Google AdWords oglasi se mogu prikazivati na određenoj lokaciji, kao što su države, gradovi, teritoriji, pa i radijus oko neke lokacije. Google to omogućuje tako što prati korisničku IP adresu, lokaciju uređaja ili interes koji je korisnik pokazao za određenu lokaciju, npr. pretraživanjem lokacije na tražilici ili Google Maps, korištenjem domene specifične za tu lokaciju.
Lokacijsko targetiranje (ili geotargeting) oglasa je jedna od osnovnih strategija s kojima svoje Google AdWords oglase prikazujemo što relevantnijoj skupini korisnika.
No, iako izgleda poprilično jednostavno, lokacijsko targetiranje nudi mnoge napredne opcije. Za poduzeća i brendove do kojih se može doći pješice (npr. restorani) ili čija je blizina važna (npr. rabljeni automobili) ili koja vrše dostavu (web shopovi koji dostavljaju samo u određene države), lokacijsko targetiranje je opcija oko koje se mora vrtjeti cijela njihova kampanja.
Koje konkretne prednosti donosi prikazivanje AdWords oglasa samo na određenoj lokaciji?
S geotargetingom se budžet ne troši na nerelevantne klikove korisnika koji se nalaze izvan dostupne lokacije te se povećavaju šanse da će korisnici koji kliknu na oglas uistinu moći kupiti i primiti proizvod ili uslugu.
Ako pratite sljedeće savjete za lokacijsko ciljanje publike, iskoristit ćete maksimum svog budžeta te povećati učinkovitost cjelokupne AdWords kampanje: