Objavljeno: 05.06.2020. | 6 minute čitanja
Prisutnost i oglašavanje na mobilnim uređajima više nije opcija nego potreba u izgradnji i održavanju uspješnog poslovanja. Mobilne tehnologije već danas koristi više od 80% korisnika.
Sukladno tome, možemo zaključiti da
mobilni svijet mijenja način interakcije, a dobro razvijena strategija mobilnog oglašavanja može puno doprinijeti poslovanju. Strategija je ključ uspjeha.
Mobilno oglašavanje omogućuje
doseg ciljanog tržišta i
angažman korisnika gdje god se oni nalazili što znači oglašavanje koje je u svakom trenutku dostupno svim ljudima u pokretu. Ono generira veću stopu upita te dvosmjernu komunikaciju između poduzeća i korisnika u realnom vremenu.
Mobilni marketing se može opisati kao višerazinski marketinški kanal koji primjenjuje sve metode digitalnog marketinga korisnicima putem njihovih mobilnih uređaja. Ta komunikacija može biti kroz web stranice, e-mail, društvene mreže, aplikacije ili SMS poruke... U ovom trenutku nama je najznačajnije objasniti upravo oglašavanje putem mobilnih aplikacija.
Oglašavanje putem mobilnih aplikacija većinom se odnosi na
prikaz oglasa tijekom korištenja određene aplikacije. Može podržati mnoge poslovne ciljeve poduzeća te stvoriti interakciju i svijest o brandu. I ono što je jako važno, aplikacija je mnogo i svaka od njih može poslati poruku željenoj grupi korisnika.
Oglašavanje putem mobilnih aplikacija
Oglašavanje putem aplikacija omogućuje dosezanje publike i korisnika koji su na mobilnim uređajima sve više vremena i većinom koriste različite aplikacije. U prilog tome ide i istraživanje koje pokazuje da je broj preuzimanja aplikacija u stalnom porastu.
Uz praćenje podataka i ciljanje publike, okruženje u aplikaciji također omogućuje oglašivačima da precizno dosegnu svoju traženu publiku.
Oglašavanje putem aplikacija učinkovita je strategija kojom profitiraju i vlasnici aplikacija jer oni dopuštaju oglašavanje u svojoj mobilnoj aplikaciji.
Velikim izborom različitih aplikacija otvara se prostor brojnim tvrtkama za oglašavanje svojeg brenda. Važno je
proučiti dostupne aplikacije i
provesti testiranja kako bi se upoznali s navikama i ponašanjem svoje
ciljane publike te otkrili koje aplikacije oni najviše koriste za svoje potrebe. Ovakvim oglašavanjem se otvara mnoštvo mogućnosti.
Razlika mobilnih web stranica i mobilnih aplikacija
Mobilne aplikacije nude privlačno i dinamično okruženje za razliku od web stranica. U usporedbi s web stranicama ovakvo okruženje omogućuje učinkovitost oglašavanja koje privlači pažnju potrošača i koji ih
potiče da gledaju i
komuniciraju s danim oglasima.
U idućoj tablici prikazane su neke najznačajnije razlike između
mobilne web stranice i mobilne aplikacije:
Provedeno vrijeme u aplikaciji
Aplikacije privlače sve veću pažnju korisnika i korisnici troše sve više vremena unutar aplikacija, međutim mobilne uređaje koristi većinom samo jedna osoba čime se aplikacije na tom uređaju usko povezuje sa životnim stilom i svakodnevnim navikama njegova vlasnika.
Takvo okruženje unutar aplikacije čini idealno mjesto za oglašivače jer omogućuje stvaranje
uspješnih i osobnih dodirnih točaka s korisnikom.
Budući da aplikacije mogu prikupljati podatke osoba po izboru također mogu prenijeti i vrijedne parametre ciljanja kao što su spol i dob.
Unutar aplikacije, oglašivači mogu također koristiti podatke o lokaciji kako bi osigurali pristup do korisnika u pravo vrijeme i na pravom mjestu:
Platforme koje se koriste za oglašavanje unutar mobilnih aplikacija
Aplikacije nude dinamično okruženje koje omogućava besprijekorno integriranje oglasa unutar sadržaja aplikacije.
To pretvara sve mobilne oglase u relevantni prijedlog koji zapravo poboljšava iskustva korisnika u aplikaciji. Prilikom odabira pravih načina oglašavanja putem aplikacije oglašivači trebaju razmotriti
kako potrošači upotrebljavaju svoj uređaj i
način na koji ga doživljavaju.
Video oglašavanje
Mobilno video oglašavanje dio je uspješne strategije oglašavanja koja privlači publiku na malom zaslonu. Koristeći jedinstvene kvalitete mobilnih uređaja, formati videooglasa mogu učinkovito isporučiti zanimljive poruke brenda koji se oglašava.
