Objavljeno: 06.04.2018. | 1 minute čitanja
Naš partner
Mobis je u
srijedu 4.4., primio nagradu za
najbojli web shop u UX (User Experience) i SEO kategoriji na
konferenciji OMGcommece koja svake godine okuplja lidere i stručnjake iz digitalnog poslovanja.
U prethodne
dvije godine, naša je
suradnja temeljena na kontinuiranoj
optimizaciji svih tehničkih i vidljivih elemenata web shopa kao i na
konstantnom analiziranju i praćenju web shopa sa aspekta korisničkog iskustva.
Naime u današnje su vrijeme online korisnici kraljevi pa se web shopovi i stranice prilagođavaju upravo njima. Da bi pružili što bolje korisničko iskustvo potrebno je
kontinuirano optimizirati stranicu prema korisničkim zahtjevima, što izgleda da mi i više i nego odlično radimo.
Isto tako, što se tiče
SEO optimizacije, Google konstantno mijenja pravila pa je i u tom području potrebno biti ažuriran sa svim novim informacijama.
No zašto to uopće radimo? Zato jer je
cilj odličnog korisničkog iskustva i SEO optimizacije korisniku pružiti
nešto više osim mogućnosti kupovine proizvoda.
Na primjer, korisnici u Mobisu mogu
uspoređivati karakteristike proizvoda što im veoma olakšava izbor prilikom kupovine, mogu vidjeti
kvalitente i informativne opise svakog proizvoda, a sam proces kupovine je intuitivan i više nego jednostavan.
Želite li se i vi naći među najboljima i svojim online korisnicima osigurati odlično korisničko iskustvo, kontaktirajte nas i
zatražite ponudu!