Arbonina rješenja
Kako bi se ispunio prvi cilj, provedena je analiza i povećanje ključnih riječi (posebice brendiranih), uvedena su proširenja oglasa koja vode na stranice s uočljivim pozivima na akciju (izvršenje narudžbe) koji su kreirani prema jasnom uvidu u ključne točke u trenutku kojih korisnici odustaju od narudžbe. U prvom je mjesecu predložen testni budžet te redovito poboljšanje i praćenje kampanje kako bi se mogli odrediti budući koraci.
Rezultati su bili odmah vidljivi te, kad se danas podvuče crta, može se zaključiti da je ukupan broj narudžbi (konverzija) porastao za 70%, dok se istovremeno smanjio i trošak po narudžbi.
"Osim samog vođenja AdWords kampanje, partneri iz Arbone su nam predložili i poboljšanja na web shopu i web stranici, posebice oko lokacije poziva na akciju, odnosno gumba za izvršenje narudžbe. Implementacijom Arboninih rješenja, trenutno je primijećeno povećanje narudžbi i konverzija.", govori Igor Višnić iz Tvoj Toner, ističući kako je partnerski odnos te cjeloviti pristup digitalnoj strategiji bio jedan od glavnih elemenata za uspjeh.
Kako su prvi i drugi cilj međusobno povezani (preko povećanja prepoznatljivosti Tvoj Toner brenda povećati i broj narudžbi), poseban je naglasak stavljen na brendirane ključne riječi (koje sadrže Tvoj Toner), display oglase (bannere) i remarketing (ciljanje korisnika koji su već posjetili Tvoj Toner web stranicu). Tvoj Toner je želio povećati prisutnost i pojačati svoj brend u ostatku države stoga su za ta područja kreirane posebne grupe oglasa te je korištena kombinacija display oglasa i društvenih mreža sa search oglasima kao podrškom.
Time je zaokružena cjelovita strategija koja pokriva sve faze koje kupac prolazi prilikom donošenja konačne odluke o kupnji te su identificirane ključne točke u kojima kupac odustaje od narudžbe.
Rezultati su se također pokazali uspješnima - broj korisnika koji su vidjeli oglase i time čuli za Tvoj Toner je povećan za 150%, dok je broj klikova na oglase povećan za 33%.
"Nakon testnog perioda, nedvojbeno smo uvidjeli što je nam je nedostajalo u dosadašnjim AdWords kampanjama. Osim samih mjerljivih rezultata - povećanje broja narudžbi, prepoznatljivosti brenda u cijeloj državi te broja korisnika koji su vidjeli i čuli za Tvoj Toner - postoji i drugi pokazatelj koji nam je potvrdio da će se suradnja s Arbonom nastaviti i u budućnosti. To je, naravno, povjerenje i uspostavljanje partnerskog odnosa.
Redovno izvještavanje te konstantne sugestije za unapređenje našeg cjelovitog digitalnog prisustva potvrda su da smo u Arboni pronašli partnera za narednih nekoliko godina." , zaključio je Igor Višnić iz Tvoj Toner.