Iako nemate web stranicu, Google AdWords nudi mogućnost online oglašavanja putem kojeg će posjetitelji klikom na oglas doći na
. AdWords Express je opcija izričito stvorena za mala poduzeća i oglašivače koji se po
Pokretanje vlastite tvrtke nikada nije bio niti će biti lak podvig. Pogotovo ako ste početnik i ako
pokušavate biti u koraku sa svim zadacima i znanjem koje bi jedan poduzetnik morao imati u malom prstu.
Usporedno s time, morate se pozabaviti dobavljačima, financijama, upravljati timom i planirati strategiju rasta tvrtke. Da ne spominjemo kako se još k tome morate brinuti za svoju
online vidljivost i uspostaviti snažnu poziciju u svojoj niši. No što ako s ovim “nikad kraja” popisom obaveza jednostavno nećete moći naći vremena za izradu web stranice? To bi trebalo značiti da ćete morati odgoditi i online oglašavanje?
A možda ste s druge strane
vlasnik male pekare ili vodite lokalni biznis koji ne zahtijeva web stranicu, a želite biti online prisutni. Što onda? Jeste li osuđeni na društvene mreže ili se ipak možete online oglašavati?
Odgovor je naravno potvrdan :) Google ispunjava svačije potrebe, pa zašto ne bi i vaše? :) Evo kako se možete oglašavati online i to bez web stranice!
Google AdWords za one bez web stranice nudi AdWords Express
Ako želite krenuti s AdWords oglasima i promovirati svoje poslovanje, trebat će vam
email adresa i web stranica. Ova dva čimbenika su najvažnija i ne možete pokrenuti kampanju ako nemate jedno od toga.
Srećom, oni koji nemaju web stranicu mogu i dalje promovirati svoje poslovanje uz pomoć rješenja koje je stvorio Google. Riječ je o
AdWords Expressu. AdWords Express je opcija izričito stvorena za mala poduzeća i oglašivače koji se po
prvi puta upuštaju u online plaćeno oglašavanje. AdWords Express je
potpuno automatiziran i ne zahtijeva da budete vrsni poznavatelj postavljanja AdWords kampanja. Sve što trebate učiniti jest da se
prijavite u AdWords Express i prilagodite oglas ciljevima vašeg poslovanja. Daljnji koraci su u Googleovim sposobnim rukama.
Google će prikazivati vaše oglase na
Google Searchu, Google kartama i drugim relevantnim web lokacijama na mobilnim i desktop uređajima.
Preusmjerite potencijalne kupce na Google My Business stranicu
Kad Google daje hrpu mogućnosti, zašto ih sve i ne iskoristiti? Najbolje rješenje za preusmjeravanje potencijalnih klijenata i kupaca je na
Google My Business stranicu. Ako ne posjedujete Google My Business stranicu, Google će je sam napraviti za vas.
Osnovni proces u postavljanju AdWords kampanje je da odaberete svoju
kategoriju, napišete sadržaj oglasa, postavite
mjesečni proračun i za kraj izradite ili
odaberite My Business Page. Preusmjerite potencijalne kupce na Facebook Business stranicu
Za početak možete potencijalne kupce i klijente usmjeravati na
Facebook Business stranicu. No prije svega, pobrinite se da je vaša
Facebook stranica ažurirana i da sadrži sve potrebne informacije koje bi se korisnicima mogle činiti zanimljivima.
Na primjer, vaša adresa, telefonski broj, pojedinosti o proizvodima/uslugama, karta do vaše lokacije… Iako je Facebook zaista popularno mjesto okupljanja, Facebook kao odredišna stranica AdWords oglasa ima
jedan veliki nedostatak. Naime,
ne možete pratiti konverzije niti ga ne možete povezati s Google Analyticsima. Nećete moći
saznati nešto više o svojoj publici niti koji im se
sadržaj najviše sviđa. Također možete nekog zaposliti da vam napravi sasvim
jednostavnu no privlačnu landing stranicu. Postoje mnogi online alati pomoću kojih jednostavnim “drag and drop-om” možete napraviti vrhunske landing stranice. Malo proguglajte i sigurni smo da ćete naći rješenje već na prvoj stranici.
Nedostaci kod korištenja AdWords oglašavanja bez web stranice
Koliko je zaista loše pokrenuti AdWords oglase bez web stranice?
- Praćenje konverzija: ako ne možete pratiti konverzije, kako ćete znati koliko je uspješna vaša kampanja?
- Povreda zaštite prava: Ako koristite web lokacije koje nisu striktno u vašem vlasništvu moguće je da ćete nesvjesno kršiti zaštitna prava.
- Ne gradite svoju online prisutnost: Čak je i jednostavna informativna web stranica dobar temelj za izgradnju online prisutnosti.
- Ne dobivate korisne podatke. Bez web stranice nećete imati mnogo korisnih podataka koji bi vam mogli dati detaljniji uvid u ciljanu publiku, popularne sadržaje i još mnogo toga.
Sve u svemu, AdWords oglašavanje
radi prilično dobro bez web stranice, ali nipošto nije idealna opcija. Ako želite iskoristiti online oglašavanje od A do Ž, ipak preporučujemo da vaši oglasi vode na web stranicu.