Digitalni marketing mijenja se doslovno iz dana u dan pa je svaka prilika za stjecanje novih znanja i iskustava i više nego dobrodošla u Arboni.
Upravo zato se dio naših kolega ovog rujna zaputio u Brighton na BrightonSEO., jednu od najvažnijih europskih konferencija sve one koji žele saznati ključne aktualnosti i trendove iz svijeta Search Engine Optimization-a.
Osim sjajne prilike za networking i razmjenu iskustava s kolegama iz više od 40 zemalja, na konferenciji smo imali priliku čuti vrijedne informacije o umjetnoj inteligenciji u kontekstu SEO-a i digitalnog marketinga, što je bila jedna od glavnih tema o kojima se pričalo ove godine. Uz AI, bilo je govora i o usavršavanju SEO strategije, važnosti content marketinga, kao i ključnim promjenama koje su nastupile s prebacivanjem na Google Analytics 4, te maksimizaciji potencijala ovog novog alata. Jedan od predavača na konferenciji bio je i John Mueller iz Google-a, koji je otkrio pojedinosti o funkcioniranju algoritma te najavio novi update.
Osim službenog dijela puta, izdvojili smo i nešto vremena za timsko druženje i istraživanje ovog obalnog grada koji nas je, moramo priznati, oduševio svojom arhitekturom, drvenim molovima i sjajnom atmosferom. 🙂
Prilike poput ove uvijek su izvrsna motivacija za prilagodbu najnovijim trendovima tržišta i proširivanje opsega naših usluga. To nam omogućuje da iz godine u godinu klijentima možemo ponuditi najvišu razinu usluge koja će njihove kampanje i projekte izdvojiti od konkurencije.
Kako bismo malo bolje prenijeli atmosferu s konferencije, donosimo i par fotki: