeti brzu akciju. Dakle u teoriji
nagrađujete korisnike koji su se među prvima odlučili za kupovinu.
Nadalje, to možete učiniti i u nizovima. Za svaku količinu prodanih proizvoda polagano povećavajte cijenu proizvoda. Tako će korisnici dobiti osjećaj da je proizvod ograničen i da ima veliku potražnju.
4. Osjećaj hitnosti stvorite akcijama i promocijama
Božićna je tradicija da darujemo voljene. Iz tog će razloga kupci nekoliko dana prije samog Božića pohrliti u web shopove. Tada je pravo vrijeme da ih privučete akcijama i promocijama.
Ponudite posebnu ponudu samo danas!
Jednodnevne ponude su nešto što nas sve privlači. Na web stranici stvorite
posebnu sekciju “Ponude dana” kako bi korisnici mogli pregledavati isključivo proizvode koji su taj dan na akciji. Tako ćete potaknuti impuls za kupovinom.
Znatiželja kupaca da saznaju kolika je potencijalna ušteda vodi do
pregledavanja i kupnje proizvoda koje inače nikada ne bi imali.
Pošaljite e-mail posljednje prilike
E-mail ostaje jedan od
najmoćnijih marketinških alata. E-mail ima najveći ROI, čak i više od samog online pretraživanja ili sadržaja.
Zapravo,
promotivni e-mailovi mogu
povećati online promet za cijelih 25%!
E-mailom ciljate postojeće korisnike koje možete obavijestiti da je ovo posljednja prilika za iskorištavanje posebne božićne ponude. Ovi e-mailovi su učinkoviti jer
stvaraju znatiželju i strah među čitateljima - emocije koje ih vode do poduzimanja akcije, tj. kupnje.
Zaključak
Poticanje osjećaja hitnosti i postavljanje strogih rokova vrlo je
učinkovit način da prevladamo nagon za odugovlačenjem. Kada kupci imaju vremena za razmišljanje, odgodit će kupnju. Ako ta odgoda traje dugo, zaboravit će na kupnju i neće uopće ništa kupiti.
Ne dopustite da vam se to dogodi! Postoji mnogo načina kako stvoriti hitnost. Možete promijeniti komunikaciju s kojom nudite besplatnu dostavu, pokrenuti promocije i stvoriti popuste. Sve od cijene proizvoda do dizajna i
sadržaja na stranicama s proizvodima mogu utjecati na vašu prodaju.
Nadamo se da smo vam dali nekoliko dobrih taktika za stvaranje osjećaja hitnosti, a samim time i taktika za povećanje konverzija.
A sada
hitno primijenite neke od ovih taktika! Spremni? Idemo!