- Međuprostorni videooglasi
Oglasi u aplikaciji koji se nalaze na cijelom zaslonu i pružaju više prostora za širu poruku. Imaju interaktivni sadržaj, vizuale, videozapise koji onda privlače pažnju korisnika, a pojavljuju se tijekom određenih prijelaznih točaka aplikacije (npr. nakon što dovršite neku razinu u igrici). Sve to ima dobar utjecaj na postizanje većeg broja konverzija i impresija.
Aplikacije za igre mogu integrirati i nagrađene videooglase kao dio njihovog proizvoda omogućujući korisnicima da dobiju virtualnu robu ili valutu koja unapređuje igru u zamjenu za gledanje videooglasa i to korisnici preferiraju. Nagrađeni video je učinkovita metoda za oglašivače da dobiju klikove i visokokvalitetne konverzije te ima najveću stopu vidljivosti.
Oglasi izvan videozapisa smješteni su unutar sadržaja u aplikaciji i automatski se reproduciraju kada dosegnu područje aplikacije u kojima su vidljivi svim korisnicima što rezultira velikom stopom vidljivosti.
Umetnuti videooglasi reproduciraju se prije, za vrijeme ili nakon video sadržaja i mogu se preskočiti. Budući da gledanost videozapisa putem mobilnih uređaja raste, videooglasi prije videozapisa postaju sve popularniji i učinkovitiji način za privlačenje pozornosti korisnika.
Oglašavanje putem prikazivačke mreže (display)
Oglašavanje putem prikazivačke mreže (display) putem aplikacije pruža oglašivačima fleksibilan način za skaliranje dosega njihove kampanje unutar okruženja aplikacije. Ovi formati korisnicima pružaju iskustvo otkrivanja koje je prilagođeno jedinstvenom kontekstu aplikacije te ponašanju i interesima korisnika.
U aplikaciji mogu poprimiti bilo koji oblik ili veličinu. Takva vrsta oglasa integrirana je u aplikaciju pa korisnicu smatraju da je ona dio koji dolazi s aplikacijom. Ovakvo korisničko iskustvo rezultira većim angažmanom i rastom klikova jer ju korisnici smatraju kao dobrodošlu ideju ili prijedlog.
Međuprostorni display oglasi prikazuju se na cijelom zaslonu tijekom prekida sadržaja unutar aplikacije. Budući da se prikazuju preko cijelog zaslona jedan su od najzanimljivijih prikaza oglasa.
Iako su manjih dimenzija ovi oglasi imaju ogroman doseg što ih čini učinkovitom opcijom za stvaranje svijesti o brendu i poslovanju.
- Oglasi srednjeg pravokutnika
S većim vizualnim učinkom od tradicionalnih bannera oglasi srednjeg pravokutnika nude visoku preglednost uz nisku cijenu.
U aplikaciji kombiniraju statične i međuprostorne oglase jer se banner nakon klika korisnika pretvara u oglas preko cijelog zaslona. Takav oglas je informativan, a nije tako nametljiv.
Nakon svega zaključak je jasan. Sve većom upotrebom i poboljšanjem tehničkih mogućnosti jasno je zašto oglašivači trebaju ulagati u oglašavanje unutar aplikacija.
Kratki Tips & Tricks:
- Upoznajte se sa željenom aplikacijom i shvatite ulogu svakog sudionika u njoj
- Napravite utjecaj s oglasima
- Oglasi preko cijelog zaslona imaju najveći vizualni utjecaj na korisnika, što znači da su ovi formati učinkoviti za privlačenje potrošača tijekom pauze od sadržaja unutar aplikacije
- Povećajte angažman s interaktivnim videooglasima
- Interaktivni videooglasi odličan su način za poticanje korisnika na kreativan rad i izvršavanje željene akcije
- Iskoristite prednost privatnog tržišta i programskih ponuda
- Kupnja oglasnog prostora omogućuje oglašivačima da točno znaju tko vidi njihov oglas
- Upotrijebite najbolje kategorije aplikacija da biste dosegnuli angažiranu publiku
- Priroda mobilnog uređaja čini ga idealnim za dosezanje vrlo specifične publike
- Dosegnite korisnike svih dobnih skupina u aplikacijama za igre
- Aplikacije za igre nisu samo za djecu!
- Aplikacije za igranje učinkovit su medij za postizanje raznolike publike unutar aplikacija koje najviše vole.
Za sva dodatna pitanja slobodno nam se obratite. Arbonin tim uvijek je spreman pokazati sve prednosti i mogućnosti
Google Ads oglašavanja.