Pripremite web stranicu za pojačani online promet! Neke od stvari na koje bi morali baciti oko su vrijeme učitavanja stranice, složenost checkout procesa i najava posebnih akcija za Božić i blagdane.
Što raditi s ključnim riječima? Ostaju iste? Moramo li se oglašavati i na riječi "Božić", "blagdani"? Koliki budžet je potreban? Moramo li proširiti Search oglase?
Morate li za vrijeme blagdana biti na svim mrežama? Što uopće objavljivati? Samo promocije ili i zabavni sadržaj koji će publiku potaknuti na interakciju?
U strategiju uključite i email marketing koji u smislu povećanja profita može biti mnogo uspješniji od ostalih kanala. Stvorite osjećaj hitnosti i iščekivanja.
Standard članstvo Arbona Cluba je besplatno. Prijavite se za dodatan sadržaja o digitalnom marketingu.
Prijava / Registracija ovdjeStandard članstvo Arbona Cluba je besplatno. Prijavite se za dodatan sadržaja o digitalnom marketingu.
Prijava / Registracija ovdje