Objavljeno: 15.04.2016. | 2 minute čitanja
Na tržištu je prisutno sve više mobilnih aplikacija, te postaje sve teže istaknuti se na online tržištu. Danas nije dovoljno izraditi super aplikaciju, već ju treba promovirati na pravi način kako bi se korisnici mogli susresti s njom. Pomoću Google Adwords oglašavanja moguće je izraditi kampanju koja je namijenjena baš za mobilne aplikacije. Takva Adwords kampanja omogućuje nam oglašavanje aplikacija na pravim mjestima prema korisnicima koje bi moglo zanimati to što nudimo.Prednosti Arbona Club-a koje vas očekuju
Za više informacija i prijavu u Arbona Club kontaktirajte me!
Greška 404 ili 404 error - , najčešća je pogreška koja se događa tijekom indeksiranja stranica. 404 error zapravo je kojeg web server javlja prilikom pristupa određenoj web stranici. To je znak da korisnik ili je u preglednik (browser),
Ne znamo za vas, ali nama se u uredu barem jednom tjedno dogodi da naletimo na pogrešno indeksiranu stranicu, tj. na ovaj famozni 404 broj kojeg se svi u online poslovanju boje. Naime zbog ove sitne pogreške često pate , dok normalnim korisnicima ova serverska pogreška ništa ne znači. No zašto se uopće pojavljuje?
Robots.txt je tekstualna datoteka s kojom administratori web stranice naređuju botovima tražilica kako crawlati web stranicu. Robots.txt datoteke daju instrukcije crawlerima koje dijelove web stranice smiju ili ne smiju crawlati. Prije nego počne indeksirati web stranicu, crawler čita robots.txt datoteku koja ga usmjerava kako je treba crawlati te njegove buduće akcije na web stranici.
Robots.txt datoteke kontroliraju pristup crawlerima određenim dijelovima web stranice. Oni ne predstavljaju pravilo za crawlere, jer tražilice teoretski mogu ignorirati ono što piše u datoteci. Iako je opasno slučajno onemogućiti tražilici da crawla cijelu vašu web stranicu, postoji nekoliko situacija...
Saznajte više
Dodajte podatke iz Google Sheetsa u Data Studio na sljedeći način:
Poznato je da su mnogi Googleovi alati međusobno kompatibilni. Isto vrijedi i za Google Sheets i Data Studio čije je podatke moguće povezati. No, kako bi lakše mogli povezati svoje podatke te...
Saznajte više
Jedno od kontroverznijih SEO pitanja je razlika između poddomene i foldera te kako ih Google tretira ovisno o tome koristi li poddomenu ili folder. Nedavno je Googleov John Mueller rekao da je Googleu svejedno koristi li se folder na istoj domeni ili poddomena, te da se treba raditi ono što dugoročno koristi webu.
No, SEO zajednica je i dalje podjeljenja na generalno dvije skupine mišljenja.
Prvi, naime, vjeruju da je folder uvijek bolji od poddomene. Iza njihovog razmišljanja stoji da folder ima autoritet domene, dok je korištenje poddomene više sličnije novom webu...
Saznajte više
Mnoga su istraživanja pokazala da izbor domene utječe na SEO. To se posebice odnosilo na vremena prije nekoliko godina kada je SEO bio mnogo jednostavniji. No, iako danas domena ne može pridonijeti rankingu web stranice kao nekada, njen dobar izbor može povećati CTR, povjerenja, potencijal brenda te privući više pažnje u rezultatima pretraživanja.
Izbor domene se kad-tad nađe na dnevnom redu prilikom postavljanja nove web stranice.
Ovaj je korak toliko uobičajen i elementaran, pa ga mnogi uzimaju zdravo za gotovo. No, donošenje odluke o izboru domene nije baš toliko jednostavno. A kada...
Saznajte više
Istraživanja pokazuju da se svaki mjesec u svijetu obavi preko 14 milijardi pretraga preko internet tražilica, a tu brojku treba iskoristiti za svoju poslovnu priliku? No, kako to učiniti? SEO optimizacija ili optimizacija web stranice za tražilice odlično je rješenje. Želite li da preko Google tražilice Vaš klijent dođe do Vaših proizvoda ili usluga potrebno je portal pozicionirati na što bolje mjesto. To se postiže SEO optimizacijom.
SEO predstavlja različite metode i tehnike koje se primjenjuju na web stranici i izvan nje s ciljem postizanja što bolje posjećenosti, odnosno što bolje pozicije na tražilicama. Optimizacija web stranice sastoji se...
Saznajte više
Svaka web stranica je drugačija i posebna na svoj način, pa je zbog toga za svaku potrebno uložiti maksimalno truda i vremena kako bi bila što bolje pozicionirana na internet tražilicama. Za početak je potrebno kroz određene pokazatelje provjeriti kolika je konkurencija ključnih riječi i drugih web stranica. Prema tome se izrađuje i cijeli plan SEO optimizacije.
Ako su meta, title, alt i h1 tagovi napisani po pravilima koje nalaže SEO, vrijeme potrebno za optimizaciju bit će kraće. Isto tako je i sa samim sadržajem unutar web stranice. Ključne riječi najvažniji su faktor za postizanje dobre optimizacije web stranice.
...
Saznajte više
Jednu od najvećih uloga u kupovini, odnosno ponudi proizvoda ili usluga preko interneta imaju Google AdWords oglasi koji se postavljaju preko ključnih riječi. Internet pretraživači preko kvalitetnih ključnih riječi dolaze do oglasa i prikazuju ga klijentu, ali samo onom klijentu koji je zainteresiran za taj proizvod. Također, budžet koji će biti potrošen na internet oglašavanje određuje se unaprijed, a naplaćuje se samo onaj oglas na kojeg klijent klikne.
Internet tražilica, u ovom slučaju Google, je pretraživač koji koristi niz metoda kako bi se odredilo koje stranice će biti prikazane i kojim redoslijedom. Točne formule za što bolje pozicioniranje web...
Saznajte više
Osnovni cilj prema kojem teži svaka web stranica je što bolja pozicija na Googleu. A kako bi se to postiglo najvažniji element je optimizacija web stranice, a prvi i osnovni korak je On Page optimizacija koja ouhvaća sve meta i alt tagove, title tagove, H1 i strong tagove. To su oni dijelovi stranice na koje se najviše obraća pozornost, odnosno po tome će Google bootovi pozicionirati Vašu web stranicu i upravo se uz sadržaj najviše pažnje obraća na taj dio.
Title tag jedna je od važnijih stvari. Naslov mora sadržavati između 55 i 65 znakova, mora biti smislen i...
Saznajte više
Svaka SEO optimizacija web stranice je specifična i svaka se radi na drugačiji način, pa je prema tome teško unaprijed odrediti SEO cijenu. No, uz pomoć kratke analize klijentu se može preporučiti određeni SEO paket usluga, a ovisno o tome što paket sadrži i koliko će vremena biti potrebno da se kvalitetno odradi optimizacija stranice, unaprijed je definirana cijena. Je li SEO optimizacija uspješna vidi se iz rezultata tek za nekoliko tjedana ili čak mjeseci, a teško je unaprijed vidjeti i hoće li rezultat biti zadovoljavajući. Trudimo se maksimalno udovoljiti klijentu, ali i SEO pravilima, to iziskuje dodatan angažman i... Saznajte više